Zeg dat.quote:
Als het zover is zal ik zeker even wat foto’s schieten en uploaden.quote:
Jup, draag ook weinig raw meer, 1 of 2x per week maximaal.quote:
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?quote:
Ik zou het echt niet weten, maar hij is zeker meer dan 7 a 8 jaar oud. Tijd dat ik hem gedragen heb weliswaar een stuk minder. Denk 2 jaar aan wear.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef YourCaptor het volgende:
Nice.Hoeveel jaar is deze oud?
[..]
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?
Jawel, gewoon de uniqlo selvedge zonder elastaan (100% katoen) regular/straight fit (slim fit zit als een skinny om mijn kuitenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?
Aha, heb ik nooit eerder gezien. Maar ook nooit op gelet omdat ik de slim fit juist moet hebben. En die valt al ruim bij mijn benen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Jawel, gewoon de uniqlo selvedge zonder elastaan (100% katoen) regular/straight fit (slim fit zit als een skinny om mijn kuiten)
Zodra ze er zijnquote:
Dat geeft juist goede fadesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:24 schreef kipknots het volgende:
Heb een tijd terug ook weer een paar raws van Edwin gehaald. Tijdje niet gedaan ivm baby's in huis en alle bijbehorende ongelukjes.
Pics please.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:24 schreef kipknots het volgende:
Heb een tijd terug ook weer een paar raws van Edwin gehaald. Tijdje niet gedaan ivm baby's in huis en alle bijbehorende ongelukjes.
Gaat om een nieuw model van Edwin, niet zeker wat het nummer is. Wel heel fijne fit, lichte taper en wat hoger middel. Ontzettend comfortabel.
Door hem niet te dragen. Alles wat frictie veroorzaakt zal uiteindelijk wear vertonen.quote:Op zondag 8 januari 2023 01:43 schreef einzeinz het volgende:
Hoe zorg je er voor dat je geen fades krijgt? Door hem na aankoop direct in de was te gooien?
Zoals ik al zei, Google naar alternatieven (zoek op no fade denim of iets in die geest) Er zijn ook jeans die met sulphur gedyed worden. Die zijn veel lastiger te faden.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:02 schreef einzeinz het volgende:
Ik draag heel vaak raw denim van G-star (prijs rond de 140 euro voor een broek) en merk dat ik niet veel moet doen om die fades te krijgen maar ben er geen fan van!
Ik vermijd het liever!
Dat komt waarschijnlijk omdat de insteek van dit topic vooral raw/dry denim is.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie in heul dit topic geen Jacob Cohen broeken.
Dat vind ik toch wel de fijnste en mooiste spijkerbroeken voor mannen.
Wat van denim?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de insteek van dit topic vooral raw/dry denim is.
Misschien de OP even lezenquote:
Pics? Ben wel benieuwd naar de fadezquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef YourCaptor het volgende:
![]()
![]()
Hier toevallig ook aan vandaag. Ik switch met mijn RRL.
De Uniqlo blijft een hele vet optie voor heel weinig geld. Is mijn 4e van Uniqlo en deze is bijna 3 jaar oud.
Ik zou sowieso voor de grotere lengtemaat gaan. Een te korte spijkerbroek ziet er niet uit natuurlijk. En dan maar zien of online een kleinere waist verkrijgbaar is bij die langere lengtemaat. Want stretchen doen jeans over het algemeen wel een maatje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:10 schreef Stansfield het volgende:
Even een kick voor dit topic.
Hoever stretcht een Uniqlo selvedge jeans eigenlijk? Maat aangehad in de winkel maar die was te kort en vrij strak. Grotere lengtemaat was er niet. Dus zat er aan te denken. Een maatje groter en langer online te bestellen. Maar nu twijfel ik een beetje over de stretch. Loopt deze nog erg veel uit? Of beter een maatje groter bestellen?
De waist rekt wel behoorlijk uit op den duur. Maar als je kuiten te strak zitten kan je beter voor een regular dan voor een slim fit gaan, want als je het verkeerde model voor jouw lichaam hebt zit het ook voor geen meter. En heb je het dan over een Uniqlo met elastaan (stretch) of 100% cotton (nostretch)?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:10 schreef Stansfield het volgende:
Even een kick voor dit topic.
Hoever stretcht een Uniqlo selvedge jeans eigenlijk? Maat aangehad in de winkel maar die was te kort en vrij strak. Grotere lengtemaat was er niet. Dus zat er aan te denken. Een maatje groter en langer online te bestellen. Maar nu twijfel ik een beetje over de stretch. Loopt deze nog erg veel uit? Of beter een maatje groter bestellen?
Nice!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:40 schreef Stansfield het volgende:
De broek besteld en ontvangen.
Deze is het geworden. Wel het maatje groter dan wat ik in de winkel heb gepast. Maar die zit ideaal. Beetje strak nog maar dat loopt dan prima uit. Mooi broekje, en erg tevreden mee.
https://www.uniqlo.com/nl(...)0&pldDisplayCode=034
Ja zeker goede prijs. Deze boomer heeft uniqlo ook ontdektquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nice!
Goede prijs ook trouwens.
Bedenk mezelf dat ik ook nog een tweetal “projecten” in mijn kledingkast heb liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |