Ik heb normaal een 32" dus pak meestal een 31"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Je dient een maatje kleiner te nemen als je normale maat omdat deze stof in het begin nog wat uitrekt, aldus het jeans experts op dit fora. ;p
Ik heb normaal 32 a 33 en heb deze in 34 moeten kopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik heb normaal een 32" dus pak meestal een 31"
Was toen meer buffed, terwijl m'n SJDJ 32 waist was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Grote dijen toevallig Don Diablo?
Zeker niet. Was toen bad timing, maar je moet idd een maatje kleiner nemen of tts wanneer je het een beetje baggy wilt dragen. Maar de fit is erg fijn en de kleur is irl veel toffer dan op de foto.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Denk dat je dan niet zo goed af bent met de slim jim, betekent echter niet dat anderen het idee moeten krijgen om ook te upsizen.
Nog steeds interesse? Ik had die van mij trouwens van ebay.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:02 schreef wesley_k het volgende:
Ik heb wel interesse, maar ik twijfel over de maat. Ik heb zelf ooit een Nudie SJDJ gehad in de maat 30x34 die prima zat. Nu lees ik hierboven van don-diablo die een SJDJ in maat 32 had, en deze uitvoering van de broek in maat 34. Een behoorlijk verschil dus! Kun je de taille voor me opmeten?
Mocht een 30 toch echt te klein zijn, kun je me dan vertellen waar je de broek besteld hebt? Zodat ik evt een 31 kan bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |