Een 003 wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:25 schreef BigSmurf het volgende:
Alsof elke niet denimkenner dat ziet.Daarom ben ik ook Yoda en jij Luke SkywalkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Winkel idd. Voor mensen die voor het eerst een dry kopen of daar niet gelijk 200+ voor willen uitgeven is een dry voor 30 euro een hele hele goede deal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef BigSmurf het volgende:
Alleen in de winkel zelf dan? Online valt het tegen, alleen de Sharp Bengt Dry Red Selvedge van 160 voor 90 euro.
De Recycle Dark is volgens mij lichter, maar ik denk dat je ze in het echt moet zien om het verschil te bekijken. Is met wel meer wassingen, dat ze op internet enorm op elkaar lijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:10 schreef reem het volgende:
Ik heb een paar AJ Dark Crinkle en vroeg me eigenlijk af of er verschil is met de AJ Recycle Dark? Ik zie het op het eerste gezicht namelijk niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |