Het gaat hier niet echt over kwaliteitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef horned_reaper het volgende:
Welke merken zien jullie als kwalitatief de beste merken?
Ik koop tegenwoordig bijna alleen nog PME (Pall Mall)
Deze broeken zijn zowel kwalitatief als kwa stijl echt prachtig!
Levi's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef horned_reaper het volgende:
Levi's, Diesel, Hugo Boss.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef horned_reaper het volgende:
Diesel heb ik idd ook wat broeken van. Prima merk!quote:
Ook een foto van de achterkant?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:17 schreef M1stral het volgende:
Zo, ik heb maar even de moeite genomen een fototje te maken.Hij is een beetje gaar, maar heb je ieder geval een idee. Ik heb trouwens niet zo'n strakke paspopfit als in de foto van de site die ik hier al geplaatst had, maar dat deert me niet.
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat je bij een paspop nog wel wat mogelijkheden hebt om de fit wat bij te werken d.m.v. je handen. Hier wat trekken, daar wat strijken, en dergelijke. Overigens geen excuus dat de fit bij mij wat anders is, maar ik wacht gewoon nog even tot de denim een beetje gesettled is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef santiagojwz het volgende:
ziet er tof uit, alleen jammer dat ie bij jouw niet zo valt zoals van de paspop, mja lekker boeiend. Iedereen z'n bouw is anders.
- Somet 008quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:47 schreef Tijntjes het volgende:
Mistral hoeveel broeken heb jij nu? Hoe gaat je somet, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Ziet er goed uit, maar is dit een foto van toen je hem net aantrok? Een van de vuistregels bij APC is namelijk gek genoeg dat als je alle knopen bij de eerste keer dicht kan doen je toch echt een kleinere maat moet hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef One_conundrum het volgende:
Ben bijzonder tevreden over de lengte!
En hij zit best wel strak, maar had misschien wel een 27 kunnen hebben, want hij zit veel hoger dan andere broeken, maar aan de andere kant zaktie straks wat meer naar de heupen, waar ik weer wat breder ben...
Mjaa hij zat nog echt wel heel strak. Het verschil met bijvoorbeeld Nudie SJ is echt dat die lager zitten. Naarmate deze rekt, komt ie meer op mijn heupen waar het breder is. Dan is de fit ook iets beter dan precies met mijn ballen tegen het kruis van de broek en mijn pik in de piijp...quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:41 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar is dit een foto van toen je hem net aantrok? Een van de vuistregels bij APC is namelijk gek genoeg dat als je alle knopen bij de eerste keer dicht kan doen je toch echt een kleinere maat moet hebben.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor fit je voor gaat, maar ze rekken echt ontzettend uit dus het kan goed dat je straks toch best een baggy broek hebt.
Aan de cuff voor de kijker rechts te zien welquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:58 schreef T_Fuff het volgende:
Is dat selvage van Denham M1stral?
Ziet er erg vet uit!
Inderdaad. Het is selvage van Denham. Om precies te zijn, de Skin Virgin Japanese Selvage. Virgin is trouwens een andere benaming voor dry/raw/ongewassen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Aan de cuff voor de kijker rechts te zien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |