quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef James1988 het volgende:
Want Fransozen zitten echt te wachten op een directe verbinding met Arnhem ja. Net als wij Nederlanders ook en masse een verbinding met Duinkerken willen hebben.
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit zou ik pas overwegen als er geschoven wordt met de dienstregeling van de NMBS.
Het Gewestelijk Express Net laat nog steeds op zich wachten...
Dat zijn franstalige plaatsen die veel dichterbij Parijs liggen en maar 1x per dag een dienst hebben. Tevens kan die vanaf brussel de HSL opknallen. Terwijl die naar Arnhem tot aan Breda moet buffelen, inclusief een enkelspoorsbrug.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.
Arnhem stel echt niks voor vergeleken met Oostende, Brugge of Gent. Het mag hooguit samen met Charleroi vechten om de titel "Lelijkste stad ter wereld".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
Opzich is het niet zo raar. Oostende, Brugge, Gent, Namen en Charleroi hebben ook een rechtstreekse Thalysverbinding met Frankrijk. Plaatsen waar Arnhem zeker niet voor onderdoet.
Sinds wanneer zijn Oostende, Brugge, Gent franstalig? Bovendien is Liége-Mons wat die andere Thalys doet nog langer buffelen dan Arnhem-Breda...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
Dat zijn franstalige plaatsen die veel dichterbij Parijs liggen en maar 1x per dag een dienst hebben. Tevens kan die vanaf brussel de HSL opknallen. Terwijl die naar Arnhem tot aan Breda moet buffelen, inclusief een enkelspoorsbrug.
Nja. Wat jij noemt is NOG verder om.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Yreal het volgende:
Arnhem -> Eindhoven -> maastricht -> Luik -> Brussel -> parijs kan ik nog inkomen, maar via breda?
Het ging me om Namen en Charleroi. Gent is qua functie gelijk aan Utrecht, dus geen twijfel dat die thalys zinvol is. In Wallonië wonen ook veel luie mensen, dus die moeten sowieso compenseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Oostende, Brugge, Gent franstalig? Bovendien is Liége-Mons wat die andere Thalys doet nog langer buffelen dan Arnhem-Breda...
Maar je bedient wel Eindhoven. Tevens kan je dan gewoon de thalys uit Luik doortrekken. Dan krijgt socios ook zijn gedroomde verbinding tussen de steden Arnhem en Charleroi.quote:
Het zal vast aan mij liggen, maar Arnhem is best een mooie stad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Arnhem stel echt niks voor vergeleken met Oostende, Brugge of Gent. Het mag hooguit samen met Charleroi vechten om de titel "Lelijkste stad ter wereld".
Doen! Verlos de natie van dat aanhoudende gezanikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
Dan krijgt socios ook zijn gedroomde verbinding tussen de steden Arnhem en Charleroi.
Hèt grote leed van mijn stadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zou die Thalys moeten stoppen? Arnhem heeft niet eens een station
Hamburg - bremen - enschede - deventer - brussel (via welke route dan ook) - calais - london; lijkt me ook topquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is een Thalysverbinding naar Deventer dan natuurlijk ook wel erg gewenst
Enschede gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Hamburg - bremen - enschede - deventer - brussel (via welke route dan ook) - calais - london; lijkt me ook top
Van jullie zijn er te weinig in Amerikaanse treinen hoor ik netquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee niet zeuren! Jullie hebben de Berlijntrein daar al!
Huh? Bij ons bedoel je? Nah, volgens mij moeten we dan weer het hele station op z'n kop gooien, voor die treinen hier op het spoor passenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jullie zijn er te weinig in Amerikaanse treinen hoor ik net
Lees die opmerking van Fles eens iets beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh? Bij ons bedoel je? Nah, volgens mij moeten we dan weer het hele station op z'n kop gooien, voor die treinen hier op het spoor passen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees die opmerking van Fles eens iets beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |