quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
RRL slim boot
ALD Prescott
Alle 2 nieuw
Denimjacket is een diesel
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef M1stral het volgende:
Enamel coated buttons op de coinpocket en linker kontzak.
Selvage fly.
Narrow selvage.
Waistband volledig vervaardigd uit chambray.
Darted hems, alsmede darts op voor- en achterzijde knie.
Triple needle stitched backyoke en inseam.
Rivets versterkt met leer.
Overigens zijn alle pics op hoogste resolutie genomen, dus schrik niet als je klikt voor een fullsize version.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef M1stral het volgende:
Twee maal Blue Blood (Shoot en Target)
Front
Close Up
Back
Close Up
Rest volgt later, ik zit hier met een camera waarvan de memstick propvol zit en het een en ander nog van gesorteerd moet worden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
Ben bijzonder tevreden over de lengte!
En hij zit best wel strak, maar had misschien wel een 27 kunnen hebben, want hij zit veel hoger dan andere broeken, maar aan de andere kant zaktie straks wat meer naar de heupen, waar ik weer wat breder ben...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef M1stral het volgende:
Zo, ik heb maar even de moeite genomen een fototje te maken.Hij is een beetje gaar, maar heb je ieder geval een idee. Ik heb trouwens niet zo'n strakke paspopfit als in de foto van de site die ik hier al geplaatst had, maar dat deert me niet.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef M1stral het volgende:
Nou, ff snel een shot gemaakt dan. Ik had al getracht een fitpic te maken, maar gezien de staat waarin de broek verkeerd was dat niet bepaald flatteus. Dus ff een pocketshot dan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef SpamNinja het volgende:
APC updateje. Nu rond de 4 maandjes
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:24 schreef T_Fuff het volgende:
Ja fitpic heb ik alleen van de royston gemaakt, die andere komen nog wel een keer, geen zin in nu
Hierbij de foto's, clickable thumbnails.
Prescott:![]()
![]()
![]()
Frontier BB:![]()
![]()
Royston:![]()
![]()
Fitpic:
Bron?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:40 schreef bokkepoot het volgende:
Ik las net dat roy bezig met een slimfit...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bron?SuperfutureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Geef eens measurments? Van die APC.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn van Red Wings.
Even kort vraagje voor de Nudie kenners onder jullie. Heeft iemand een idee hoe een Thin Finn zit vergeleken met mijn APC uit de startpost? Wil namelijk iets soortgelijks en Nudie trekt mij ook wel, twijfel alleen een beetje tussen de Thin Finn en de Grim Tim, de Slim Jim vind ik toch te ruim.
Ik vind de TF een fijnere fit hebben. De GT heeft ook vrij kleine front pockets. Kan er amper m'n phone in kwijt. De TF kun je ook baggy dragen en heeft lager geplaatste zakken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn van Red Wings.
Even kort vraagje voor de Nudie kenners onder jullie. Heeft iemand een idee hoe een Thin Finn zit vergeleken met mijn APC uit de startpost? Wil namelijk iets soortgelijks en Nudie trekt mij ook wel, twijfel alleen een beetje tussen de Thin Finn en de Grim Tim, de Slim Jim vind ik toch te ruim.
Hmm, daar kan ik me wel aan storen denk ik. Jaa ik neig ook meer naar de TF, alleen op sommige plaatjes vind ik de fit gewoon goed en dan soms ook weer té skinny. Ligt denk ik dan ook een beetje aan hoe je hem sized. Kun jij misschien zeggen waar het verschil tussen de TF en de GT zit dan? Lijkt mij dat ze onder de knie ongeveer hetzelfde zijn alleen is de GT daarboven wat ruimer? Ja en dat van die zakken, wat je al zei.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de TF een fijnere fit hebben. De GT heeft ook vrij kleine front pockets. Kan er amper m'n phone in kwijt. De TF kun je ook baggy dragen en heeft lager geplaatste zakken.
http://forum.fok.nl/templ(...)3/nudiesjvsapcns.jpgquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:11 schreef SpamNinja het volgende:
Zijn van Red Wings.
Ik moet bekennen dat ze bij de bovenbenen en heupen ongeveer hetzelfde zitten. Alleen komt de GT wat netter over bij mij. Ik zal vandaag of morgen even een paar fit pics voor je proberen te maken. Kun je zien dat ze redelijk overeen komen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:42 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik me wel aan storen denk ik. Jaa ik neig ook meer naar de TF, alleen op sommige plaatjes vind ik de fit gewoon goed en dan soms ook weer té skinny. Ligt denk ik dan ook een beetje aan hoe je hem sized. Kun jij misschien zeggen waar het verschil tussen de TF en de GT zit dan? Lijkt mij dat ze onder de knie ongeveer hetzelfde zijn alleen is de GT daarboven wat ruimer? Ja en dat van die zakken, wat je al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |