iets van een foto oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef unioz het volgende:
tvp, ik heb nog steeds een paartje samurai's for sale
Wat is de maat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef unioz het volgende:
tvp, ik heb nog steeds een paartje samurai's for sale
[ afbeelding ]
Model is S0510XX-10SP.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:57 schreef Stansfield het volgende:
tvp. Ik heb weer een edwin op het oog.
Klopt ja, meeste wassingen komen bij Diesel uit in modellen Larkee, Zatiny en Zathan soms. Dat lijken de 'hoofdmodellen' wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef gold-rush het volgende:
Ik heb laatst een bootcut model maar weer gekocht.
Dit is een diesel zathan en ik moet zeggen dat er veel bootcut modellen en wassingen waren in de collectie.
Alleen jamer dat ik niet de onderkant op foto heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik. Alleen wel in wat maatjes groter dan jij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heeft iemand ervaring met Edwin jeans?
Ik wil deze kopen:
http://www.cultizm.com/pr(...)APAN-JEAN---NEW.html
Maar twijfel nog tussen 29/32 en 30/32!
Waar gekocht en welke maat heb je en welke maat heb je normaal?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die heb ik. Alleen wel in wat maatjes groter dan jij.
Skinny in de naam, maar het is veel eerder een SLIM model dan skinny hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Gerard-Joling het volgende:
had hem gisteren nog in mijn handen, jammer dat het een skinny is :p
Gekocht op caliroots.com. Van diesel en nudie heb ik 36 en van blue blood 34. Heb hem in 34 gekocht, maar hij moet nog wel een beetje uitlopen dus had hem denk il iever in 36 gekocht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waar gekocht en welke maat heb je en welke maat heb je normaal?
Goedkoop, die hebben helaas mijn maat niet meer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Gekocht op caliroots.com. Van diesel en nudie heb ik 36 en van blue blood 34. Heb hem in 34 gekocht, maar hij moet nog wel een beetje uitlopen dus had hem denk il iever in 36 gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |