quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gvd ik ben uit mijn 29 waist Nudie gegroeid, door de velen terrasjes in Amsterdam met huisgenoten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Zo zo toe maar weer, meer dan 29!! PAPZAK
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jij lijdt aan waanbeelden, over jezelf.
schizofreen
quote:
Ja, niemand ging een nieuw topic aanmaken, dus toen heb ik die gisteravond maar even snel aangemaakt, inclusief een topictitel, de oude delen in de OP en een wat duidelijkere opzet.quote:
Ik dacht dat jij meer van de skinny fit was?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Seam het volgende:
SS was trouwens een geweldig model zegMijn allereerste Nudie
wat belachelijk! en hoe reageerde jij? heel raar dat ze 'm wassen zonder dat je dat gevraagd hebt... ik zou er zeker wat van gezegd hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef stef040 het volgende:
Heb van de week mijn Organic dry slim jim naar de kleermaakster gebracht om de crotchrip te laten repareren, haal ik hem vandaag op; is de broek gewassen...![]()
Hij was van week 22 vorig jaar en heb hem ongeveer 6 maanden gedragen.
Ziet er opzich wel cool uit nu (mooie kleur) maar het resultaat had natuurlijk veel mooier kunnen zijn.
Klopt, maar toentertijd nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de skinny fit was?
We praten nu toch over de straight sven?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
En ik zou gewoon vergoeding gaan vragen aan de kleermaakster..Je hebt er toch geld en tijd ingestopt..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef LSDreamer het volgende:
wat belachelijk! en hoe reageerde jij? heel raar dat ze 'm wassen zonder dat je dat gevraagd hebt... ik zou er zeker wat van gezegd hebben
Hoezo, ik redeneer de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef rycemasta het volgende:
[..]
[..]
![]()
Erg zeg.. De kleermaakster heeft met haar onwetendheid op het gebied van dry denim dat ding gewassen als aanvullende service. Doe even normaal. Het is vervelend, maar je had dan maar uit voorzorg moeten vermelden dat de broek niet gewassen mag worden.
De SJ is er helaas berucht om en als je het een kleine beetje lager draagt of veel fietst kan het snel gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Seam het volgende:
Hoe haal je in hemelsnaam een crotchrip binnen zes maanden?
Eerste (en enige) die ik ooit gehad heb was na anderhalf jaar en twee keer wassen.
oh ok dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De SJ is er helaas berucht om en als je het een kleine beetje lager draagt of veel fietst kan het snel gaan.
dit is bijna altijd bij nudiequote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef japieapieh het volgende:
Ja die eerste foto is idd gek, is dit inmiddels al verandert?
Een Regular Ralf Dry Selvage, maat 31/34, heel verleidelijk...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
Leuke nudie koopjes met redelijk zeldzame moddellen zoals een Masa in 32/34..
http://shop.ebay.co.uk/thebureausale/m.html?_trksid=p4340.l2562
Ja die wou ik ookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een Regular Ralf Dry Selvage, maat 31/34, heel verleidelijk...
Is zo'n eBay-verkoper te vertrouwen als je betaalt met PayPal, ondanks 100% positive feedback?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga morgenavond mijn RRDS maar eens maken..Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100 euro voor zo'n broek is idd een mooi bedrag.
RRDS was mijn eerste dry ooit,mooie broek hoor en goeie fit
Zal binnenkort eens wat mooie RRDSjes posten.
Ik zou wel uitkijken als ik jouw was..Voor je het weet heb je een collectie en moet je gaan plannen met je broeken
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Er zit 2% elastan in waardoor die wel lekker rekt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef BigSmurf het volgende:
Sorry, zo'n strakke broek is niks voor bij, besides is het ook geen dry.
RRDS = shipped trouwens.
Zo strak zit die ook niet. Ik heb er 3 waarvan 1 pre wash en die zit het meest los. Wel erg comfy.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef BigSmurf het volgende:
Sorry, zo'n strakke broek is niks voor bij, besides is het ook geen dry.
RRDS = shipped trouwens.
Bedoel meer strak in de zin van de fit, dat de pijpen heel smal zijn. Dan lijk ik nog langer en dunner.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo strak zit die ook niet. Ik heb er 3 waarvan 1 pre wash en die zit het meest los. Wel erg comfy.
Hier?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:57 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie waar ik een dry grim tim kan halen? 27 of 28/32
Dat is ook percies de reden waarom ik geen TF draagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bedoel meer strak in de zin van de fit, dat de pijpen heel smal zijn. Dan lijk ik nog langer en dunner.
Tyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Deze?
www.cultizm.com/product_i(...)Dry-Red-Selvage.html
Aanbieding jouw maat allesch
Als je een grote wasbak hebt is dat mijns inziens makkelijk, maar bad kan uiteraard ook. Vullen met koud water, volledig onder dompelen en indien nodig iets zwaars erop leggen dat hij onder water blijft. Half uurtje is zat.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef MrSweets het volgende:
Oke ga hem ff cold soaken dan om hem te doen krimpen,
hoe lang moet dat ongeveer ? gwn in n bad met koud water leggen dus ?
Zijn die stiksels meer oranje dan normaal? Of ligt dat aan de foto?quote:
Dat vraag ik me inderdaad ook af. Welk model is het precies?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Zijn die stiksels meer oranje dan normaal? Of ligt dat aan de foto?
Lijkt zo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Zijn die stiksels meer oranje dan normaal? Of ligt dat aan de foto?
Internet of winkels bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:18 schreef TwyLight het volgende:
Average Joe Dry Grey coated is echt vet, waar kan je die krijgen?
Nergens die is behoorlijk zeldzaam.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:10 schreef Mylene het volgende:
Ik heb even gekeken aan de binnenzijde, Loose Frank staat er.
Die lui hebben er kennelijk dus geen benul van van dat ze wel wat meer waard zijn dan ¤ 6,50.
Echt hè?quote:
Ik zou dan een prewash Average Joe nemen met een beetje dikke stof. Die zitten echt heerlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Pollore het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en sinds ik de laatste tijd uit me broeken begin te scheuren met werk etc. en ik nu weer is geld heb wordt het ook tijd om een mooie aan te schaffen. Alleen dan is de vraag wat raden jullie aan om een beetje mee te beginnen en niet belachelijk duur is?
Ik hou een beetje van normaal postuur broeken dus niet slim en niet te wijd en het zou handig zijn als de broek tegen een stootje kan aangezien ik er vaak over de grond mee schuif.
edit: Ik ben tamelijk lang (1.95) en neem normaal altijd lengte maat 36 met broeken aka g-star/replay. Heb ik niet een probleem met de nudies ofzo dat die te kort zijn? Ik vind het namelijk echt vreselijk uitzien als een broek net aan de schoenen raakt maar wanneer je fietst het net lijkt alsof je een 3/4 broek aan hebt.
Niks prewash, ik wil 'm aan de dry hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou dan een prewash Average Joe nemen met een beetje dikke stof. Die zitten echt heerlijk.
Met de kans dat ie mislukt, krimpt of wat dan ook... Ik wil een broek hebben waarvan ik zeker weet dat ie perfect zit als ik er ¤100,- aan uitgeef, die zekerheid zal een dry je nooit geven.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Niks prewash, ik wil 'm aan de dry hebben.
Gaat het om een dry of een pre-wash?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:02 schreef Neraice het volgende:
Ik ben van plan om een Nudie Slim Jim te kopen. Had een 28/32 gepast en die zat vrij strak maar was wel nog aan te krijgen. Klopt het dat dit nog een beetje rekt? En verandert er nog iets in de lengte?
Das is heel erg klote dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
Kak, mijn Slim Jim is vanaf het kruis ruim 30cm naar beneden uitgescheurd..
u go hard in the paintquote:Op zondag 19 juni 2011 15:51 schreef Captainp00face het volgende:
Kak, mijn Slim Jim is vanaf het kruis ruim 30cm naar beneden uitgescheurd..
SJ's zijn vrij berucht qua kruizen die kapot gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef cafpow het volgende:
hoi allen,
Ik wil een nudie dry gaan kopen. En twijfel tussen een slim jim en average joe. Nu fiets ik veel en soms ook lange afstanden en vraag me af of een slim jim dan wel een goed idee gezien de problemen met het kruis die vaak kapot gaat.
Wat lijkt jullie dan beter een slim jim of average joe? Of een slim jim gewoon ipv een maat kleiner gewoon de juiste maat te kopen?
Anders kan je nog de bijenkorf proberen, zit in vrijwel iedere stad en verkoopt ook nudiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Skywalker88 het volgende:
Ik zal er nog ff over nadenken en het nog een keer goed passenmss hebben ze bij de M@W toevallig nog een 30 inch die ik kan passen (die van mij komt van de online shop)
If so post foto'squote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
Anders kan je nog de bijenkorf proberen, zit in vrijwel iedere stad en verkoopt ook nudies
Ik moet nog zo'n 3 weekjes wachten tot ik mijn 1e dry nudie kan kopen
die komen ooit wel, want ik wil zowieso een 1e dry hebben, nu ik al 1 old scraped indigo AJ niet meer aankanquote:
de enige die ik heb van nudie is een AJ prewash.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef bokkepoot het volgende:
Welke maat is die AJ dan ?( eventuele interesse)
En welke fits draag je eigenlijk meestal van Nudie?
Hmmm voor 70 euro dan moet ik van t weekend toch maar eens langs bij de mawquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef Skywalker88 het volgende:
70 eurotjessamen met die andere broek 100 euro voor twee, dus eigenlijk 50 euro
Jammer...(achja zolang hij maar in goede handen is toch?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
de enige die ik heb van nudie is een AJ prewash.
Ter info, hij is niet in de verkoop....want ik ben momenteel gewicht aan het verliezen en hoop er binnenkort weer in te passen
trouwens welke SJ fade mooier de dry dark of organic ecru embo? En voor zover ik heb begrepen fade de ecru embo langzamer?
ik vind die blauwe kleur van de organic ecru embo juist best mooi, alleen de fade vind ik niet zo mooi. terwijl van de Dry dark heb ik niet echt veel foto's waar hij al behoorlijk is gefade kunnen vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jammer...(achja zolang hij maar in goede handen is toch?)
En van de Organic Ecru Embo is wel bekend dat hij mooi fade, alleen moet je er behoorlijk wat tijd voor in stoppen.
En zoals het nu eruit ziet is de Dry Dark net zo. Organic denim is sowieso veel taaier..
Ik zou voor een Dry Dark gaan puur omdat ik de kleur daarvan echt mooi vind.
Dry dark is ook nog niet veel van bekend.Hij is pas een jaar uit ofzo.Terwijl de Organic Ecru Embo al heel wat jaartjes meedraait.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vind die blauwe kleur van de organic ecru embo juist best mooi, alleen de fade vind ik niet zo mooi. terwijl van de Dry dark heb ik niet echt veel foto's waar hij al behoorlijk is gefade kunnen vinden
Alleen de dry dark vind ik beter kunnen in het begin bij nettere gelegenheden![]()
Wie legt het uit jongens aan de nummer zoveelste.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef kovenant het volgende:
waarom bestaan er jeans die je niet moet wassen ?
hoe was je dat ding dan ?
stomerij of lekker ranzig mos erop laten groeien ?
Waarom bestaan er dan jeans die je wel moet wassen? Daar gaat ie alleen maar kapot van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef kovenant het volgende:
waarom bestaan er jeans die je niet moet wassen ?
hoe was je dat ding dan ?
stomerij of lekker ranzig mos erop laten groeien ?
Elke dag hier, smerig man, allemaal bacteries en viezigheidjes, jakkes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik was m'n broeken twee keer per week. Zo'n stinkende bende KAN toch niet stelletje viezeriken.
Ja wie betaalt er nu 300 euro voor een broek die je geen eens mag wassen...Vieze hipstersquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik was m'n broeken twee keer per week. Zo'n stinkende bende KAN toch niet stelletje viezeriken.
Beter van niet. Bloed altijd wel indigo ongeacht temperatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:08 schreef MrSweets het volgende:
[..]
De vriezer hmmm nee nog niet.
Maar wassen koud geen goed idee ?
Oh dat is niet leuk, volgende keer nog strakker kopen en nu maar n riem dragen.quote:
Kan zijn, maar probeer de vriezer een dag of twee. Helpt vaak wel en een dry koop je doorgaans een maat te klein ivm het uitlopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Oh dat is niet leuk, volgende keer nog strakker kopen en nu maar n riem dragen.
Stomerij is dat n optie ?
Durf ik niet te zeggen. Misschien kun je het in het jeans topic vragen. Misschien meer kans dat ze daar wat meer weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef MrSweets het volgende:
Hoe werkt het met stomerij ? stomen gaat de indio er niet uit of wat ? en wordt die dan wel fris en schoon ?
Das een fast Freddy.. Kan ik toch niks mee. Als het een AJ was geweest was het een buy geweest.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)&hash=item2565f627dd
Dry Hemp selvage van 300+ euro voor 130
Als ie een AJ was geweest en een maat kleiner dan voor mij ook...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das een fast Freddy.. Kan ik toch niks mee. Als het een AJ was geweest was het een buy geweest.
Het is wel mijn maat maar model heb ik niks mee. Veel te wijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als ie een AJ was geweest en een maat kleiner dan voor mij ook...
Maar wanneer komt nudie nu uit met nieuwe vette denim? Het enige wat ze doen is allle fatsoenlijke fits en denims eruit gooien en skinny's erbij te verzinnen
Loose fit. Erg loose.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is de FF precies voor fit? Sowieso niet mijn maat, maar just curious.
Het is een hele mooie prijs idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:01 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm okee, niet mijn ding dan. Wel een mooie deal!
Nicequote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
En om in de goede deals te blijven ik heb een RRDS voor 84 euro![]()
Voor mij een indigo dyed pre wash RR. Mooi broekje was dat.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik ben er ook heel blij mee. De RRDS is de de broek waar het bij mij allemaal mee begon.
Nu moet ik alleen nog wachten totdat ik hem binnen heb..
Jop uit Engelandquote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
Nice bok, van eBay opgepikt?![]()
Deze is ook wel nice om in de gaten te houden: http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139
Chill man!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jop uit Engeland
Die wil ik ook jammer dat het niet mijn maat is zeg..schijnt echt mooie denim te zijn
quote:
Dus ik voer direct het maximum in?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef BigSmurf het volgende:
Autobid, zie hier.
http://pages.ebay.com/help/buy/automatic-bidding.html
Ik kijk over een paar dagen weer. Het is niet dat ik em echt nodig heb natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
Voor mijn RRDS voerde ik eerst het hoogste bod + nog iets en daarna hoeveel ik er maximaal voor wou betalen als volgende bod.
Je kunt ook een sniper gebruiken.
Maar stiekem kriebelt het wel om hem te kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk over een paar dagen weer. Het is niet dat ik em echt nodig heb natuurlijk.
Zo erg is het echt niet. M'n momo is veel te tof. Het raw dragen doet et em en hij is nog steeds een fluffy her en der.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar stiekem kriebelt het wel om hem te kopen.
Thanks, nu zit ik weer met dit deuntje in m'n kop.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo erg is het echt niet. M'n momo is veel te tof. Het raw dragen doet et em en hij is nog steeds een fluffy her en der.
Ik nietquote:Op zondag 24 juli 2011 22:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Thanks, nu zit ik weer met dit deuntje in m'n kop.![]()
Price and availability...quote:Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef M1stral het volgende:
Who needs Nudies when there are Momo's anyway?
Don heeft er een..quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Seam het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met Red Selvage?
Hehe heb inderdaad de GT op het oogquote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Don heeft er een..![]()
Ga je een GT halen?![]()
Ik heb em 'gewoon' in waist 32 zoals m'n momo ook is. Je zou het beste even moeten meten of passen. Zijn wel relaxt. GT fade wel beduidend toffer dan de mijne omdat het een slimmere fit is immers.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe heb inderdaad de GT op het oogLeuk prijsje, maar ik ben benieuwd of het extra geld de moeite waard is. Volgens mij vallen de Red Selvages ook meestal wat groter uit dan normaal, dus dat wil ik ook even checken
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe heb inderdaad de GT op het oogLeuk prijsje, maar ik ben benieuwd of het extra geld de moeite waard is. Volgens mij vallen de Red Selvages ook meestal wat groter uit dan normaal, dus dat wil ik ook even checken
Mijne is ook gedownsized. M'n true waist is opgemeten 33 namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Op meinnudies waren er al enkele die gedownsized hadden..
Ja downsizen doe ik sowieso wel, maar de vraag is of ik 1 of 2 maten kleiner pak. Ik pak denk ik gewoon 1 maatje kleiner, bij mijn TFDBC pakte dat ook precies goed uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Op meinnudies waren er al enkele die gedownsized hadden..
Ik zou denken dat 1 genoeg is. Gozer in ebb18 heeft hele mooie progress op de zijne dus potentie is er zeker.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja downsizen doe ik sowieso wel, maar de vraag is of ik 1 of 2 maten kleiner pak. Ik pak denk ik gewoon 1 maatje kleiner, bij mijn TFDBC pakte dat ook precies goed uit.
quote:Yeah, definitely go down one size; this pair runs big. If you size down one you'll get a similar-looking fit, but be warned: unlike Finns, there's no stretch in the GTDRS, so they're more uncomfortable at first. But after they're broken in, it's no problem.
Broken in is het stadium waarin de denim verkeerd, nadat deze volledig gevormd is naar je lichaam en de stijfheid er zo goed als uit is.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:58 schreef Seam het volgende:
Vraagje: wat wordt hier precies bedoeld met broken in?
[..]
Stretch is dus meer dat de broek zelf altijd al rekbaar is en broken in is dat het door het vele gebruik op de plaatsen waar het het meest gerekt wordt opgerekt. Begrijp ik dat zo goed?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Broken in is het stadium waarin de denim verkeerd, nadat deze volledig gevormd is naar je lichaam en de stijfheid er zo goed als uit is.
Niet aangehad. Vriend van me wou er afgelopen zaterdag een passen en toen die de prijs zag had die em teruggegooid. 180 euro voor een pre wash van Nudie is imo (en die van hem) veel te duur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand hier al eens een Hank Rey aangehad? Lijkt me wel een mooi model. Hij zou vergelijkbaar moeten zijn met AVJ maar de pijpen lopen naar beneden smaller.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
Een Nuide RRDS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de wazige foto's..Camera is dood nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes sir.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
Hehe het is echt raar om na al die tapered fits en straights weer een fatsoenlijke bootcut te dragen
Ik zal wel even kijken 32/34 toch?
Ohwgod, net een Khaki Tight Ash Grey besteld in de Nudieshopquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. Die nieuwe Khakis jeans zijn echt tof. Weet iemand een NL-Webshop, naast Jeans-online die deze al verkoopt
Link naar de khaki's?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwgod, net een Khaki Tight Ash Grey besteld in de NudieshopKon het niet laten.
Die Khaki's zijn er ook in straight hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef bokkepoot het volgende:
Die chino's zijn aardig vet ja..Alleen jammer dat ze zo skinny zijn altijd..
Even updated fitpics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het idd, maar heb een beetje het gevoel dat Nudie nu (nog meer) meeloopt met de trends waar ze heel erg op tegen waren langere tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die Khaki's zijn er ook in straight hoor
Dat wel, maar ik vind het er toch niet echt als een standaard chino uit zien, vooral het tightmodel onderscheid zich wel van de baggy chino's. Ik de broek woensdag/donderdag binnen en zal dan wel even een fitpic makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het idd, maar heb een beetje het gevoel dat Nudie nu (nog meer) meeloopt met de trends waar ze heel erg op tegen waren langere tijd.
De chino's zien er niet gek uit en post maar even wanneer het binnen is rayman
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
Zoals beloofd de foto's van mn Khaki![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SJquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik draag meestal AJ's maar nu zoek ik een model die wat minder straight is. De broekspijpen heb ik het liefst iets smaller lopend naar onder. Iemand tips?
Mooi zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel fan van Thin Finnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik draag meestal AJ's maar nu zoek ik een model die wat minder straight is. De broekspijpen heb ik het liefst iets smaller lopend naar onder. Iemand tips?
Nice! Hoe zit het met de maatvoering van de khaki's? Komen die een beetje overeen met de jeans van Nudie? Zit eraan te denken om er ook een te bestellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laag kruis vind ik meestal niet zo mooi. Je kan niet dragen bij een nette outfit, eigenlijk alleen bij 'hippe' of uitgaansoutfits.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi zeg. Welke heb je nou precies? Tight Ash Grey dus.
[..]
Ik ben wel fan van Thin Finn. En het is misschien een beetje vloeken in de kerk, maar Levi 519 is ook een erg mooi model
.
De maatvoering is hetzelfde als een normale nudie. Het tight-model wat ik heb is kwa pasvorm hetzelfde als een tight long John.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Nice! Hoe zit het met de maatvoering van de khaki's? Komen die een beetje overeen met de jeans van Nudie? Zit eraan te denken om er ook een te bestellen.
Dude, hoe smal zijn jouw bovenbenen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Laag kruis vind ik meestal niet zo mooi. Je kan niet dragen bij een nette outfit, eigenlijk alleen bij 'hippe' of uitgaansoutfits.
Grim Tim Dry Red Selvage toch maar bestelt in 29 zojuist. Hopelijk valt hij goed, maar als hij iets te los zit is het geen probleem (dan ga ik wel wat harder mijn beenspieren trainen bij het fitness)
Mha redelijk normaal hoor, maar ik las op veel plekken dat hij wat groter uitvalt en hij moet natuurlijk nog uitrekken. Met dat in het achterhand kan het zomaar 2/3 maten groter zijn dan normaal. Ik draag mijn broeken gewoon graag slimquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dude, hoe smal zijn jouw bovenbenen?
Trouwens, broeken met een laag kruis kan je makkelijk "net" dragen. Maar moet wel bekennen dat het van de broek zelf afhangt (uiterlijk van topblock). Ikzelf heb bijvoorbeeld een pantalon met een wat lager kruis (ja, idd geen jeans) en dat staat prima met een paar mooie stappers eronder en een mooi overhemdje aan.
Ik heb twee prewash GT's geprobeerd, maar in maat 30 zitten die gewoon superstrak om mijn kuiten, terwijl ik gewoon normale of misschien dunner dan gemiddelde benen heb. Ik zou zeker niet teveel downsizen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha redelijk normaal hoor, maar ik las op veel plekken dat hij wat groter uitvalt en hij moet natuurlijk nog uitrekken. Met dat in het achterhand kan het zomaar 2/3 maten groter zijn dan normaal. Ik draag mijn broeken gewoon graag slim
Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
M@W heeft 2 broeken voor 100 euro, waaronder een paar Nudies.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?
Grim Tim heeft een iets smallere leg openingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Captainp00face het volgende:
/bump
Hoe is de fit van een Grim Tim als je die vergelijkt met die van een Slim Jim?
Dank!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Grim Tim heeft een iets smallere leg opening.
Straight Svenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef BigSmurf het volgende:
Die Tape Ted is de zoveelste tight/skinny fit van Nudie die echt nergens op slaat.
Alle goeie fits worden eruit gegooid (Regular Ralf, Even Steven), en maken plaats voor van die skintight prutsbroeken die net weer ietsje anders zijn dan de Long John of Thin Finn.
Nudie is helemaal de weg kwijt.
Grim Tim vind ik persoonlijk ook wel een erg geslaagde slim fit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
Straight Sven,Regular Ralf , Average Joe en Even Steven zijn ongeveer de beste fits die je zo'n beetje kan vinden op de dry denim markt..
Denim Guruquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij verkoopt de M@W ook dry versies, in ieder geval op de website.
De pasvorm van een dry is in principe meestal hetzelfde als van een prewash, alleen bij een dry moet je incalculeren dat hij nog een stukje uitrekt. We spreken dan over downsizen, oftewel, als je een maat 30 prewash hebt, dan pak je een maat 29 dry, omdat hij meestal wel een maatje oprekt. Is ook weer afhankelijk van wat je wil (baggy, normale of tighter fit), als je hem wat losser wil kan je hem ook in je normale maat pakken.
Chunky schoenen zijn anders helemaal niet mooi onder een tapered fit. Een select groepje sneakers overigens wel. Allstars of menig andere smalle, low profile sneaker zal inderdaad goed staan. Maar genoeg ook niet. Daar is de leg opening te klein voor.quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een Sharp Bengt gekocht en moet zeggen dat ik dit model mooier vind dan m'n oude vertrouwde AJ's. Sharp Bengt loopt smaller naar beneden waardoor je sneakers er mooier uitkomen terwijl AJ helemaal straight loopt.
Waarom pak je dan niet gewoon nog een SJ als je dezelfde fit wilt hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:53 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit trouwens te denken om een Thin Finn aan te schaffen, ik wil hem alleen niet zo skinny..
Mijn Slim Jim Dry Ecru Embo was 31/32 en echt ideaal.. Als ik ongeveer zo'n zelfde fit wil hebben, moet ik dan een Thin Finn 32/32 hebben?
Wat is chunky voor jou? Ik draag er koston ones onder en dat ziet er goed uit vind ik. Een AJ valt weer te veel over die sneakers heen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Chunky schoenen zijn anders helemaal niet mooi onder een tapered fit. Een select groepje sneakers overigens wel. Allstars of menig andere smalle, low profile sneaker zal inderdaad goed staan. Maar genoeg ook niet. Daar is de leg opening te klein voor.
Het is maar wat je smaak is. Ik vind Kostons onder een flinke taper veel te groot en log ogen, in tegenstelling tot Janoski's en Vans. Onder een straight fit als de AJ kan je gewoon alles dragen, die heeft helemaal niet zo'n grote leg opening. Mijn ALD daarentegen heeft een leg opening van bijna 23 cm, daaronder zien Vans er bijvoorbeeld niet uit, beter met Allstars. Maar nogmaals, kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is chunky voor jou? Ik draag er koston ones onder en dat ziet er goed uit vind ik. Een AJ valt weer te veel over die sneakers heen.
Ebay, maar dan betaal je wel de hoofdprijs. Via een webshop o.i.d. kan ik hem ook niet meer voor je vinden helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Stante het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een SJ Organic Dry ecru embo kan vinden? Weet dat hij in principe uit de handel is en kan hem hier in Den Haag ook niet meer bij reguliere winkels vinden, maar misschien hebben jullie nog adresjes.... Ben op zoek naar een 33/34. Heb er een maar die is met pensioen ivm een gigantische crotchrip die niet op een leuke manier meer te maken is. En ik mis hem.
Heb op dit moment ook een AJ dry red selvage die zeer goed bevalt, maar die begint ook een crotchripje te krijgen. Dus tweede vraag; enig idee hoe ik de schade hiervan vroegtijdig kan inperken? Alvast veel dank!
Ik heb er nog eentje thuis die ik niet draag. Moet even checken welke maat het precies is. Ik dacht 34/34.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Stante het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een SJ Organic Dry ecru embo kan vinden? Weet dat hij in principe uit de handel is en kan hem hier in Den Haag ook niet meer bij reguliere winkels vinden, maar misschien hebben jullie nog adresjes.... Ben op zoek naar een 33/34. Heb er een maar die is met pensioen ivm een gigantische crotchrip die niet op een leuke manier meer te maken is. En ik mis hem.
Heb op dit moment ook een AJ dry red selvage die zeer goed bevalt, maar die begint ook een crotchripje te krijgen. Dus tweede vraag; enig idee hoe ik de schade hiervan vroegtijdig kan inperken? Alvast veel dank!
Van Nike Dunks ofzo? Weet ik veel hoe die krengen heten. Anyway, you get the point. Een taper vraagt om een slanke schoen. Het is toch geen gezicht wanneer de schoen an sich groter is dan de leg opening?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is chunky voor jou? Ik draag er koston ones onder en dat ziet er goed uit vind ik. Een AJ valt weer te veel over die sneakers heen.
34/34 gaat dan ook wel toch? Tell me 'bout it.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje thuis die ik niet draag. Moet even checken welke maat het precies is. Ik dacht 34/34.
Zou nice zijn. Niet in Den Haag Centrum in elk geval. Ga morgen waarschijnlijk in A'dam centrum kijken. Mocht je toevallig in de buurt zijn van een M@W een dezer dagen, ik ben je zeer dankbaar als je even een kijkje neemt voor me!quote:
Probeer bloomfashion.nl! Heb de mijne daar ook opnieuw gekocht omdat me oude een scheur van het kruis tot zowat de knie had. Ik weet niet of ze jouw maat hebben, maar 34 in lengte was er nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Stante het volgende:
Omdat ik de meeste Slim Jim's niet echt mooi vind. Sowieso vind ik alle fits weer verschillen, de dry's zitten toch weer anders dan de pre-washed.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom pak je dan niet gewoon nog een SJ als je dezelfde fit wilt hebben
Psst.. ik heb nog een Nudie Jeans Slim Jim Ecru Embo hier te koop liggen in 30x34, ongedragen met tags.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:04 schreef Stante het volgende:
[..]
34/34 gaat dan ook wel toch? Tell me 'bout it.
[..]
Zou nice zijn. Niet in Den Haag Centrum in elk geval. Ga morgen waarschijnlijk in A'dam centrum kijken. Mocht je toevallig in de buurt zijn van een M@W een dezer dagen, ik ben je zeer dankbaar als je even een kijkje neemt voor me!
Dankjewel voor de tip man! Helaas hebben ze die inderdaad ook NET niet in mijn maat, alleen maar 32/34quote:Op woensdag 7 september 2011 16:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Probeer bloomfashion.nl! Heb de mijne daar ook opnieuw gekocht omdat me oude een scheur van het kruis tot zowat de knie had. Ik weet niet of ze jouw maat hebben, maar 34 in lengte was er nog wel.
Is het model een dry?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:05 schreef Stante het volgende:
Excuses voor de dubbele post, maar ik heb een vraagje. Op die site van bloomfashion hebben ze nu nog maar 1 of 2 SJ('s) over van het model dat ik wil hebben, alleen was mijn vorige 33/34 en die zat redelijk strak. Kan ik, denken jullie, de gok wagen door een 32/34 te kopen omdat ze mijn maat niet hebben of gaat dat echt knellen? Wellicht helpt een soakje wel? En nogmaals, mocht een van jullie tegen een SJ OD EE in 33/34 aanlopen als je toch toevallig in de stad bent ofzo, geef een gil! Alvast zeer veel dank
Ook nog eentje in 31x34 trouwens.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Psst.. ik heb nog een Nudie Jeans Slim Jim Ecru Embo hier te koop liggen in 30x34, ongedragen met tags.
edit: verkeerde maat, verdammt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Betekent dat Thinn Finn nou dat het strak, skinny jeans zijn? kon het er niet echt uit op maken.
Juistem, die bedoelde ik! Leipe broek man.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef BigSmurf het volgende:
Jeans #31 - Waar don-diablo nog steeds webcam foto's post ;)
Die toevallig (zie spoilers)?
En wat voor RR? Een Dry Selvage?
Nudie Jeans Even Steven 30/34quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Juistem, die bedoelde ik! Leipe broek man.
Welk model is dat?
Was het toevallig in Rotterdam twee - drie weken geleden? Dan zou ik het misschien kunnen zijn haha, want sinds die tijd heb ik 'm niet meer aangehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Juistem, die bedoelde ik! Leipe broek man.
Welk model is dat?
Gekocht via eBay? Is ook een winkel...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:41 schreef bokkepoot het volgende:
Toch knap dat een je een broek die je een paar maanden geleden gekocht hebt...En dat terwijl het model al jaren uit de running is
http://link.marktplaats.nl/481765302
Klote man! Ben ook lang opzoek geweest naar een nieuwe..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:40 schreef Stante het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip man! Helaas hebben ze die inderdaad ook NET niet in mijn maat, alleen maar 32/34fucking treurig dat net precies die 33/34 nergens te vinden is
Ik zal zo een foto maken. :pquote:
Hoi ik ben het kijken en wil eind van deze maand een nudie halen. Alleen twijfel tussen een SJ en GT.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn nieuwe Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage 32x32
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Graag. Ik heb em zelf ook alleen bijna niet gedragen nog.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:25 schreef LSDreamer het volgende:
Langzaam maar zeker begint mijn Average Joe Dry Organic Selvage te faden. Ik zal binnenkort maar weer eens wat foto'tjes schieten
En terecht, gezien je een paar Momo's hebtquote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Graag. Ik heb em zelf ook alleen bijna niet gedragen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |