imgur.com owned photobucket.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb twee van het model wat jij omschrijft. Zal straks wel even twee foto's plaatsen. (photobucket heeft onderhoud)
Die twee zijn van de River Island. Ik heb er daarnaast nog een van Jimmy Choo for H&M die ik veel gebruik (waaronder op dit moment). Zag van het weekend een leuke van Paul Smith. Alleen het nadeel dat ik heb, is dat ik net iets teveel pasjes heb en die niet allemaal passen in een portemonnee. Daarom weet ik nog niet wat m'n volgende wordt. Draag mn portemonnee daarnaast nooit in mn achterzak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Okee thanks. Waar heb je die dan vandaan?
herhaald wassen en zo heet mogelijk tot gewenste kleur bereikt isquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil een vintage fade. Dus veel wassen en als ik hem was op welke temperatuur? En heeft de manier waarop je hem droogt nog invloed?
die ik een paar pages terug had gepost.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:22 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
herhaald wassen en zo heet mogelijk tot gewenste kleur bereikt is
let wel op dat hoe heter je wast hoe meer die krimpt
maar op welke broek wil je dit uitproberen als ik vragen mag?
ahá (korte termijn geheugen werkt niet naar behorenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die ik een paar pages terug had gepost.
Dank je bokkepoot
Ik zeg, dat is een goede investering van aankomend vakantiegeld, mochten ze er dan nog zijn. En gezien de prijs denk ik dat ze er nog wel even zijn.quote:
Ik heb het wel gehad maar als ik het me goed herinner heb ik het laten staan.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:57 schreef Cpt. het volgende:
Hoe kan je het best bloed uit je denim halen?
dat is dan ook je eigen schuld, elitaire mooiboi, neem gewoon een simpele nokia met sim only @ 11 euroquote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Brummi3_NL het volgende:
Ahá.
Wel vet man.
Nee ik weet et ik heb ook 3 broeken met iPhone fades. Maar dan heb ik toch aan de kant waar in ik me telefoon heb, dat de whiskers veel minder zijn dan aan de andere kant
Die faden niet wou je zeggen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is dan ook je eigen schuld, elitaire mooiboi, neem gewoon een simpele nokia met sim only @ 11 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |