Voorlopig niet. De nieuwe wintercollectie komt nu binnen dus een actie zal nog wel even duren. Nu heb je wel de meeste keuze aan de wat duurdere maar ook mooiere broeken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef ScofieldBurrows het volgende:
komen er binnenkort nieuwe acties bij de rodewinkel. zo ja, wanneer?
ik wacht wel op de uitverkoop tijdens de jaarwisseling..quote:Op zondag 22 juli 2007 19:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Voorlopig niet. De nieuwe wintercollectie komt nu binnen dus een actie zal nog wel even duren. Nu heb je wel de meeste keuze aan de wat duurdere maar ook mooiere broeken.
Blend, daar heb ik vroeger wel eens een vest van gehad, Is dat niet short for 'Blend of America' ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:20 schreef ruffian het volgende:
ik had hem net al in ik zoek een kledingstuk geplaatst.
maar hier is hij denk ik stukke gepaster.
Ik ben opzoek naar een spijkerbroek (dames) van het merk Blend
In het labeltje stond:
6974s
Baggy fit loose leg super low waste button fly
iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
google geeft me heel weinig namelijk
(als het kan in de maat 30/34)
Kom net uit Denemarken en daar heb je hele winkels met BlendShe. Al heb je daar niet veel aan natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:52 schreef ruffian het volgende:
Nee het merk heet BlendShe (voor vrouwen)
Bij de otto verkopen ze die ook (geloof niet dat ze die daar besteld heeft)
Ja dat klopt wel ja, van dat dure land.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:06 schreef ruffian het volgende:
Denemarken is wel een duur landje he.
Men vader moet er vaak heen voor zijn werk.
Zo dat zijn er nogal wat, er is net een hele partij binnen gekomen. Zal morgen eens in de computer kijken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef ScofieldBurrows het volgende:
stansfield, kan je misschien alle Diesel denim (heren) modellen/typen opnoemen die ze bij de Rode Winkel op het moment verkopen
bronquote:Nieuwe Blue Blood store geopend
De nieuwste Blue Blood winkel (de tweede in Nederland) is vorige week vrijdag geopend in de Cornelis Schuytstraat. Drie keer raden waar deze nu zit? Juist, in de oude winkel van Percy Irausquin…
Dat Blue Blood in het oude pand van Percy zit, is niet geheel onlogisch. Oprichter Steve te Pas (daar heb je hem weer) was de voormalige zakenpartner van de ontwerper. Nu hij Nederlands meest geliefde ontwerper de deur heeft gewezen, is er natuurlijk genoeg ruimte in het pand voor een nieuw merk. De nadruk van Blue Blood store ligt naast veel exclusieve jeans, sieraden, accessoire en boeken ook op de sophisticated luxe kleding van onder andere hun eigen sub-label Avelon. Steve: “Met deze boutique laten we een andere kant van het merk zien: internationaal en aspiratief.”
Naast een winkel in de P.C. Hooftstraat en zelfs eentje in Tokyo, werd het weer tijd voor een nieuw filiaal. En deze is anders dan de andere twee: de Blue Blood damesboutique bevat ook nog eens een shop-in-shop van winkel Trois (gerund door vrouwlief Maria Kooistra). Deze exclusieve winkel bevat veel vintage couture van allerlei designers als Louis Vuitton, Chanel, Pucci, Biba en YSL. “Veel vrouwen zijn net zoals ik op zoek naar iconic pieces die je niet zomaar op elke straathoek ziet: uitgesproken kleding, die met aandacht en passie is gemaakt”, aldus Maria. Denk nu niet aan betaalbare kledingstukken (helaas…) maar aan collectors items die op internationale veilingen, speciaalzaken en bij verzamelaars worden gekocht. Hiervoor moet je dus flink in de buidel tasten. Misschien niet iets om één-twee-drie aan te schaffen, maar natuurlijk altijd de moeite waard om het te bekijken (windowshoppen kan ook erg leuk zijn). Waar de naam Trois vandaan komt? Dat staat (heel simplel) symbool voor haar drie kinderen. How cute!
Wil je eens kijkje nemen? De Blue Blood winkel is te vinden op de Cornelis Schuytstraat 18. Op zaterdag kun je zelfs kennis maken met Maria Kooistra. Dan staat de actrice namelijk zelf in de winkel.
Het lijkt me dat je dan naar de Broekmanwinkel moet in Utrecht. Bij de rode winkel hebben ze geen boss broeken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef bear87 het volgende:
Verkopen ze bij de Rode winkel nou ook Boss broeken?
Was hier in Haarlem bij Broekman en die verwezen me naar Utrecht ( !!) naar de rode winkel omdat ze bij Broekman alleen vanaf maat 31 verkopen..
welke modellen zijn die van 180?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:51 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf 100 euro t/m 180 ongeveer. Maar de meeste rond de 120, 130 of 140 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |