Ongezouten meningen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef bokkepoot het volgende:
Tip.. Gooi je stf nooit door de droger,behalve als ie echt lichter moet worden en krimpen.
Ding bloedt nu echt als een malle en de drogerdeur is blauw geworden![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Eirick het volgende:
BTW, ik ben niet zo'n selvedge/denim fanboy, maar toen ik laatst in de Jack&Jones was verbaasde ik me echt over de broeken/wassingen die ik er zag hangen
Het was soms ook weer kwijlen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:33 schreef T_Fuff het volgende:
[ afbeelding ]
J&J,
Nee niks voor mij die pre-washes.
En T_Fuff had een ongelukje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef M1stral het volgende:
Zo, hier de pictures dan maar:
Had een goed gesealde kartonnen doos ontvangen, en daar in kwam ik nogal wat tegen. Een tas, waarin de broek opgeborgen was, een foldertje van Momotaro waarin alle lijnen staan en vast nog wat meer (Japans) en ook twee stickers.
De broek, met daaronder het tasje. Vond overigens dat de jeans netjes gepresenteerd waren. Stelt weliswaar niet veel voor, maar leuk dat ook dat wat aandacht krijgt.
In de backpocket vond ik nog een briefje met daarin de key-elements betreffende het productieproces.
Een shot van de jean, met pink selvage lijn en pink inseams.
De waistband, je ziet hier ook goed de rivets die door de lederen patch heen gegaan zijn. Aan de binnenzijde van de pocketbags staat nog een Japan Blue logo.
Nou, zijn jullie weer even zoet. Fitpics volgen snel.
Laatste posts:quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef BigSmurf het volgende:
Vanochtend binnen gekomen!
Front fit. (in of over m'n All Stars?)
[ afbeelding ]
Back fit.
[ afbeelding ]
Front.
[ afbeelding ]
Back.
[ afbeelding ]
Backpocket.
[ afbeelding ]
Hij is zo stug als bordkarton, echt bizar, maar dat zal ook wel komen omdat ik dat totaal niet gewend ben. De maat valt me alleszins mee, was bang dat een W30 te klein zou zijn, maar het klopt toch dat het eigenlijk valt als een 30,5 - 31W. Valt ook mooi, iets smaller dan verwacht, maar niet té.
Ben er blij mee.
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:15 schreef BigSmurf het volgende:
Nop, geen selvage.
Granite Denim 13,5 oz
Premium Japanese Denim exclusively developed for Edwin.
3/1 Right Hand Weave / Brown weft ring-ring spun / indigo / red blue cast.
Strikdiploma halen kan helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef One_conundrum het volgende:
dat is voor mij na een half jaartje nog steeds lastig
Nee hoor, je riem is te breedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef BigSmurf het volgende:
Ze zijn normaal, alleen de riembanden van die broek zijn gewoon smaller dan normaal.
Ik vind een smalle riem nooit mooi staan als je casual gekleed bent. Dan doe ik liever geen riem om. Heb een nette, smalle bruine en zwarte riem hangen in de kast, maar dat vind ik geen gezicht als ik die om doe met een paar sneakers eronder. Ach ja, smaken verschillen.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee hoor, je riem is te breedIk droeg eerder ook bredere riemen, maar daar ben ik al jaren van afgestapt. Een iets smallere riem is imo fijner omdat het de nadruk op de broek legt en niet op de riem. Maar das mijn mening natuurlijk.
Die Edwin is de enige broek die níet van m'n kont afzakt, riem is normaal altijd noodzakelijke accessoires voor mij.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
Ik draag bij m'n 2 dry's waar ik nu mee bezig ben eig. nooit een riem.
De TF?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef vault_tec het volgende:
bokkepoot, welke maat is die zwarte nudie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |