Viel mij ook al eens op. De toegankelijkere maten zijn altijd wat duurder, maar die zijn ook sneller weg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn jammer genoeg de maatjes die toch redelijk goedkoop aangeboden worden
Somets lopen 2 tot 3 maten groter, ivm de lage rise. Ik heb er twee in maatje 27 en 28. Overigens inderdaad geen geld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn jammer genoeg de maatjes die toch redelijk goedkoop aangeboden worden
My first thought.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:00 schreef don-diablo het volgende:
Je zou haast denken dat het iemand van hier is.
Lekker goedkoop broekje, Cheap Monday Five Selvedge right?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Bootcut, jammer.
Mijn nieuwe broek:
[ afbeelding ]
Skinny guy komt iets later, deze broek is meer voor het uitgaan etc.
Fit is heerlijk. Mag nog wel een beetje rekken bij de region de boules maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Mij veel te tight, maar zeker scherp prijsje, nice. Fitpics asap?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oui, zeer scherp geprijsd. <3
Wat ben je ongeduldig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
My first thought.
[..]
Lekker goedkoop broekje, Cheap Monday Five Selvedge right?
Hoop trouwens dat m'n ES vandaag bezorgd wordt, kan helaas niet tracken.
Wat is er zo bijzonder aan die broek dat hij 2e hands 85 euro kost?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:19 schreef Atta-boy het volgende:
een 2 maanden gedragen samurai voor 85 euro. http://kleding-schoenen-h(...)2FUu1&fta_ind=2&fs=1 misschien interessant voor mensen
De kwaliteit en zwaarte van de (Japanse) denim (19oz waar normale broeken 10 - 13oz zijn), de details die erin zitten, de afwerking, alles eigenlijk. Als je ooit zo'n broek in handen hebt gehad snap je het wel (of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die broek dat hij 2e hands 85 euro kost?
Vind het maar een lelijk ding.
Klopt, kon m'n enige slimfit al na een maand niet meer aan. Draag ook liever straight fits.quote:Smurf trouwens een tip, als je serieus door gaat met trainen geen slim fit kopen, heb al mijn broeken die enigszins slim fit waren weg kunnen gooien.
Altijd als het om denim gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Details!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk fitpicca's, broekje heeft echt een heerlijke fit (), zeker als ie straks nog een beetje uitgelopen is bij de thighs en waist, zit nog ietswat strak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat voor 50 euries, prima aankoop.![]()
![]()
Zoals een ES hoort te zitten..Al gaat ie vast nog iets naar beneden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Mooi broekje. Mooie kleur en goede fit.Ik heb mijn ES lange tijd met heel veel plezier gedragen. Is nog steeds m'n favoriete dry. Ik heb al een Levi's 511 in zo'n kleur.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Thanks, ben er zeer content mee. Was al enige tijd op zoek naar een grijze dry, wilde eigenlijk een N&F Weird Guy Grey Selvedge, maar die fit was ik wat bang voor. En dit alternatief is ook nog eens een stuk goedkoper.
Kleur is echt nice, evenals de fit, jullie hebben niks gelogen.![]()
![]()
Boven net zo wijd als de RR en dat is wel prettig, maar door de low yoke lijkt die baggy te zitten terwijl die gewoon normaal zit en hij heeft een fijne taper.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef BigSmurf het volgende:
Thanks, ben er zeer content mee. Was al enige tijd op zoek naar een grijze dry, wilde eigenlijk een N&F Weird Guy Grey Selvedge, maar die fit was ik wat bang voor. En dit alternatief is ook nog eens een stuk goedkoper.
Kleur is echt nice, evenals de fit, jullie hebben niks gelogen.Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Geniale combinatie op een of andere manier..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Boven net zo wijd als de RR en dat is wel prettig, maar door de low yoke lijkt die baggy te zitten terwijl die gewoon normaal zit en hij heeft een fijne taper.
Ik wist ook niet de dry grey van nudie zo tof eruit zach
Even over de denim...Zitten er veel van die witte "pluisjes" of lijkt dat zo? Dan bedoel ik vooral zo als op die backpockets foto..Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Inderdaad ideale combinatie, zeker voor mij, bovenin genoeg ruimte, zeker met nog een beetje uitloop, en de taper is inderdaad erg fijn, heel subtiel aflopend, niet overdreven smal. Vind een beetje baggy ook wel passen bij zo'n grijze broek.
Die "pluisjes" zitten vooral op de kontzakken, rest van de broek valt wel mee, maar daar zitten ze ook wel her en der. Zit gewoon in het denim op de één of andere manier, kan je er ook niet uit/afhalen. Is wel apart, maakt de broek wat minder netjes egaal grijs.![]()
En extra kut dat Nudie deze eruit heeft gegooid ten koste van meer skinny fits.
Met als grootste fout de RR eruit gooien. Het model waar het voor hun mee begon.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
RR vind ik persoonlijk de bootcut wat te groot van, maar kan me voorstellen dat veel mensen wel kunnen janken dat ze de RR en ook deze ES eruit gegooid zijn, zeker ten koste van al die idiote skinny fits.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef don-diablo het volgende:
En extra kut dat Nudie deze eruit heeft gegooid ten koste van meer skinny fits.
Met als grootste fout de RR eruit gooien. Het model waar het voor hun mee begon.![]()
Enige normale fits die ze nog hebben zijn de AJ, SJ en GT, maar de laatste twee zijn voor mij al te strak. Eeuwig zonde...Thanks.quote:![]()
![]()
Ook zo gaar. De filosofie van Nudie was altijd: eigen pad volgen en dichtbij de klassiekers blijven en geen trends volgen. Met het toevoegen van een chino lijn hebben ze daar helemaal aan toegegeven. (sowieso al sinds de skinny trend speelden ze daar heel erg op in).Love will tear us apart (Joy Division)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: