quote:
maar ook hele goeie dingen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoezo Nudie voor oude mannen![]()
Naja asl ze G-star vet vind...Vraag maar wat ze hier van vind...
[ afbeelding ]
En zo horen die dingen ook gewoon te zitten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:06 schreef M1stral het volgende:
Okee, het is niet veel... Maar ff snel evo-shots gemaakt. Denk goed 2,5 maand draagtijd nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, Momo 0201 overigens. Voor wie het zich afvraagt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:23 schreef One_conundrum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste posts:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dude, snap jij het wel? Dit is anders P-R-A-C-H-T-I-G-!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hehe, dat is eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef dragonrider het volgende:
Ik breek hier maar even in, heb namelijk niet echt verstand van jeans en ze moeten dan ook vooral gewoon functioneel zijn. Het passen van broeken in de winkel is altijd al zwaar dramatisch geweest.
Het liefst heb ik een broek die al direct goed aansluit, zodat een riem alleen maar een accessoire is en niet een verplichting. Ook heb ik graag een broek die niet strak om mijn bovenbenen zit. M'n bovenbenen zijn denk ik wat dikker gespierd dan gemiddeld. Probleem is dus dat ik daardoor vaak een maat wijder moet nemen waardoor de broek niet meer aansluit op de heupen. Daarbij komt dat ik enigzins een holle rug heb waardoor de broeken achter vaak uitpuilen, maar aan de voorkant wel goed aansluiten.
Zo af en toe kom je wel is een goede broek tegen, maar gemiddeld heb ik denk ik maximaal 3 goede spijkerbroeken in de kast liggen. Gevolg daarvan is weer dat ze extra snel slijten, waardoor het probleem van een goede spijkerbroek zoeken weer van vooraf aan begint. Ze slijten vooral tussen m'n bovenbenen, waarschijnlijk van het fietsen. Ik fiets elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug.
Heeft iemand een tip voor een merk wat zou voldoen aan mijn eisen, of een winkel waar je goed geholpen wordt (regio leiden, den haag). Prijs maakt niet zo veel uit, mits het slijtvast is. Is een dure broek beter bestand tegen slijtage dan een goedkope?
alvast dank
Nog niet, vrijdag en zaterdag geen tijd gehad en vandaag geen zin, brak in m'n joggingbroek-zondag.quote:
Soak nu danquote:Op zondag 13 februari 2011 21:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nog niet, vrijdag en zaterdag geen tijd gehad en vandaag geen zin, brak in m'n joggingbroek-zondag.
Vind ik ook, maar er zijn zoveel mooie denims te vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Aan 1 broek heb je genoeg voor een jaar.
So many denims... And only one pair of legs... Bummer.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar er zijn zoveel mooie denims te vinden
Hij is nu bezig met een Broken twill bezig...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Kasanova_ het volgende:
^ Jij bent toch ook op mynudies.com te vinden?
N&F heeft ook altijd wel toffe denim, welke draag jij nu?
En pics natuurlijk.
Das ook een gaaf merk.. welke arc's heb jij ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Kasanova_ het volgende:
Ben nu bezig met een Denim Demon Aahka Raw, kleine maandje onderweg nu.
Wel erg moeilijk in te breken imo zit nog erg weinig progressie in.
Iemand die nog interessante denim weet?
Zou graag nog een paartje voor in de roulatie, fit maakt me niet veel uit zolang het niet overdreven skinny/ baggy is.
Aardig watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
Here you go
Nudie Regular Ralf dry selvage 6 maand Retired
Nudie Slim Jim dry black 3 maand Retired (te krap nu)
Nudie Even Steven blue black 9 maand Retired
Nudie Masa. 30x
Edwin ED-35 Organic selvage 14x
ALD Prescott Sterling 13 x
Nudie Thinn finn dry black coated 0 x
Nudie Baggy Bjorn 0 x
Levi 501 STF Knight 10 x en al best wat evo
Levi 501 STF Verde 9 x
Nudie Straight Sven dry black 2 x
Lijstje is pas accuraat sinds 4 maanden
Levi's 501STF 5 maandenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Zou wel nice zijn om te weten welke raw jeans iedereen nu draagt.
Een lijstje met namen ofzo in de OP en hoelang iedereen zijn jeans draagt.![]()
Ik zelf de Levi 501 Stf denk totaal ongeveer een 2a3mnd achter elkaar.
Als ik ongeveer alle dagen tel dan
Helaas niet meer, was vroeger echt een J&J fan, omdat ze toen nog normale fits en washings hadden voor een hele schappelijke prijs (50 - 80 euro). Tegenwoordig zijn de washings een drama geworden en zitten er nog maar sporadisch broeken tussen die de moeite waard zijn. Jammer, heb er nog twee in de kast hangen, een lichte en een donkere washing die ik nog regelmatig tussendoor een dagje draag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:33 schreef One_conundrum het volgende:
Jack and Jones maakte vroeger wel diesel broeken na. Weet niet of ze dat nu nog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |