quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef BigSmurf het volgende:
Dit soort jeans zijn er ook gewoon voor vrouwen hoor, de skinny versies van Nudie bijvoorbeeld kunnen prima door vrouwen worden gedragen.
Vrouwen in Nudies.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Agentperry het volgende:
Ik koop tegenwoordig al mijn broeken van firetrap, jammer dat maw het merk ook verkoopt maar gelukkig hebben de mooiboys het nog niet ontdekt.
Had eerst altijd een slim/carrot fit maar daar pas ik tegenwoordig niet meer in en ben er ook op mentaal gebied wel uit gegroeid. Het staat toch wat kinderlijk.
Dank. Schoot me zo te binnenquote:+1 voor de TT.
Die zijn er genoeg alleen niet in dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:38 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er nog mensen die g-star dragen?
Vind het echt zo'n guido merk. Toen ik 16 was vond ik het helemaal de shit maar nu
denham is wel een nice merk, maar wil je een goede broek betaal je al snel 250+. die goedkopere vind ik shit en de goede broeken vind ik dan weer te duur. maar als je het geld hebt, nice.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:41 schreef Schultenpauper het volgende:
M'n Nudie, waarin mijn beurs noodgedwongen naar de andere kant is verhuist.
[ afbeelding ]
Wat is jullie ervaring met Denham jeans trouwens?
Ik heb er laatst twee gekocht en ben erg tevreden ermee.
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen! Hoe meer ik de broek draag, hoe toffer ik ze vind. TTS is inderdaad goed![]()
Heel nice is diequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Ik heb ook een paar Denham's. Maar die gebruik ik meer als dressy jeans. Faden net als Blue Blood als ik zo de fabric bekijk. En die faden kut, dus geen reden om 365 dagen in een jaar te dragen. Verder wel mooi, maar idd wel vrij duur.
Ik heb trouwens een paar Samurai's besteld via Rakuten. De S710XX in 19 oz.
Nee ook de S710XX 19ozquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik had al vaker eraan gedacht een paar Sam's te kopen. Maar wou wel the real deal, dus arcs en tab. Thanks nog voor je info.
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Moet de invoice overigens nog krijgen. 28 had ik nooit ingekomen trouwens, dat is beetje hetzelfde als mijn G007's en die zijn one wash. Denk dat ik sizewize wel goed zit dus.
Jij had toch de straight? S0500?
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 09:25 schreef don-diablo het volgende:
M'n mail is beantwoord en de aangevraagde swatches worden verstuurd. Nu is het wachten.
Bij mij gaat het al langere tijd tussen 1 en 3. Eerst de samples afwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:31 schreef BigSmurf het volgende:
Aw men, nu ik #1 zie neig ik er steeds meer naar om die te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Op zich zijn ze allemaal wel oké. Van elke is vast wel een oké broek te maken, voor elk wat wils iig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hahaha maar de enige die er niet tof uit ziet op die site is fabric 17.
Lekker ongeduldigquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef BigSmurf het volgende:
M'n RRDS is nog niet binnen, twee dagen geleden al gemaild hoe lang het ongeveer ging duren, nog geen reactie gehad van de verkoper. Ben benieuwd wanneer hij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |