Dat komt waarschijnlijk omdat de insteek van dit topic vooral raw/dry denim is.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie in heul dit topic geen Jacob Cohen broeken.
Dat vind ik toch wel de fijnste en mooiste spijkerbroeken voor mannen.
Wat van denim?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de insteek van dit topic vooral raw/dry denim is.
Misschien de OP even lezenquote:
Pics? Ben wel benieuwd naar de fadezquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef YourCaptor het volgende:
![]()
![]()
Hier toevallig ook aan vandaag. Ik switch met mijn RRL.
De Uniqlo blijft een hele vet optie voor heel weinig geld. Is mijn 4e van Uniqlo en deze is bijna 3 jaar oud.
Ik zou sowieso voor de grotere lengtemaat gaan. Een te korte spijkerbroek ziet er niet uit natuurlijk. En dan maar zien of online een kleinere waist verkrijgbaar is bij die langere lengtemaat. Want stretchen doen jeans over het algemeen wel een maatje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:10 schreef Stansfield het volgende:
Even een kick voor dit topic.
Hoever stretcht een Uniqlo selvedge jeans eigenlijk? Maat aangehad in de winkel maar die was te kort en vrij strak. Grotere lengtemaat was er niet. Dus zat er aan te denken. Een maatje groter en langer online te bestellen. Maar nu twijfel ik een beetje over de stretch. Loopt deze nog erg veel uit? Of beter een maatje groter bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |