Dat hoort zo, en dat zit heerlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:09 schreef BigSmurf het volgende:
Danm, wat hebben die dingen toch altijd een hoge rise.
Bevalt ie?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Pics Levi Stf W32-L36 met flits
Front:
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]
Knee:
[ afbeelding ]
BackKnee:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:40 schreef BigSmurf het volgende:
Laatste paar dagen vooral m'n Edwin gedragen, ik begin spijt te krijgen dat ik m'n AJ niet een waistmaat kleiner genomen heb, hij zakt nu enorm van m'n kont af. Kan hem zonder riem met groot gemak uittrekken zonder de knopen los te maken. Zit te dubben of ik niet toch een maat kleiner koop en m'n huidige verkoop...
Nope, niet echt. Deze bitches behouden echt goed hun indigo. Maar hij ruikt wel weer lekker frisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:52 schreef T_Fuff het volgende:
Ja die rise is inderdaad wel hoog, vind hem voor mijzelf te hoog.
Gaat goed ali, gaat zo verdert.
M1stral, merk je veel verschil in je momo's?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat hoort zo, en dat zit heerlijkIk haat laag zittende broeken
[..]
Bevalt ie?
Hoezo Nudie voor oude mannenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef Neraice het volgende:
Haha, vandaag met een meisje gesprek over jeans gehad. Maar ze vond G-star het beste merk voor jeans, Nudie voor oude mannen (like whut?) en Levi's vond ze wel vet.
Nudie FTWquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoezo Nudie voor oude mannen![]()
Naja asl ze G-star vet vind...Vraag maar wat ze hier van vind...
[ afbeelding ]
En zo horen die dingen ook gewoon te zitten
Lol@foto. Je kunt een trap niet eens oplopen door zo'n laag kruis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er dan geen kans dat de pijpen te kort worden? Ik heb daar namelijk niet al te veel marge in, aangezien ik van plan was om hem heel lang te gaan dragen zonder wassen, en als ik hem eventueel zou wassen op 30 graden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol@foto. Je kunt een trap niet eens oplopen door zo'n laag kruis.
Bigsmurf kun je je Nudie niet soaken of iets dergelijks?
Hoe zitten die pijpen nu? Die Edwin waarvan mijn lengte te groot was ging ik ook soaken. Er gaat niet zoveel van af. Zijn nu omgeslagen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is er dan geen kans dat de pijpen te kort worden? Ik heb daar namelijk niet al te veel marge in, aangezien ik van plan was om hem heel lang te gaan dragen zonder wassen, en als ik hem eventueel zou wassen op 30 graden.
Ik vind G-star best wel lelijk hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's waar, proberen kan altijd. Is hij ook meteen weer lekker schoon en fris.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoe zitten die pijpen nu? Die Edwin waarvan mijn lengte te groot was ging ik ook soaken. Er gaat niet zoveel van af. Zijn nu omgeslagen.
Je kan het altijd proberen te soaken en alsnog te verkopen als het je niet bevalt
G-starquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef Neraice het volgende:
Haha, vandaag met een meisje gesprek over jeans gehad. Maar ze vond G-star het beste merk voor jeans, Nudie voor oude mannen (like whut?) en Levi's vond ze wel vet.
Hoe gaat het eigenlijk met jou knight?quote:
Hehe, dat is eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:22 schreef Kasanova_ het volgende:
Je kan ook alleen de waist soaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |