quote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef bokkepoot het volgende:
Net binnen
Selvage![]()
Nudie Straight Sven dry black selvage.
Fitpics
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:59 schreef Horchata het volgende:
Ik ben gevallen () en nu heb ik een gat op de knie bij de mijne, wat zou de beste manier zijn om dat te repareren?
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's inderdaad leuk. Tips welke fora ik het beste in de gaten kan houden?
quote:
De 501 komt ook in een tal van wassingen... Alsmede ook een aantal dry varianten. De " standaard" STF's bijvoorbeeld, zijn ook 501 en is in naar mijn weten ongeveer 5 varianten te krijgen. Blue, Knight, Verde, Khaki en nog iets als ik me niet vergis. Maargoed, Nudie zijn qua instap raw wel fijn, al moet ik wel zeggen dat wanneer je besluit na 6 maanden wachten te wassen, je wel zeker van moet zijn er genoeg " wear" in gestopt te hebben. Zo niet dan is het hele wear en tear principe (het uniek worden van de jeans) weg. Dit is niet te wijten aan de drager, maar aan de ontzettend slechte dyejobs van Nudie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef backgammon het volgende:
Het zal wel gewoon niet mijn ding zijn.
Ik draag ook graag 501, donker dat zal wel het verschil zijn
Anyways, succes met je broek!
Indien dry, staat het duidelijk aangegeven op de tag/label in (en op, bij aankoop) de jeans. Dry jeans zijn onbewerkt en niet in aanraking gekomen met water. Waardoor je broek eigenlijk een soort van canvas is wat je zelf kan vormen, naarmate je hem draagt. Pre-wash zegt het al, broek is gewassen en heeft meestal een vorm van distress, maar hoeft niet altijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ok, ik voel me heel dom om dit te vragen, maar lange niet alle nudies zijn dry toch? Hoe herken ik ze nou in de winkel?![]()
Ik heb volgens mij 1 dry nudie en een paar pre-washed maar is het verschil nou puur dat de dry-washings een beetje gestijft aanvoelen?
Ik heb een Thinn Finn dry black coated en ja, die gaan erg shinen. Ik heb de mijne voor het eerst gewassen na 7 maanden draagtijd en daarna niet meer. Het schijnt dat als je de broek genoeg wast de coating er wel af gaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:57 schreef Marurk het volgende:
TVP. Heb sinds een paar dagen een Slim Jim van Nudie Jeans, dry coated, mooi donkerzwart.
Het schijnt wel dat die gaat glimmen als een malle.![]()
Heb dat vorige zomer met een witte broek gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:26 schreef bokkepoot het volgende:
Schade van Oud en Nieuw
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen..
Hij is nog lang niet klaar voor de volgende was..
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik hem gewoon een paar keer thuis ga dragen en dan met een washandje proberen de modder weg te halenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:37 schreef don-diablo het volgende:
Goed op laten drogen en zoveel mogelijk uitkloppen en dan evt. met wat water de rest proberen schoon te maken.
Nee een of ander tentfeest en halverwege zaten er een paar gaten in de houten vloer.quote:
Zijn ook erg leuke broeken... Alleen niet zo leuk voor je portomonnee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Moffol het volgende:
En ik hier niemand in Cheap Monday! Ik had trouwens nog nooit van Momotaro gehoord. Ik keek even op Internet en het lijken me erg leuke broeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |