De Rode Winkel is wel een mogelijkheid (ben bijv nog wel eens in Tilburg te vinden) maar ik krijg het idee van het aanbod per veiling dat dit toch ook nog altijd een 100+ euro shop is of niet? Ik zoek echt even een tijdelijke jeans van 'pak m beet' 50,-. Hoeft geen merk te zijn, wel goed...!quote:Hello all,
Door een toch sneller dan verwachte slijtage in mij G-Star ben ik even tijdelijk op zoek naar een jeans die kwalitatief goed is maar niet duur. Ik weet dat bijvoorbeeld de outlets in Lelystad en Roermond Levi's 501 hebben voor ca 55,- maar met benzine erbij zit ik alsnog op het tarief van een willekeurig starttarief van een merkjeans...
Dus iemand nog een tip voor een jeans bij een willekeurige winkelketen die overal te verkrijgen is?
Thanks!
Wayo, die paarse veters moet ik ook hebben voor mijn purple pigeons.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef Cloud_SB het volgende:
Dit vind ik toch wel de perfecte fit volgens mij.
Volgende week maar is shoppen met het vrouwtje om wat leuks te vinden. Denk dat Cheap Monday een goede kans maakt.
[afbeelding]
Ben geen gay maar ik durf wel te zeggen dat je er goed uit zietquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef Cloud_SB het volgende:
Dit vind ik toch wel de perfecte fit volgens mij.
Volgende week maar is shoppen met het vrouwtje om wat leuks te vinden. Denk dat Cheap Monday een goede kans maakt.
[afbeelding]
Ik heb de thinn finn gepast in maat 34 34. Van de even steven heb ik 36 34, alleen hadden ze de thinn finn niet meer in 36 34. De levi's 511 heb ik wel gepast in 36-34 en die zat toen ook al super strak bij mijn kuiten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Cloud_SB het volgende:
gewoon een thinn finn een maatje groter kopen? of een normal een maatje kleiner?
dat blijft het redelijk slim fit alleen vallen je kuiten minder op. Denk dat er geen echt tussemodel is.
Slim fitt / normal / baggy eigenlijk zit er niks tussen in (behalve dat bootcut en dat soort dingen maar dat zijn meer variaties op modellen)
Ben benieuwd. Ben normaal niet zo'n fan van diesel maar wie weet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:58 schreef One_conundrum het volgende:
Die Diesel die ik ook heb uuuuuuuuuuuh, dat zoeken we even op . . .
Revick!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ben normaal niet zo'n fan van diesel maar wie weet.
haha waarom zou ik een handtasje bij me hebben?? Maar ik doe mijn portomoney nooit in mijn kontzak hoor gewoon in mijn jas of eastpack of khodi tas. Maar die broek heb ik volgens mij wel eens gezien. Straks in mijn pauze maar ff passen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
[afbeelding]
zo ziet het eruit.
Dat onderste horizontale streepje is de afsluiting van de zak, zodat niet alles eruit valt en onder het Dieseltekentje zit nog een kleine zak. De kontzak is wel kut, want je portomoney valt er zo uit. Maar jij hebt al vast wel een handtas bij je
Dat zijn idd wel vette tassen, mijn broertje heeft er eentje van onitsuka tigers. Zo'n classic tennis tas. Zijn erg mooi alleen beetje duur ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
ik dacht zo'n trendsetter ben je wel. Ik heb er over nagedacht toen ik een mooie leren adidas tas zag op zoovillage, maar die was me nog wat te duur . . .
140e kostie, succes jonge
Vandaag dus ook ff de nudie thinn finn in 36 34 gepast maar dat zag er echt niet uit bij mij. Nog steeds te strak bij mijn kuiten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Cloud_SB het volgende:
gewoon een thinn finn een maatje groter kopen? of een normal een maatje kleiner?
dat blijft het redelijk slim fit alleen vallen je kuiten minder op. Denk dat er geen echt tussemodel is.
Slim fitt / normal / baggy eigenlijk zit er niks tussen in (behalve dat bootcut en dat soort dingen maar dat zijn meer variaties op modellen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |