Heb deze ook al een tijdje. Bevalt me top. Bevalt zelfs stukken beter dan jeans die 5 tot 10 keer de prijs zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:40 schreef Stansfield het volgende:
De broek besteld en ontvangen.
Deze is het geworden. Wel het maatje groter dan wat ik in de winkel heb gepast. Maar die zit ideaal. Beetje strak nog maar dat loopt dan prima uit. Mooi broekje, en erg tevreden mee.
https://www.uniqlo.com/nl(...)0&pldDisplayCode=034
Levi's is niet heel best. Slijten erg snel.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil graag weer eens een paar jeans aanschaffen van goede kwaliteit. Ik heb vroeger (echt jaren geleden) vaak levi's gedragen en ik zat te denken om deze weer te kopen. Aangezien ze aardig aan de prijs zijn, wil ik graag weten of ze vandaag de dag nog steeds een goede kwaliteit hebben. Wie draagt hier levi's en kan me dit vertellen?
Of misschien andere suggesties voor goede merken? Hoor het graag
Ik draag allerlei merken door elkaar. Ik vind alle merken snel(ler)slijten, zal wellicht zijn omdat er ook veel stoffen gerecycled worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil graag weer eens een paar jeans aanschaffen van goede kwaliteit. Ik heb vroeger (echt jaren geleden) vaak levi's gedragen en ik zat te denken om deze weer te kopen. Aangezien ze aardig aan de prijs zijn, wil ik graag weten of ze vandaag de dag nog steeds een goede kwaliteit hebben. Wie draagt hier levi's en kan me dit vertellen?
Of misschien andere suggesties voor goede merken? Hoor het graag
Ja ik heb hem nu een tijdje en het bevalt me top. Prima broekje. Het uitlopen valt nog erg mee. Ook nog niet zoveel dagen aangehad. Maar dit gaat wel een vast broek in mijn kast worden ook als deze versleten is.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb deze ook al een tijdje. Bevalt me top. Bevalt zelfs stukken beter dan jeans die 5 tot 10 keer de prijs zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |