Dat is heel ouderwetsch.quote:
Ja.quote:
Eenschquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef Igen het volgende:
Ideetje om deze post toe te voegen aan de OP, onder 'Verhalen'?
Treinentopic nummertje 320: Jager opent jacht op reizigers
Heb het in de Wiki aangepast. En ook greavy's verslag van HvH erbij gezet, al heeft Ireyon dat nu ook al in de OP ge-edit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef James1988 het volgende:
Update die OP nou maar eens, Fyra rijdt inmiddels al bijna 2 maanden naar Breda en wij zeggen hier nog steeds doodleuk dat het niet zo is.
Plaatjes zijn eruit gehaald voor de mobiele gebruikers. Mijn advies dus ook niet terug plaatsen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:07 schreef Ireyon het volgende:
De wiki heeft met de komst van het Open Nieuw Deel knopje weinig nut meer.. Ik zal het komend weekend wel weer eens netjes herschrijven, misschien weer wat mooie plaatjes erbij (donateurs?)
Getrokken treinen genoeg, alleen minder bij de reizigers. Maarja, die eenheidsworst van treinstellen zijn we al jaren in beland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat de diversiteit op het spoor minder wordt. Vroeger (voor mij vroeger tenminste) had je getrokken treinen met een 1100,1200,1300 of 1600, je had mat '54, mat '64, ICM, DDAR, DH, Plan U, SGm. Nu is het in mijn ogen veel minder divers.
Eens. Misschien leuk trouwens om de regulars in dit topic kort voor te stellen in de OP. Komt ook wat welkomer over voor nieuwelingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Plaatjes zijn eruit gehaald voor de mobiele gebruikers. Mijn advies dus ook niet terug plaatsen.
Ja dat weet ik, 'k heb de huidige OP destijds gemaakt omdat 'k nog een Nokia N73 hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Plaatjes zijn eruit gehaald voor de mobiele gebruikers. Mijn advies dus ook niet terug plaatsen.
Met van iedereen een beschrijving erbij of.. hoe zie je dat voor jequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Eens. Misschien leuk trouwens om de regulars in dit topic kort voor te stellen in de OP. Komt ook wat welkomer over voor nieuwelingen.
Hoi, ik ben ziggy, als je weer eens vertraging hebt tussen Groningen en Roodeschool mag je mij de schuld geven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Met van iedereen een beschrijving erbij of.. hoe zie je dat voor je?
Mja, dat zie je in veel reeksen gebeuren inderdaad. Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk. Ik zie het als een soort "Who's hot and who's not" lijstje. Maar goed, my 2 cts.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Eens. Misschien leuk trouwens om de regulars in dit topic kort voor te stellen in de OP. Komt ook wat welkomer over voor nieuwelingen.
Kliekjes, alsof anderen niet meer welkom zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dat zie je in veel reeksen gebeuren inderdaad. Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk. Ik zie het als een soort "Who's hot and who's not" lijstje. Maar goed, my 2 cts.
Geilen op een bedrijfquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef James1988 het volgende:
Hoi, ik ben James en ik geil op Alstom
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Temlin het volgende:
[..]
Geilen op een bedrijfFappen op een trein
˛
Kun jij niet even een goed voorbeeld postenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
En een klein grijs balkje aan de bovenkant he
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun jij niet even een goed voorbeeld postenZit ook nog te twijfelen of de achtergrond niet wat donkerder blauw is..
het delfzijl spoor cta bedoel jequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen die nieuwe CTA in Groningen maar eens op de foto zetten
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef greavy het volgende:
Joepie. De trein uit Brussel kwam 20:51 pas te Amsterdam binnen, de BNL van 20:53 vertrok met +4 ri Breukelen en gaat dan ri Rotterdam. Inmiddels in de buurt van Woerden.
Goede oplossing geweest.
Vind ik ook. En wie er in Schiphol of Den Haag HS staat om naar Brussel te willen, kan lekker de pest krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef greavy het volgende:
[..]
omdat je nu vertraging weg werkt. En anders moest loc nog omlopen et cetera
Oh, het is vast niet de enige treinquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, en jammer genoeg is de Benelux ook de enige trein die je vanaf Schiphol of Den Haag HS naar Rotterdam CS kan brengen... Maar ja, dan moet je wel vertrouwen op een werkende omroep
Que?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, en jammer genoeg is de Benelux ook de enige trein die je vanaf Schiphol of Den Haag HS naar Rotterdam CS kan brengen... Maar ja, dan moet je wel vertrouwen op een werkende omroep
Toch belangrijk, omdat je zo vanaf Rotterdam in het originele treinpad kunt rijdenquote:
Vandaar ook dequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Que?
Vanaf schiphol kan je naar Rotterdam met de IC's naar Dordrecht en de Fyra en vanaf HS gaan er maar liefste 10 andere treinen per uur naar Rotterdam.
Dat is opzich best kneuzig ja..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef greavy het volgende:
Joepie. De trein uit Brussel kwam 20:51 pas te Amsterdam binnen, de BNL van 20:53 vertrok met +4 ri Breukelen en gaat dan ri Rotterdam. Inmiddels in de buurt van Woerden.
Goede oplossing geweest.
Is te lang, 't moet wel op 1 regel passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is opzich best kneuzig ja..
En Hoi, ik ben Yreal en vind treinen interessant vanuit het oogpunt van infrastructuur/logistiek en het feit dat iets met meer dan 1000 pk sowieso geil is.
Een van hem en een van mij. En het is met bronvermelding, dus mij maakt het i.i.g. niet uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Socios, je foto's worden zomaar op een ander forum gebruikt: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=332147#p332147
'k Weet ook niet wat ik ervan vindt.. er moeten zoveel mensen bij maar dan wordt-ie wel erg lang. Nu staat gewoon iedereen erin die zichzelf beschreven heeft, ik ga geen beschrijvingen voor anderen bedenkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Igen het volgende:
Leuk die nieuwe plaatjes in de OP. Maar ik weet niet zo goed wat ik van dat lijstje vaste posters moet vinden. Hij is nu i.i.g. een beetje willekeurig. Moeten bijvoorbeeld greavy en socios (en ik) er niet ook in?
En je hondekop dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef greavy het volgende:
Nou, iets voor mij bedenken dan:
Ik ben Greavy en is anti OV-Chip en reist daarom zelden met bus/tram/metro![]()
Of:
Ik ben Greavy en vind het huidige NS-materieelpark maar niks. Lang leve stoomtreinen![]()
ennu Kofi Annan van dit topic als het nodig isquote:
Hahaha, heel geinig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Socios, je foto's worden zomaar op een ander forum gebruikt: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=332147#p332147
quote:De Thalys ( stel 4341)die gisteren tussen Essen en Roosendaal testte en 's nachts op de HsL rijdt, gaat vandaag een klein rondje Nederland doen.
Amsterdam 09:43- Den Bosch 11:10-11:50 - Arnhem 12:43-12:57- Watergraafsmeer
Indeed. Oh, en bij mij mag "Groningen" wel uitgebreid worden tot "het Noorden".quote:
Vandaag komt er ook een op 4a.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen die nieuwe CTA in Groningen maar eens op de foto zetten
lijkt me niet dat een Thalys ooit Arnhem -> den Bosch zal doen.. Verder zouden ze een omrij route via Tilburg of via Maastricht kunnen testen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom? Wegbekendheid voor de machinisten of wat?
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef Yreal het volgende:
lijkt me niet dat een Thalys ooit Arnhem -> den Bosch zal doen.. Verder zouden ze een omrij route via Tilburg of via Maastricht kunnen testen?
Want Fransozen zitten echt te wachten op een directe verbinding met Arnhem ja. Net als wij Nederlanders ook en masse een verbinding met Duinkerken willen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.
Driehoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom? Wegbekendheid voor de machinisten of wat?
Die heeft gister een aanrijding met een persoon gehad tussen Dordrecht en Gorinchem. Is naar de Zaanstraat gegaan voor calamiteiten reiniging.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef Mathijz het volgende:
Staat nu een arriva treinstel op de werkplaats tussen amsterdam centraal en sloterdijk. Beetje uit de richting lijk het.
Trein is in Amsterdam netjes volgens plan gekeerd naar Brussel. Zag hem te Lombardijen later. Weet niet of hij weer onderweg is naar Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:29 schreef greavy het volgende:
Vandaag rijden de I6-rijtuigen wederom. Kwam ze in trein 9201 tegen. Ze zouden dus moeten keren om 9:53 uit Amsterdam, Rotterdam om 10:55, Roosendaal om 11:30 en Brussel om 13:18.
Garantie tot aan de voordeur, onbekend of ze na retour Brussel weer naar Amsterdam gaan voor een slag.
Steve Jobs is net zo idioot, maar ik ontspoor nu.quote:
Dit zou ik pas overwegen als er geschoven wordt met de dienstregeling van de NMBS.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef James1988 het volgende:
Want Fransozen zitten echt te wachten op een directe verbinding met Arnhem ja. Net als wij Nederlanders ook en masse een verbinding met Duinkerken willen hebben.
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit zou ik pas overwegen als er geschoven wordt met de dienstregeling van de NMBS.
Het Gewestelijk Express Net laat nog steeds op zich wachten...
Dat zijn franstalige plaatsen die veel dichterbij Parijs liggen en maar 1x per dag een dienst hebben. Tevens kan die vanaf brussel de HSL opknallen. Terwijl die naar Arnhem tot aan Breda moet buffelen, inclusief een enkelspoorsbrug.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.
Arnhem stel echt niks voor vergeleken met Oostende, Brugge of Gent. Het mag hooguit samen met Charleroi vechten om de titel "Lelijkste stad ter wereld".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.
Sinds wanneer zijn Oostende, Brugge, Gent franstalig? Bovendien is Liége-Mons wat die andere Thalys doet nog langer buffelen dan Arnhem-Breda...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
Dat zijn franstalige plaatsen die veel dichterbij Parijs liggen en maar 1x per dag een dienst hebben. Tevens kan die vanaf brussel de HSL opknallen. Terwijl die naar Arnhem tot aan Breda moet buffelen, inclusief een enkelspoorsbrug.
Nja. Wat jij noemt is NOG verder om.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Yreal het volgende:
Arnhem -> Eindhoven -> maastricht -> Luik -> Brussel -> parijs kan ik nog inkomen, maar via breda?
Het ging me om Namen en Charleroi. Gent is qua functie gelijk aan Utrecht, dus geen twijfel dat die thalys zinvol is. In Wallonië wonen ook veel luie mensen, dus die moeten sowieso compenseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Oostende, Brugge, Gent franstalig? Bovendien is Liége-Mons wat die andere Thalys doet nog langer buffelen dan Arnhem-Breda...
Maar je bedient wel Eindhoven. Tevens kan je dan gewoon de thalys uit Luik doortrekken. Dan krijgt socios ook zijn gedroomde verbinding tussen de steden Arnhem en Charleroi.quote:
Het zal vast aan mij liggen, maar Arnhem is best een mooie stad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Arnhem stel echt niks voor vergeleken met Oostende, Brugge of Gent. Het mag hooguit samen met Charleroi vechten om de titel "Lelijkste stad ter wereld".
Doen! Verlos de natie van dat aanhoudende gezanikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dan krijgt socios ook zijn gedroomde verbinding tussen de steden Arnhem en Charleroi.
Hčt grote leed van mijn stadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zou die Thalys moeten stoppen? Arnhem heeft niet eens een station
Hamburg - bremen - enschede - deventer - brussel (via welke route dan ook) - calais - london; lijkt me ook topquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is een Thalysverbinding naar Deventer dan natuurlijk ook wel erg gewenst
Enschede gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Hamburg - bremen - enschede - deventer - brussel (via welke route dan ook) - calais - london; lijkt me ook top
Van jullie zijn er te weinig in Amerikaanse treinen hoor ik netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee niet zeuren! Jullie hebben de Berlijntrein daar al!
Huh? Bij ons bedoel je? Nah, volgens mij moeten we dan weer het hele station op z'n kop gooien, voor die treinen hier op het spoor passenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jullie zijn er te weinig in Amerikaanse treinen hoor ik net
Lees die opmerking van Fles eens iets beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh? Bij ons bedoel je? Nah, volgens mij moeten we dan weer het hele station op z'n kop gooien, voor die treinen hier op het spoor passen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees die opmerking van Fles eens iets beter
In Ede Wageningen hoef je niet zo'n pokke-end te lopen als je tijdens een overstap gruwelijke honger hebt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:08 schreef Temlin het volgende:
Arnhem geen stationBeter dan dat misbaksel wat in Ede-Wageningen staat.
Nee die tent is goed hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In Ede Wageningen hoef je niet zo'n pokke-end te lopen als je tijdens een overstap gruwelijke honger hebt.
Nooit geweest. Maar ik zal van de week eens naar ede-wageningen gaan voor een kapsalon hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die tent is goed heIk haal daar weleens Kapsalon
Met een beetje vaart kun je daar best overheen springen!quote:
Doe geenmoeite, rij gewoon via Oldenzaal - Hengeloquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Met een beetje vaart kun je daar best overheen springen!![]()
Maarja, dan kun je dus niet stoppen in Enschede...
Daaromquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe geenmoeite, rij gewoon via Oldenzaal - Hengelo
Gaat snelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, dan kom je dit soort gevallen niet tegen:
Weten we gelijk waar de prioriteiten liggen. Als je Zwolle eruit gooit splits je het land in tweeën.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:55 schreef greavy het volgende:
Zwolle gaat wel plat voor de reizigers in zomer 2012, maar er blijven enkele sporen (2 of 3) beschikbaar voor de goederentreinen uit en van het Noorden.
Er hebben ook hele tijd twee borden gehangen daar. Op de ene kant De Eschmarke op de andere kant Enschede De Eschmarke. Eerste schijnt correct te zijn, hoewel de verkorting ese is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, dan kom je dit soort gevallen niet tegen:
ede was natuurlijk geen optie als afkortingquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Er hebben ook hele tijd twee borden gehangen daar. Op de ene kant De Eschmarke op de andere kant Enschede De Eschmarke. Eerste schijnt correct te zijn, hoewel de verkorting ese is.
Ik zou tijdelijk Wezep verlengen, stopt de IC naar Groningen/Leeuwarden daar extra.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar de prioriteiten liggen. Als je Zwolle eruit gooit splits je het land in tweeën.
Nou ja dat boeit blijkbaar niet. Behalve voor de zesmiljard badslipper expres.
Het zal wel belangrijk zijn. Wie ben ik om er een mening over te hebben?
whutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, dan kom je dit soort gevallen niet tegen:
Valt hardstikke mee, tegenwoordig hebben we:quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de diversiteit op het spoor minder wordt. Vroeger (voor mij vroeger tenminste) had je getrokken treinen met een 1100,1200,1300 of 1600, je had mat '54, mat '64, ICM, DDAR, DH, Plan U, SGm. Nu is het in mijn ogen veel minder divers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is vaker voorgekomen. Op station Groningen heeft enkele jaren geleden namelijk een aantal dagen een bordje Loppersum gehangen. Dat hing bovendien nog over de kop ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut
1 station met verschillende bordjes?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:13 schreef ohjajohh het volgende:
Is er iemand van de treinboys hier die antwoord heeft op de volgende vragen?Vraag 4 is Sik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
Gelukkig rijdt er nog wel fatsoenlijk materieel van Utrecht naar de wel interessante delen van Nederland:quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:54 schreef Duvel het volgende:
Ut - Gvc: VIRM/ICMm
Ut - Rtd: VIRM/ICMm
Ut - Ehv: VIRM
Ut - Mt: VIRM
Ut - Shl: VIRM
Ut - Ledn: VIRM
Ut - Amr: VIRM
Ut - Hdr: VIRM
Ut - Nm: VIRM
VIRM
VIRM
VIRM
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:13 schreef ohjajohh het volgende:
Is er iemand van de treinboys hier die antwoord heeft op de volgende vragen?Vraag 2: officiele naam mat36(?), bijnaam was volgens mij 'diesel'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag 3: hippel
Vraag 4: sik
Vraag 5: Engeland (of GB of UK natuurlijk)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2011 11:26:36 ]
Bedoelen ze hier niet de algemene term stroomlijnmaterieel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Vraag 2: officiele naam mat36(?), bijnaam was volgens mij 'diesel'.
Bron: http://www.vlaardingen.nl(...)schiedenis/id_171810quote:Reeds in 1854 vestigt de kalkbranderij van J.M. den Boer zich op een gedeelte van het terrein, dat de Vopak Vlaardingen (voorheen Nieuwe Matex) nu in exploitatie heeft.
Ik heb bewust een afscheidsrit gepland, voordat het ineens in alle stilte gebeurd is..., daar ik NS geen treinstel in originele vorm zie laten bestaan. Dit was voor mij een mooi moment.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:41 schreef Bitlord het volgende:
Is ICM er nu dan definitief uit of verwacht je ze niet meer tegen te komen tijdens je reisjes?
Naar mijn weten genoemde 4239 en 4242 en de 4240 (Olympisch stel).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:57 schreef greavy het volgende:
Er rijden nog maar 3 of 4 onverbouwde stellen rond..
2: Muizenneusquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Vraag 2: officiele naam mat36(?), bijnaam was volgens mij 'diesel'.
Vraag 3: hippel
Vraag 4: sik
Vraag 5: Engeland (of GB of UK natuurlijk)
Hebben ze speciaal voor jou gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Jajajaja.
Het begin van Deutsche Bahn met het laten verdwijnen van de naam "Arriva".
Ehmm.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Vraag 6:
[..]
Bron: http://www.vlaardingen.nl(...)schiedenis/id_171810
Van "Pakhoed" wordt het alleen lastig de 11e letter te pakken...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm.
Vopak is een samentrekking van Van Ommeren en Pakhoed.
Pakhoed is dan weer een samentrekking van Pakhuismeesteren en Blauwhoed.
Ik denk dat men zoekt naar het woord "Pakhoed".
Ja, maar dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Van "Pakhoed" wordt het alleen lastig de 11e letter te pakken...
Deze trein rijdt niet via Utrecht...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt er nog wel fatsoenlijk materieel van Utrecht naar de wel interessante delen van Nederland:
Ut-Hgl-Berlijn: Pimpel![]()
Afgewisseld met, jawel, VIRM.quote:Ut-Gn: ICMm
Ut-Lw: ICMm
Ik kan niet wachten tot de benelux daar niet meer komt en Roosendaal helemaal in de vergetelheid zal rakenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:58 schreef Ireyon het volgende:
Roosendaal is natuurlijk wel een echte bazenstad wat materieeldiversiteit betreft. SLT, VIRM, DDAR, Mat '64, 1700+ICRm, Traxx+ICRm Prio, I6/I10, ÖBB rijtuigen, MS75, ICM(m): allemaal dagelijks hier te bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |