quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kun jij niet even een goed voorbeeld postenZit ook nog te twijfelen of de achtergrond niet wat donkerder blauw is..
het delfzijl spoor cta bedoel jequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen die nieuwe CTA in Groningen maar eens op de foto zetten
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef greavy het volgende:
Joepie. De trein uit Brussel kwam 20:51 pas te Amsterdam binnen, de BNL van 20:53 vertrok met +4 ri Breukelen en gaat dan ri Rotterdam. Inmiddels in de buurt van Woerden.
Goede oplossing geweest.
Vind ik ook. En wie er in Schiphol of Den Haag HS staat om naar Brussel te willen, kan lekker de pest krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:41 schreef greavy het volgende:
[..]
omdat je nu vertraging weg werkt. En anders moest loc nog omlopen et cetera
Oh, het is vast niet de enige treinquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, en jammer genoeg is de Benelux ook de enige trein die je vanaf Schiphol of Den Haag HS naar Rotterdam CS kan brengen... Maar ja, dan moet je wel vertrouwen op een werkende omroep
Que?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, en jammer genoeg is de Benelux ook de enige trein die je vanaf Schiphol of Den Haag HS naar Rotterdam CS kan brengen... Maar ja, dan moet je wel vertrouwen op een werkende omroep
Toch belangrijk, omdat je zo vanaf Rotterdam in het originele treinpad kunt rijdenquote:
Vandaar ook dequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Que?
Vanaf schiphol kan je naar Rotterdam met de IC's naar Dordrecht en de Fyra en vanaf HS gaan er maar liefste 10 andere treinen per uur naar Rotterdam.
Dat is opzich best kneuzig ja..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef greavy het volgende:
Joepie. De trein uit Brussel kwam 20:51 pas te Amsterdam binnen, de BNL van 20:53 vertrok met +4 ri Breukelen en gaat dan ri Rotterdam. Inmiddels in de buurt van Woerden.
Goede oplossing geweest.
Is te lang, 't moet wel op 1 regel passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is opzich best kneuzig ja..
En Hoi, ik ben Yreal en vind treinen interessant vanuit het oogpunt van infrastructuur/logistiek en het feit dat iets met meer dan 1000 pk sowieso geil is.
Een van hem en een van mij. En het is met bronvermelding, dus mij maakt het i.i.g. niet uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Socios, je foto's worden zomaar op een ander forum gebruikt: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=332147#p332147
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |