G-Star heeft als eerste echt dry jeans geïntroduceerd in Nederland, zij noemde het raw en hebben die term ook in hun naam gebruikt. Zij maakte toen nog hele mooi dry selvage jeans, dat doen ze nu nog zelden, je ziet ze in ieder geval bijna nergens in de winkel, de prewashes verkopen gewoon beter dus hebben ze zich daar meer op gericht.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:40 schreef Seam het volgende:
[Op woensdag 17 december 2008 17:38 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heb nu een dry van G star (zij noemen het raw denim) Ook weinig mis mee!]
G star Raw is volgens mij totaal iets anders en zo heet dat merk gewoon
En trouwens ontzettend lelijk![]()
G-Star en dry, ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
G-Star heeft als eerste echt dry jeans geïntroduceerd in Nederland, zij noemde het raw en hebben die term ook in hun naam gebruikt. Zij maakte toen nog hele mooi dry selvage jeans, dat doen ze nu nog zelden, je ziet ze in ieder geval bijna nergens in de winkel, de prewashes verkopen gewoon beter dus hebben ze zich daar meer op gericht.
Levi's en Wrangler zijn vroeger rond 1900 begonnen met dry jeans (jeans waren werkkleding, en een prewash was toen ondenkbaar, want waarom zou een broek er versleten uit moeten zien.), maar ik denk dat zij in Nederland alleen prewashes verkochten toen het hier werd geïntroduceerd , en dat later pas bijv. het LVC(Levi's Vintage Collection) label van Levi's hier dry's op de markt bracht.
De old scraped indigo, zag een basic alf en de TFquote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef TBY het volgende:
Zijn er op dit moment Nudies in de aanbieding in de MAW stores?
De regular alf dry greycast misschien?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De old scraped indigo, zag een basic alf en de TF
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef TBY het volgende:
[..]
De regular alf dry greycast misschien?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk een restant. Ze hebben alleen Clean Steel, Old Scraped Indigo en Dark Oldie.
Voor hoeveel ongeveer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.
M@W in R'dam had alleen AJ's in de aanbieding (Clean Steel, Old Scraped Indigo en Dark Oldie), zoals ik ook al had gezegd in het vorige topic.
[..]
- Tight Long Johnquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke Nudie's kun je vergelijken met Skinny jeans?
Een jaar geleden zag je ze overal. Enkel dit jaar nooit meer gezien in meerdere MAW's helaas...quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:44 schreef TBY het volgende:
weet je misschien ook nog of de regular alf dry greycast nog verkrijgbaar is bij de MAW?
RR, AJ en ES is alleen bij de bovenbenen baggy. SS kun je ook baggy dragen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef TBY het volgende:
Welke nudies zijn dan meer baggy? AJ, ES?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |