Heb deze ook al een tijdje. Bevalt me top. Bevalt zelfs stukken beter dan jeans die 5 tot 10 keer de prijs zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:40 schreef Stansfield het volgende:
De broek besteld en ontvangen.
Deze is het geworden. Wel het maatje groter dan wat ik in de winkel heb gepast. Maar die zit ideaal. Beetje strak nog maar dat loopt dan prima uit. Mooi broekje, en erg tevreden mee.
https://www.uniqlo.com/nl(...)0&pldDisplayCode=034
Levi's is niet heel best. Slijten erg snel.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil graag weer eens een paar jeans aanschaffen van goede kwaliteit. Ik heb vroeger (echt jaren geleden) vaak levi's gedragen en ik zat te denken om deze weer te kopen. Aangezien ze aardig aan de prijs zijn, wil ik graag weten of ze vandaag de dag nog steeds een goede kwaliteit hebben. Wie draagt hier levi's en kan me dit vertellen?
Of misschien andere suggesties voor goede merken? Hoor het graag
Ik draag allerlei merken door elkaar. Ik vind alle merken snel(ler)slijten, zal wellicht zijn omdat er ook veel stoffen gerecycled worden.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil graag weer eens een paar jeans aanschaffen van goede kwaliteit. Ik heb vroeger (echt jaren geleden) vaak levi's gedragen en ik zat te denken om deze weer te kopen. Aangezien ze aardig aan de prijs zijn, wil ik graag weten of ze vandaag de dag nog steeds een goede kwaliteit hebben. Wie draagt hier levi's en kan me dit vertellen?
Of misschien andere suggesties voor goede merken? Hoor het graag
Ja ik heb hem nu een tijdje en het bevalt me top. Prima broekje. Het uitlopen valt nog erg mee. Ook nog niet zoveel dagen aangehad. Maar dit gaat wel een vast broek in mijn kast worden ook als deze versleten is.quote:Op maandag 12 januari 2026 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb deze ook al een tijdje. Bevalt me top. Bevalt zelfs stukken beter dan jeans die 5 tot 10 keer de prijs zijn.
Ik koop Levi's alleen tweedehands via Vinted en daar zie ik ook broeken voorbij komen die bij het kruis versleten of gescheurd zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb misschien een half jaar geleden, misschien iets langer een levi's gekocht en zag net bij de was opvouwen dat de stof al bij het kruis dunner wordt. Ik heb hetzelfde bij bijvoorbeeld C&A broeken na verloop van tijd, alleen zijn die de helft goedkoper. Voor het geld wat je voor een levi's betaalt mag je echt wel wat meer verwachten en ik baal hier eigenlijk wel een beetje van. Een broek van over de 100 die er na een half jaar al zo uit ziet![]()
Heb een paar maanden geleden twee zwarte levi's gekocht, hoop dat die langer mee gaan.
Ik had gewoon naar @:kipknots moeten luisteren![]()
Waarom zou je (semi) kapotte spullen willen verkopenquote:Op maandag 7 september 2026 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik koop Levi's alleen tweedehands via Vinted en daar zie ik ook broeken voorbij komen die bij het kruis versleten of gescheurd zijn.
Ja nou precies.. GOOI WEG denk ik dan...quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je (semi) kapotte spullen willen verkopen
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:35 schreef Lienekien het volgende:
Er zijn nog genoeg opties voor dergelijke jeans. Je kunt zo’n (half)versleten kruis prima repareren. Of je gebruikt zo’n broek om andere dingen van te maken.
Ja maar als het echt op de wrijvingsplek is, blijft dat een zwakke plek.quote:Op woensdag 9 september 2026 08:35 schreef Lienekien het volgende:
Er zijn nog genoeg opties voor dergelijke jeans. Je kunt zo’n (half)versleten kruis prima repareren. Of je gebruikt zo’n broek om andere dingen van te maken.
Uiteraard, het zal weer slijten.quote:Op woensdag 9 september 2026 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja maar als het echt op de wrijvingsplek is, blijft dat een zwakke plek.
Ik denk dat zo iemand eerder een huismerk broek koopt dan een dure Levi's.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard, het zal weer slijten.
Maar alsnog kan iemand die broek willen kopen om te verwerken in een ander kledingstuk, er een tas of kussen van te maken.
Wat voor iemand bedoel je?quote:Op woensdag 9 september 2026 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat zo iemand eerder een huismerk broek koopt dan een dure Levi's.
Iemand die tassen maakt van jeansquote:
Een mooie enigszins versleten jeans van een bekend merk is dan juist het leukste. En dan het originele merk prominent verwerken.quote:Op woensdag 9 september 2026 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die tassen maakt van jeans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |