quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die 24oz is ziekie, kon je die momo niet soaken? Btw ik heb impulsief een samurai 17oz besteld. De S50000gx water volume hoop dat die past :p wilt iemand hem anders overnemen
Hoop begin volgende week binnen te hebben
Haha, nou... Ik weet alleen nog niet voor welke variant ik moet gaan. Eerdaags komt de XX-005 cut ook uit in 24 oz. En die is wel wat makkelijker te combineren met mijn garderobe, gezien daarvan alleen de weft indigo is, in tegenstelling tot de XX-007, die zowel geverfde warp als weft heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef bokkepoot het volgende:
En dan bedenken dat normale broeken zo'n 12 oz. zijn
Superdenim heeft ook een SDA van 22 oz voor 200 euro
( Being broke sucks)
Dat is iig een koopjequote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Jah 32 kan heel soms 31 aanDus ben heel benieuwd
![]()
Was rond de 250eur kwijt, hoop geen douane kosten.
Bij BIG is die 398dollar zonder verzendkst dacht ik.
Misschien idd bont en blauw![]()
Sowieso pics wanneer die binnenkomt om te laten zien hoe die broek eruit ziet.
Fitpics misschien hahahaha
True, maar die van Stukovx of hoe die knakker ook heten mag, is vrij slubby en dus zie je dat ook terug in de fades. De 24oz is niet zo slubby, dit omdat heavyweight denim van nature al niet zoveel slubvorming meer heeft. Ik denk niet dat je die twee met elkaar kan vergelijken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
XX-007 omdat ie inderdaad wat anders is.
Maar ik wil sowieso nog een keer een PBJ.
Google anders maar eens op stuvox die heeft een geniaal paar 007's
Hehe jaquote:
Das jammer want dat is toch waar PBJ toch om bekend staat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar die van Stukovx of hoe die knakker ook heten mag, is vrij slubby en dus zie je dat ook terug in de fades. De 24oz is niet zo slubby, dit omdat heavyweight denim van nature al niet zoveel slubvorming meer heeft. Ik denk niet dat je die twee met elkaar kan vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |