Die bovenste hebben wel meer mensen op hun verlanglijst. Maar eerst even een paar winkels in nederland bezoeken die edwin verkopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:59 schreef stijn_ het volgende:
Paar mooie EDWINs op mn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft een winkel hier in grunn ook EDWIN, scheelt weer qua reizen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die bovenste hebben wel meer mensen op hun verlanglijst. Maar eerst even een paar winkels in nederland bezoeken die edwin verkopen.
Zelfde met de twee Average Joe's van Nudie helaas..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie de laatste tijd veel mensen in dezelfde Diesel broek lopen. Het is weer uitverkoop geweest bij de M@W
Hebben ze niet meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een winkel hier in grunn ook EDWIN, scheelt weer qua reizen.
Gelukkig is die TFDS niet storm gaan lopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef SperZii het volgende:
[..]
Zelfde met de twee Average Joe's van Nudie helaas..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Hebben ze niet meer, het is veranderd naar een of ander dom merk waar ik de naam van ben vergeten
Welke winkel is dat? Marquant?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een winkel hier in grunn ook EDWIN, scheelt weer qua reizen.
ja echt, ik was er laatst om naar Edwins te kijken, toen zei die verkoper zo van, nee edwin hebben we niet meer want dat is nu (naam vergeten) geworden, ik dacht toen van huh hoezo bestaat edwin niet meer. maarja, onwetende verkopersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]meen je niet. Da's balen. Op hun site staat ie er nog op. TRPjeans bedoel je zeker?
Misschien toch maar via Caliroots bestellen, aangezien ze toch gratis shipping hebben...
Ebb18 zou dat moeten zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Welke winkel is dat? Marquant?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef unioz het volgende:
vlucht naar japan is geboekt. pick-ups anyone?
haha, ik kan wel goed met die verkopers. Gewoon wat brutaal zijn. Wel een leuk winkeltje. Boutique achtigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:20 schreef stijn_ het volgende:
Oh, dan bedoel ik een andere shopik schrok al
Marquant heeft ook wel leuk spul, wel rare snuiters als verkopers. Totaal niet behulpzaam
Oke, ik bedoelde overigens First In Jeans, herestraat. Zojuist van mn loon van afgelopen week broekkie gekocht:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik kan wel goed met die verkopers. Gewoon wat brutaal zijn. Wel een leuk winkeltje. Boutique achtig
Was dat toevallig paddock??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:33 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ja echt, ik was er laatst om naar Edwins te kijken, toen zei die verkoper zo van, nee edwin hebben we niet meer want dat is nu (naam vergeten) geworden, ik dacht toen van huh hoezo bestaat edwin niet meer. maarja, onwetende verkopers
Heb je ook de black of de indigo? Ik wist niet dat dit RAW spul was trouwensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:44 schreef Maxxieh het volgende:
Nice stijn, die heb ik ook. Begint nu een klein beetje te slijten, telefoon ga je langzamerhand nu wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |