Dus kan net bij mijn Edwinquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef M1stral het volgende:
Overigens, waarom zit iedereen hier zo in over cuffen of stacken?
T_Fuff, je weet toch wat ik je gezegd heb
Of je moet stacken is afhankelijk van de legopening, veele straight jeans staat dat niet mooi. Stacken is alleen mooi bij getaperde fits of slims met legopening van een inch of 7 of liefst nog kleiner.
Klopt en de fit van de broek zit er dan vaak niet uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef M1stral het volgende:
Of je moet stacken is afhankelijk van de legopening, veele straight jeans staat dat niet mooi. Stacken is alleen mooi bij getaperde fits of slims met legopening van een inch of 7 of liefst nog kleiner.
Je doelt op het strechten van de waist als deze nat is denk ik?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef M1stral het volgende:
Overigens, waarom zit iedereen hier zo in over cuffen of stacken?
T_Fuff, je weet toch wat ik je gezegd heb
Scheuren van cuffs kan voorkomen worden door de hem eens in de zoveel tijd te soaken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt en de fit van de broek zit er dan vaak niet uit.
Maar je cuff telang op dezelfde plek houden geeft wel schade..zoals dit
[ link | afbeelding ]
LHT van nudie
Haha ja ik neem dat juist mee, hij stackt nog niet echt want hij heeft best een hoge rise dus hij zit best hoog, anders ziet het er niet uit !quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:14 schreef M1stral het volgende:
*Bitchslapt T_Fuff*
You fool! Over dat stacken natuurlijk
Deze is wel iets meer dan 100euroquote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef T_Fuff het volgende:
Bedankt voor de uitleg.
Huisgenoot van mij zoekt ook een STF, maar dan regular/slim fit met een taper. Ik kan niet zo snel een model vinden wat daar bij aansluit, zeker niet voor een leuk prijsje (<E100)
Misschien dat er hier mensen zijn die dat wellicht weten?
Hoeveel maten kan ik verwachten dat die krimpt? Best interesse in dit broekje namelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 17:41 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze is wel iets meer dan 100euro
http://www.cultizm.com/pr(...)01Z-Jeans-Rigid.html
Beste is in Ponden te betalen aangezien de koers daarvan beter is
Zeker 1 tot 1,5 inch in de waist en zeker 2 tot 3 inch in de lengte, na een aantal soaks/wasbeurten.quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Hoeveel maten kan ik verwachten dat die krimpt? Best interesse in dit broekje namelijk.
Ik vind de fit van mijn knight opzich wel goed,alleen erger ik me best wel aan de plaats van de backpockets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef T_Fuff het volgende:
Na een aantal dagen dragen en de 501 bevalt me eigenlijk niet zo, hij zit net te hoog, kan er niet echt aan wennen.
@Ali Ilegali: die broek is mooi en fit is goed, maar heeft ook een hoge rise en dat vind mijn huisgenoot niet chill.
Ja mijn reet is te klein.quote:Op maandag 20 december 2010 23:26 schreef T_Fuff het volgende:
Wat bedoel je met de reet ervoor hebben, te klein? Daar heb ik in elk geval geen last van, die zitten prima gepositioneerd.
Custom backpockets lijkt me wel tof, net een lichtere kleur ofzo, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Zit die trouwens bij jou niet erg hoog in vergelijking met je prescott bijvoorbeeld?
Als ik die levi's zo laag draag, lijkt het net alsof ik in mn broek gepoept hebquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja mijn reet is te klein.![]()
Rest van de broek zit redelijk,alleen mijn reet is gewoon te weinig..
Nee valt wel mee, maar dat komt omdat ik bijna al mijn broeken op dezelfde hoogte heb hangen.
Net onder de elastieken rand van mijnen boxer.
Ik moet wel zetten dat de prescott mij beter staat.
Bij mij niet echt alleen had ik eigenlijk een maatje kleiner moeten bestellen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Als ik die levi's zo laag draag, lijkt het net alsof ik in mn broek gepoept heb
Waar heb je eigenlijk die Black Selvegde besteld van Nudie? En hoeveel was je kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |