Ik spreek niet egt voor mezelf als ik zeg dat menig fokker een smartphone in ze zak heeft. Of dat nou een iPhone, Desire, Galaxy of Bold is das ieder ze keus tog?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is dan ook je eigen schuld, elitaire mooiboi, neem gewoon een simpele nokia met sim only @ 11 euro
Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:13 schreef Brummi3_NL het volgende:
Ik moet toegeven dat ik niet zonder de deur uit ken
Zal je vanavond wel berichten. Ben nu aan het werk dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:31 schreef BigSmurf het volgende:
Don, had jij nog foto's van jouw portemonnees?
Okee, no problemo.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal je vanavond wel berichten. Ben nu aan het werk dus dat gaat niet lukken.
zijn idd unsanforized dus bij een cold soak zullen ze nog 10 procent krimpen.quote:
289quote:Hoeveel is het bij TdN?
Want je kan ze krijgen bij Caliroots voor 20% off
quote:average shrinkage: 1"-1.5" waist & inseam, 1/2" in rise,thigh,knee, & leg opening
further shrinkage may occur with high heat washing and high heat machine drying
shrinken zowiezo denk zelfs dat ik ze nat aantrek op een mooie zomer dag zodat die rekt tot mijn matenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:30 schreef One_conundrum het volgende:
ben wel benieuwd naar de fit
Je gaat ze dus Shrinken en daarna laten hemmen?
klopt maar je bent al langere tijd psyched om te wassen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef M1stral het volgende:
Haha, nou het zal wel meevallen. Zijn tenslotte geen Nudies
Nee, maar wel een wasmiddel voor donkere was.quote:
Ik heb wasprogramma zonder centrifugeren, jongûh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitpic van 1 dag indragen, bad foto. Zal in de toekomst wel een betere maken
[ Bericht 91% gewijzigd door Sinji op 15-04-2011 18:58:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Je doel was ook het schoonmaken van je broek tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:19 schreef M1stral het volgende:
Weinig indigo verlies overigens, na de was. Niet eens de moeite waard om te fotograferen. Wellicht na wat meer wear, dat de fading wat accelereerd. Maar de was heeft de broek niet verziekt, waar ik overigens wel blij mee ben.
En ik zit in de fase een PBJ van 24oz te bestellen. Jahaaa!
Jep, de waer komt vanzelf wel hoor. Daar ben ik echt niet bang voor. Maar nu is ie weer fris en fruitig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je doel was ook het schoonmaken van je broek tochHoeveel kost die 24oz?
Zozo, even $400quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die 24oz is ziekie, kon je die momo niet soaken? Btw ik heb impulsief een samurai 17oz besteld. De S50000gx water volume hoop dat die past :p wilt iemand hem anders overnemen
Hoop begin volgende week binnen te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |