De waan van de dag die steeds heftiger en intenser regeert.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Op welke manier worden 'normaal denkenden' geslachtofferd? Alsof die Paay macht heeft ofzo.
Een nog groter gevaar is dat dezelfde stemmers niet weten dat ze Nederland naar de verdoemenis helpen en dat ze niet realiseren wat voor uitwerkingen hun fouten hebben. Laat staan dat ze dezelfde fout vermijden.quote:Het enige gevaar van SBS6-mongolen is dat ze stemrecht hebben en daardoor dus op Wilders kunnen stemmen.
FHM is toch redelijk netjes i.v.m. Playboy? En met 19 mag je best je lichaam laten zien hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Niet in de playboy, maar wel in FHM of zo. Ik zag toch echt tieten en kont....
precies!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:02 schreef Ritmo het volgende:
Was me overigens wel duidelijk dat Theo gewoon pissig was omdat ze hem blijkbaar niet even een hand kwam geven.
Dat heeft er alles mee te maken , Theo Maassen was gepikeerd dat hij geen handje had gehad voor de aflevering van vanavond.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:18 schreef Mavro het volgende:
Ok, dit 'interview' was aan ALLE kanten zwak.
Patricia Paay die bleef beweren dat ze Theo niet kende, wat er niks mee te maken heeft.
Juist, jij begrijpt het.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap die verheerlijking van dat soort SBS-artiesten ook niet. Waarom is die vrouw in hemelsnaam bekend, van een paar hitjes in de jaren 70? Van die real life soap, waarin zijn alleen speelde omdat ze getrouwd was met Adam Curry, het ging niet om haar. Ik begrijp niet waarom dat soort mensen verheerlijkt worden.
Ik noem dat altijd de debilisering van Nederland. Alles wordt steeds debieler.
Tuurlijk, er zijn genoeg Russische snollen die dat doen. Maar ik vind het niet normaal dat je moeder dan zegt, goh, leuk! Zou jouw moeder dat zeggen, als je met je leuter in de Hitkrant ging?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
FHM is toch redelijk netjes i.v.m. Playboy? En met 19 mag je best je lichaam laten zien hoor.Als het nou 16 was.
Kom op zeg, wie kan zich druk maken om die vieze relnicht?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De waan van de dag die steeds heftiger en intenser regeert.
En niet alleen Patricia Paay denkt dat ze macht heeft. Albert Verlinde, dé relnicht, denkt dat hij macht heeft door de media naar zijn hand te zetten. Ook een levensgevaar voor de maatschappij.
Daarover zijn we het dan nog eens.quote:Een nog groter gevaar is dat dezelfde stemmers niet weten dat ze Nederland naar de verdoemenis helpen en dat ze niet realiseren wat voor uitwerkingen hun fouten hebben. Laat staan dat ze dezelfde fout vermijden.
Geen idee, maar als ik dat zelf wou zou ze in elk geval niet in het openbaar kritiek geven erop.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn genoeg Russische snollen die dat doen. Maar ik vind het niet normaal dat je moeder dan zegt, goh, leuk! Zou jou moeder dat zeggen, als je met je leuter in de Hitkrant ging?
En niet te vergeten, de macht om media aan te klagen die een negatief woord over hem reppen.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:28 schreef Ritmo het volgende:
Kom op zeg, wie kan zich druk maken om die vieze relnicht?De enige macht in de media die hij heeft is de programmering van RTL Boulevard en het script van een slechte musical.
Nee, dan bewijst hij dat hij nog lager kan dan Patricia Paay.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Trouwens, wat is er zo belangrijk tegenwoordig over mooie/leuke goede tv maken . Als Phillip Freriks zn Broek omlaag doet en zijn laatste nieuwsuitzening in zijn blote piem doet is dat dan ook mooie tv?
Zucht, waarom stel je je zo aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Trouwens, wat is er zo belangrijk tegenwoordig over mooie/leuke goede tv maken . Als Phillip Freriks zn Broek omlaag doet en zijn laatste nieuwsuitzening in zijn blote piem doet is dat dan ook mooie tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
Maril, laat dat nou maar over aan Mart.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:29 schreef maril het volgende:
Volgens de twitter van Dijkshoorn niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik heb een verrassing voor je; het was voor minstens 70% geplanned.
Ja maar, wist Matthijs..? Ja.
En Theo..? Ja.
Maar toch niet Ptwish??? Ook.
Een doos is een doos?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Als ik aan die jonkies denk die zich dan op haar af gaan zitten sjorren, dan doet het me een beetje hier aan denken!
Nee, dit was provoceren met een doel.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Krambo het volgende:
Erg jammer Theo, in het theater is hij vaak goed maar vanavond in DWDD was hij tenenkrommend. Provoceren om te provocerenIk hoop dat het vooropgezet spel was...
Hij ging nog onder het niveau van Paay/SBS zitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dit was provoceren met een doel.
Ach, Nico lult zoveel.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef Mavro het volgende:
Volgens de twitter van Dijkshoorn niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |