'k Weet ook niet wat ik ervan vindt.. er moeten zoveel mensen bij maar dan wordt-ie wel erg lang. Nu staat gewoon iedereen erin die zichzelf beschreven heeft, ik ga geen beschrijvingen voor anderen bedenkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Igen het volgende:
Leuk die nieuwe plaatjes in de OP. Maar ik weet niet zo goed wat ik van dat lijstje vaste posters moet vinden. Hij is nu i.i.g. een beetje willekeurig. Moeten bijvoorbeeld greavy en socios (en ik) er niet ook in?
En je hondekop dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef greavy het volgende:
Nou, iets voor mij bedenken dan:
Ik ben Greavy en is anti OV-Chip en reist daarom zelden met bus/tram/metro![]()
Of:
Ik ben Greavy en vind het huidige NS-materieelpark maar niks. Lang leve stoomtreinen![]()
ennu Kofi Annan van dit topic als het nodig isquote:
Hahaha, heel geinig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
Socios, je foto's worden zomaar op een ander forum gebruikt: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?p=332147#p332147
quote:De Thalys ( stel 4341)die gisteren tussen Essen en Roosendaal testte en 's nachts op de HsL rijdt, gaat vandaag een klein rondje Nederland doen.
Amsterdam 09:43- Den Bosch 11:10-11:50 - Arnhem 12:43-12:57- Watergraafsmeer
Indeed. Oh, en bij mij mag "Groningen" wel uitgebreid worden tot "het Noorden".quote:
Vandaag komt er ook een op 4a.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen die nieuwe CTA in Groningen maar eens op de foto zetten
lijkt me niet dat een Thalys ooit Arnhem -> den Bosch zal doen.. Verder zouden ze een omrij route via Tilburg of via Maastricht kunnen testen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom? Wegbekendheid voor de machinisten of wat?
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef Yreal het volgende:
lijkt me niet dat een Thalys ooit Arnhem -> den Bosch zal doen.. Verder zouden ze een omrij route via Tilburg of via Maastricht kunnen testen?
Want Fransozen zitten echt te wachten op een directe verbinding met Arnhem ja. Net als wij Nederlanders ook en masse een verbinding met Duinkerken willen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.
Driehoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is ook bekend waarom? Wegbekendheid voor de machinisten of wat?
Die heeft gister een aanrijding met een persoon gehad tussen Dordrecht en Gorinchem. Is naar de Zaanstraat gegaan voor calamiteiten reiniging.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef Mathijz het volgende:
Staat nu een arriva treinstel op de werkplaats tussen amsterdam centraal en sloterdijk. Beetje uit de richting lijk het.
Trein is in Amsterdam netjes volgens plan gekeerd naar Brussel. Zag hem te Lombardijen later. Weet niet of hij weer onderweg is naar Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:29 schreef greavy het volgende:
Vandaag rijden de I6-rijtuigen wederom. Kwam ze in trein 9201 tegen. Ze zouden dus moeten keren om 9:53 uit Amsterdam, Rotterdam om 10:55, Roosendaal om 11:30 en Brussel om 13:18.
Garantie tot aan de voordeur, onbekend of ze na retour Brussel weer naar Amsterdam gaan voor een slag.
Steve Jobs is net zo idioot, maar ik ontspoor nu.quote:
Dit zou ik pas overwegen als er geschoven wordt met de dienstregeling van de NMBS.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien SNCF die meer internationale verbindingen met Nederland wil inleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |