Zijn der weer nieuwe?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
LTB is echt mn favo merk, maar heb nu ook een hele gave only broek gekocht, dusssssssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien Nudie Slim Jim?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef Natha- het volgende:
Okee, mooi! Ik heb hulp nodig. Ik draag al eeuwen Levi's 501. Gewoon een recht model zonder fratsen. Zit altijd goed :-) Nu is Levi's nauwelijks meer te krijgen en ben ik op zoek naar een ander merk straigt-zonder-franje spijkerbroek. Iemand tips? Merken, modellen, please!
Natha- is een vrouw. Dan zou ze Nudie Jeans Super Slim Kim kunnen proberen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Misschien Nudie Slim Jim?
bij meisjes (indien goed figuur) vind ik dat zeker wel mooi staanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Natha- is een vrouw. Dan zou ze Nudie Jeans Super Slim Kim kunnen proberen.
Hier in Schotland is 32/32 de meest gangbare maatquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef Nesle het volgende:
Ik draag meestal Only (maar niet die vreselijkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), IndianRose.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben nogal klein.
Erg irritant met broeken.
Ik kan dan ook alleen in de maten 26 of 32/32om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeeeer irritant, of ik heb de juiste merken niet ontdekt.
De 507 dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik draag het liefst Levi's 501, en dan een beetje baggy en laag.
507 is bootcut?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:24 schreef Markster het volgende:
[..]
De 507 dus
Ik draag meestal levi's of Esprit, en dan vooral eagle fit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop