Had ik de eerste keer ook. "Moet ik hem in de was gooien?" al met het wasbolletje in d'r hand bij de wasmachine. "Nee, je mag die broek niet wassen, eerst minimaal een half jaar dragen." Moeder: "Oh, lekker smerig zal ie wel worden dan. Ach, scheelt wel enorm in de waskosten."quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef Tante_Lien het volgende:
Haha, m'n moeder wilde m'n nudie is de was gooienGelukkig nog net op tijd kunnen redden
Ben trouwens aardig nieuwsgierig geworden naar A.P.C. Binnenkort maar eens checken.
http://myworld.ebay.com/jean-and-top-designers/quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef T_Fuff het volgende:
Nice, waar heb je gehaald?
Ben ook op zoek naar 501, selvage, vind het nogal lastig zoeken
vanitiny sized heet dat..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
volgens mij is een 30 van diesel niet 30 inch... en 31 niet 31 etc.
edit; ik heb dus wat diesels, maatje 30, terwijl ik nudie 32 moet hebben en mijn apc nu ook gerekt is naar 32....
Karmaloop he.quote:
Ja diesel is ook vanitiny sized.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef HenkXL het volgende:
Ok thx!
Heb maatje 31 besteld, slim fit dus dat moet wel passen hoop ik
Maar gebruiken online winkels ook die maten die Diesel hanteerd? Dus dat je ernog +2 bij op moet tellen>?
Klopt, ben ik ook wel van plan maar dat heen en weer gestuur ben ik niet zo van. Echter ben ik ook te lui om naar de winkel te gaan dus dan maar zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja diesel is ook vanitiny sized.
Als je hem niet past kun je hem toch altijd terugsturen?
Hmm inderdaad, die knight is erg mooi, is die er uberhaupt in selvage?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef bokkepoot het volgende:
Diesel valt groot... bij mij
Ik heb 29 in een diesel 30 in nudie en 31 in andere merken meestal
[..]
http://myworld.ebay.com/jean-and-top-designers/
Alleen die heeft geen selvage moddellen
Die knight is wel enorm tof trouwens..
Denim lijkt wel een beetje op deze
[ afbeelding ]
(Naked and famous Franksteins)
Absoluut voor de prijs is het absoluut een grappige broek.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, die knight is erg mooi, is die er uberhaupt in selvage?
Dat lijkt me erg tof namelijk. Proberen waard zonder selvage wellicht?
Zo, hoeveel van die STF's heb jij wel niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef bokkepoot het volgende:
Levi STF madness
Knight vs Verde(van mij) vs Blauw vs Zwart(broer)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Close up van Knight
[ link | afbeelding ]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef M1stral het volgende:
Maar, als je feitelijk allemaal dezelfde jeans hebt... Is dat dan nog wel aantrekkelijk? Ik vind het wel leuk dat ik iedere dag wat anders kan aantrekken.
True, ik draag mijn Momo's op het moment dan wel iedere dag. Maar, dat komt op een gegeven moment wel je strot uit. Dan probeer je eens wat anders inderdaad. Non stop dragen voor zes maanden is een no-go area voor mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook niet
Ik kan echt niet langer dan een week dezelfde broek dragen, dan ben ik er weer even op uitgekeken.
Ook heb ik zat kleren/schoenen die niet overal bij passen..
Ik wissel 2 broeke af, ene week die, andere week die, na enige tijd is er één die al bijna 'af' is, die draag ik dan minder, dan ga ik kijken naar nieuwe broek en loop ik vrijwel alleen maar met de meest recente, totdat ik dan een nieuwe heb.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen die elke dag een (half)jaar lang dezelfde broek aantrekken ook niet
Ik kan echt niet langer dan een week dezelfde broek dragen, dan ben ik er weer even op uitgekeken.
Ook heb ik zat kleren/schoenen die niet overal bij passen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |