AMSTERDAMquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:22 schreef kortsluiting87 het volgende:
Weet iemand waar ik APC kan vinden, binnen Nederland?
whauahauha, okee thanks man ! hij is echt hardquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:35 schreef bbaadd het volgende:
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET![]()
![]()
Apc New Standard sized down 2
Bedankt man! Ga ze zekers 's checken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:39 schreef bbaadd het volgende:
[..]
AMSTERDAM
MARGRIET NANNINGS (MEN, MAGASIN GENERAL)
Prinsenstraat 8 - 1015 DC Amsterdam
SKY (WOMEN)
Herengracht 228 - 1016 BT Amsterdam
ROCK PAPER (MADRAS)
Oude Leliestraat 10 1015 AW Amsterdam
290SQM2 (MEN, WOMEN, MAGASIN GENERAL)
Houtkpersdwarsstrat 3 10100 NK Amsterdam
MAASTRICHT
MUCHACHAS (WOMEN, MAGASIN GENERAL)
Heggenstraat 16 - 6211 GW Maastricht
ROTTERDAM
Mostert & Van Leeuwen (MEN, MAGASIN GENERAL)
Van Oldenbarneveltstraat 129 - 3012 GT Rotterdam
en volgens mij heeft Precinct 5 in amsterdam nu ook APC
let wel op dat je afhankelijk van het model bij apc 1 tot 3 maten kleiner moet nemenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Bedankt man! Ga ze zekers 's checken.
ook goede kwaliteit en zulks voor 4 euro?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef unioz het volgende:
ok. ga morgen even checken voor prijzen. denk dat de 660 BIG exclusive is though... zag vandaag ook nog een hoop mooie jeans in verschillende colorways voor 4 euro per stukallemaal maat 28
dus als een skinny person nog iets nodig heeft, laat maar wat weten
Mijn 003's zijn binnengekomen afgelopen donderdag. Ik zal wel even wat detailpics maken, mits iemand geinteresseerd is. Fitpic krijgen jullie zowiezo wel, wanneer het me uitkomt haha.quote:
Bij dezen maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mijn 003's zijn binnengekomen afgelopen donderdag. Ik zal wel even wat detailpics maken, mits iemand geinteresseerd is. Fitpic krijgen jullie zowiezo wel, wanneer het me uitkomt haha.
Als je nog iets leuks tegenkomt in w30quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:17 schreef unioz het volgende:
ok. ga morgen even checken voor prijzen. denk dat de 660 BIG exclusive is though... zag vandaag ook nog een hoop mooie jeans in verschillende colorways voor 4 euro per stukallemaal maat 28
dus als een skinny person nog iets nodig heeft, laat maar wat weten
Prachtige broek. Goeie fit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:06 schreef M1stral het volgende:
Zo, bij deze even een rits foto's... Tweemaal fitpic en nog wat shots van de jean. Enjoy en laat vooral weten wat je ervan vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb eventueel nog meer, maar dat zou een beetje overkill worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |