Wanneer wordt ie gemaakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb nu zelfs een joggingbroek én trainingsbroek aan. CV ketel is kapot
]quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:57 schreef T_Fuff het volgende:
Heb soms wel een offday, maar dat is vaak alleen een avond.
Bokkepoot, moest jij naast die $65,- nog invoerrechten en inklaringskosten betalen?
Zit namelijk te twijfelen, is maar 50 eurotjes. Heb voor adidas vest 26% extra moeten betalen (19% btw en 6% inklaringskosten o.i.d.)
Jammer dat hij nog geen foto's heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef M1stral het volgende:
Haha, Offya van MyNudies heeft zijn 0201 gewassen en die schijnt dus enorm gekrompen te zijn. Ik blij dat ik gesoakt heb van tevoren.
Naar mijn weten heeft D&G maar 1 maat inseam en die is vrij lang, zodat ie op maat gemaakt kan/moet worden.quote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef shiftsix het volgende:
sommige merken hebben in hun webshop (zoals d&g) 1 maat voor hun jeans
zoals 28-29-30 etc
ik neem aan dat dit de waist is
maar wat is dan de lengte?
oh oke, best stom eigenlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft D&G maar 1 maat inseam en die is vrij lang, zodat ie op maat gemaakt kan/moet worden.
Ik spreek uit ervaring.
Die gaat veels te groot worden..je hebt standaard toch 32?quote:Op maandag 6 december 2010 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Zo, gisteravond 501STF Black besteld, beetje gegokt met de maat. Heb 34/36 genomen, hoe lang deed jou pakketje erover bokkepoot ?
Heb een mail gestuurd, payment was toch nog niet binnen, hopelijk kunnen ze aanpassen naar 33.quote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die gaat veels te groot worden..je hebt standaard toch 32?
Ik heb een 32/38 en die heb ik 2x gesoakt en 1 door de wasdroger gegooid.
(ga ik echt nooit meer doen...).En ik heb normaal 31. hij zit nu ongeveer als een 31,5
En hij deed er een 2 weken over excl 1,5 week bij de douane
Lapje erachter en dan er aan de voorkant overheen zigzaggen met de naaimachinequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef ik.ben.hier het volgende:
Mensen, jullie hebben vast ook wel last van dat de spijkerbroeken gaan scheuren in de buurt van je kruis.
Wat is er aan te doen of iets dergelijks.
Replay broek van 3 maanden oud begint nu ook al, bedoel toch wel zonde van je geld als ze zo snel kapot gaan.
Zo snel mogelijk beginnen iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:32 schreef T_Fuff het volgende:
Moet ik ook maar eens doen met mijn Royston, gaatje is een gat geworden
Goede reminder.
501 is onderweg btw.
Ja duidelijk, alleen vond ik het wel erg snel al na 3maanden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lapje erachter en dan er aan de voorkant overheen zigzaggen met de naaimachine
Wel een kleur kiezen die bij de broek past.
zoiets als dit
[ afbeelding ]
Die hoekjes bij de zakken ook altijdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef One_conundrum het volgende:
Dat zegt misschien wel wat over de prijs / kwaliteit verhouding van Replay
Die hebben trouwens nu ook selvedge coin pockets, maar toen ik naar de pijpen keek, was dat geen selvedge
We want pictures, zo snel mogelijk!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef M1stral het volgende:
Oh... En de Momo's zijn aangekomen in Nederland als ik de Track & Trace moet geloven.
Ik vind J&J qua imago echt veel erger dan g-star.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Eirick het volgende:
M'n Skulls gaan ook lekker. Enig nadeel, de ROY's liggen zielig in een hoekje.
Zal binnenkort wel eens wat pic's van ze samen maken, verschil in fit en materiaal is goed te zien!
BTW, ik ben niet zo'n selvedge/denim fanboy, maar toen ik laatst in de Jack&Jones was verbaasde ik me echt over de broeken/wassingen die ik er zag hangen
33quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het zo bedroevend? Ik ben zowiezo niet zo van J&J, noch Chasin en meer van dat soort merken. Maar het word wel veel verkocht en dus ook gedragen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:46 schreef Eirick het volgende:
M'n Skulls gaan ook lekker. Enig nadeel, de ROY's liggen zielig in een hoekje.
Zal binnenkort wel eens wat pic's van ze samen maken, verschil in fit en materiaal is goed te zien!
BTW, ik ben niet zo'n selvedge/denim fanboy, maar toen ik laatst in de Jack&Jones was verbaasde ik me echt over de broeken/wassingen die ik er zag hangen
Geen digicam?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:37 schreef JulianoMM het volgende:
Ok. Heb nog een BlueBlood gehaald, mobiel doet het al een paar weken niet kan geen foto's schieten jammer.. Was benieuwd naar jullie mening. Binnen 2 weken krijg ik hem terug.
Ben benieuwd, 0701 was het toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:35 schreef M1stral het volgende:
Hehe, kwam ik vandaag terug uit school (avondopleiding), trof ik een kennisgeving aan van TNT. Ze hadden getracht een aangetekende zending uit Finland te bezorgen. Dus ik lig morgen voor het postkantoor totdat de deuren opengaan, haha.
Morgen foto's, indien de modem hier zijn werk blijft doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop