Ja. Echt een zure oude man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Hofland zit klem in de [vroegâh-was-alles-beter-mijmermodus].
Nee, hij stelt alleen dingen vastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Zit die Roel Visser (wie?) daar alleen om dikke mensen af te kraken?.
Typisch babyboomer gezeik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Ascendancy het volgende:
Wat dit die vent nou te zeiken. Ik mot zijn stijl ook niet. Ballenhoofd. Maar dat moet ie zelf weten
You rang?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[vroegâh-was-alles-beter-mijmermodus].
Ok, ok, vroeger wás alles beter.quote:
Ze stond wel op een verzamel-cd met Manke Nelisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef alors het volgende:
'me beroep is catering''zingen als zangeres'
Tijd voor de haararchitect lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar is geen stylist aan te pas gekomen, hij is gewoon zo opgestaan, lekker nonchalant.
Een beetje over-Bieberd.quote:
Ik denk dat die zichzelf wel uitroeien, als ze onder een auto lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef Redefine het volgende:
Na het boerkaverbod, straks ook een verbod op zo'n kapsel? Je kunt zijn ogen toch niet zien.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de altijd sympathieke Kraai-cheque.
JA!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Breekfast het volgende:
Gaan ze nou elke aflevering die reclame herhalen?
MORGEN!quote:
Nee, ze mogen niet Microsoft afzeiken als het over Apple gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef arucard het volgende:
Ze mogen niet te veel positiefs zeggen over Apple, maar er een vast item ervan maken is geen probleem?
Ja, of Dirk Scheringa. Échte mannen.quote:
Ik geloof dat Willem Ruijs die erna zit? Maar dat kan ook iets later zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie is die jovele meneer die na die victor en rolf komt?
Jan Cremer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Wie is die jovele meneer die na die victor en rolf komt?
Die te kekke? Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
Heeft trouwens iemand zo een sweater van DWDD?
Bekend van 'IK'.quote:
* Cynix ® wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb de humor van Van Kooten en De Bie nooit gesnapt.
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef marcodej het volgende:
Een Amsterdammer eruit. Mathijs en Clau worden gek.
Hij wil niet eens tussen die optocht van pygmeeën op plateauzolen.quote:
Zeker als je gaat kijken welke caberetiers er niet inzitten ten koste van hem. Toon Hermans, Johnny en Rijk etc.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Ouqz het volgende:
Heeft trouwens iemand zo een sweater van DWDD?
Drees was niet echt een "gek" he ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Breekfast het volgende:
Belachelijk dat deze man er niet in staat:
[ afbeelding ]
Nee hoor, al was dit fragmentje gewoon leuk maar niet bedoeld om te schaterlachen iets wat Claudia helaas opnieuw niet goed had begrepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® wel.
Moet je misschien een ouwe lul voor zijn.
Rustig ademhalen, het is maar een televisieprogrammaitem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef Poppenkastpop het volgende:
WTF? Ramses Shaffy eruit lees ik in dit topic???
Waarom???
Welke held is er voor in de plaats gekomen?
Wie is er voor in de plaats gekomen? Ik heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, het is maar een televisieprogrammaitem..
Effe serieus RC, als interrectuelen onder elkaar zeg maar: Heeft Willem Ruis nou écht iets wezenlijks veranderd in Nederland? Dan kun je Fred Oster toch ook pakken met zijn vernieuwende spraakmakende caviarace?quote:
Wie heeft Ramses er uit gehaald dan? En wie is er in gestopt? Terror Jaap geloof ik niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Arcee het volgende:
WTF? Willem Ruis eruit.Van Kooten en De Bie
Lachen om halfgod Ramses eruit te halen bij DWDD.Topactie.
Mwah, quizmastertechnisch gezien wel. Ik denk dat velen zijn voorbeeld volgden en terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Effe serieus RC, als interrectuelen onder elkaar zeg maar: Heeft Willem Ruis nou écht iets wezenlijks veranderd in Nederland?
Hoeveel caviaraces heb jij daarna nog gezien?quote:Dan kun je Fred Oster toch ook pakken met zijn vernieuwende spraakmakende caviarace?
Hij was toch eens verkozen als Grootste Nederlander ooit ????quote:
Mja, misschien heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef BasEnAad het volgende:
Maarre, waarom was Shaffy zo vernieuwend en anders dan?
Die man heeft volgens mij niks te zoeken in die lijst, er zijn zo veel anderen.
Nou ik juist niet. Baalde dat Ramses al uit isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Poppenkastpop het volgende:
wat is iedereen aan het haten op Ramses in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |