Ja echt schandalig he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Een hippe student is lui dus hij doet z'n naam eer aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:20 schreef FedExpress het volgende:
Een topic bewust dichtgooien en geen nieuwe openen
Goedemorgen
Pure verkrachting.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Meh, beetje Atari Teenage Riot achtig...
Ga dan liever voor zoiets:
Ja het is echt graftakkenherrie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef DuTank het volgende:
kut muziek vind ik hetkrijg er koppijn en branden ogen van
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, VV en ik zijn een reis naar china aan het proberen te plannen
Lekker maandje backpacken
Alleen nu nog kijken of het financieel haalbaar is
Hello, mein schöne mädchen.quote:
Mijn verjaardagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah tof, ik (wij) zijn vooral druk bezig met de bruiloft te fixen... planning was eerst volgend jaar September en dat is nu dit jaar September geworden dus daar zit ook een redelijke uitdaging.
14 september.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:58 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Mijn verjaardag![]()
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |