Wanneer wordt ie gemaakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb nu zelfs een joggingbroek én trainingsbroek aan. CV ketel is kapot
]quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:57 schreef T_Fuff het volgende:
Heb soms wel een offday, maar dat is vaak alleen een avond.
Bokkepoot, moest jij naast die $65,- nog invoerrechten en inklaringskosten betalen?
Zit namelijk te twijfelen, is maar 50 eurotjes. Heb voor adidas vest 26% extra moeten betalen (19% btw en 6% inklaringskosten o.i.d.)
Jammer dat hij nog geen foto's heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef M1stral het volgende:
Haha, Offya van MyNudies heeft zijn 0201 gewassen en die schijnt dus enorm gekrompen te zijn. Ik blij dat ik gesoakt heb van tevoren.
Naar mijn weten heeft D&G maar 1 maat inseam en die is vrij lang, zodat ie op maat gemaakt kan/moet worden.quote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef shiftsix het volgende:
sommige merken hebben in hun webshop (zoals d&g) 1 maat voor hun jeans
zoals 28-29-30 etc
ik neem aan dat dit de waist is
maar wat is dan de lengte?
oh oke, best stom eigenlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft D&G maar 1 maat inseam en die is vrij lang, zodat ie op maat gemaakt kan/moet worden.
Ik spreek uit ervaring.
Die gaat veels te groot worden..je hebt standaard toch 32?quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Zo, gisteravond 501STF Black besteld, beetje gegokt met de maat. Heb 34/36 genomen, hoe lang deed jou pakketje erover bokkepoot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |