Zeg dat.quote:
Als het zover is zal ik zeker even wat foto’s schieten en uploaden.quote:
Jup, draag ook weinig raw meer, 1 of 2x per week maximaal.quote:
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?quote:
Ik zou het echt niet weten, maar hij is zeker meer dan 7 a 8 jaar oud. Tijd dat ik hem gedragen heb weliswaar een stuk minder. Denk 2 jaar aan wear.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef YourCaptor het volgende:
Nice.Hoeveel jaar is deze oud?
[..]
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?
Jawel, gewoon de uniqlo selvedge zonder elastaan (100% katoen) regular/straight fit (slim fit zit als een skinny om mijn kuitenquote:Op vrijdag 23 december 2022 20:20 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Whut? Dat is dan geen 'raw' dan zeker?
Aha, heb ik nooit eerder gezien. Maar ook nooit op gelet omdat ik de slim fit juist moet hebben. En die valt al ruim bij mijn benen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:18 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Jawel, gewoon de uniqlo selvedge zonder elastaan (100% katoen) regular/straight fit (slim fit zit als een skinny om mijn kuiten)
Zodra ze er zijnquote:
Dat geeft juist goede fadesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:24 schreef kipknots het volgende:
Heb een tijd terug ook weer een paar raws van Edwin gehaald. Tijdje niet gedaan ivm baby's in huis en alle bijbehorende ongelukjes.
Pics please.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:24 schreef kipknots het volgende:
Heb een tijd terug ook weer een paar raws van Edwin gehaald. Tijdje niet gedaan ivm baby's in huis en alle bijbehorende ongelukjes.
Gaat om een nieuw model van Edwin, niet zeker wat het nummer is. Wel heel fijne fit, lichte taper en wat hoger middel. Ontzettend comfortabel.
Door hem niet te dragen. Alles wat frictie veroorzaakt zal uiteindelijk wear vertonen.quote:Op zondag 8 januari 2023 01:43 schreef einzeinz het volgende:
Hoe zorg je er voor dat je geen fades krijgt? Door hem na aankoop direct in de was te gooien?
Zoals ik al zei, Google naar alternatieven (zoek op no fade denim of iets in die geest) Er zijn ook jeans die met sulphur gedyed worden. Die zijn veel lastiger te faden.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:02 schreef einzeinz het volgende:
Ik draag heel vaak raw denim van G-star (prijs rond de 140 euro voor een broek) en merk dat ik niet veel moet doen om die fades te krijgen maar ben er geen fan van!
Ik vermijd het liever!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |