Anders kan je nog de bijenkorf proberen, zit in vrijwel iedere stad en verkoopt ook nudiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Skywalker88 het volgende:
Ik zal er nog ff over nadenken en het nog een keer goed passenmss hebben ze bij de M@W toevallig nog een 30 inch die ik kan passen (die van mij komt van de online shop)
If so post foto'squote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
Anders kan je nog de bijenkorf proberen, zit in vrijwel iedere stad en verkoopt ook nudies
Ik moet nog zo'n 3 weekjes wachten tot ik mijn 1e dry nudie kan kopen
die komen ooit wel, want ik wil zowieso een 1e dry hebben, nu ik al 1 old scraped indigo AJ niet meer aankanquote:
de enige die ik heb van nudie is een AJ prewash.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef bokkepoot het volgende:
Welke maat is die AJ dan ?( eventuele interesse)
En welke fits draag je eigenlijk meestal van Nudie?
Hmmm voor 70 euro dan moet ik van t weekend toch maar eens langs bij de mawquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef Skywalker88 het volgende:
70 eurotjessamen met die andere broek 100 euro voor twee, dus eigenlijk 50 euro
Jammer...(achja zolang hij maar in goede handen is toch?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
de enige die ik heb van nudie is een AJ prewash.
Ter info, hij is niet in de verkoop....want ik ben momenteel gewicht aan het verliezen en hoop er binnenkort weer in te passen
trouwens welke SJ fade mooier de dry dark of organic ecru embo? En voor zover ik heb begrepen fade de ecru embo langzamer?
ik vind die blauwe kleur van de organic ecru embo juist best mooi, alleen de fade vind ik niet zo mooi. terwijl van de Dry dark heb ik niet echt veel foto's waar hij al behoorlijk is gefade kunnen vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jammer...(achja zolang hij maar in goede handen is toch?)
En van de Organic Ecru Embo is wel bekend dat hij mooi fade, alleen moet je er behoorlijk wat tijd voor in stoppen.
En zoals het nu eruit ziet is de Dry Dark net zo. Organic denim is sowieso veel taaier..
Ik zou voor een Dry Dark gaan puur omdat ik de kleur daarvan echt mooi vind.
Dry dark is ook nog niet veel van bekend.Hij is pas een jaar uit ofzo.Terwijl de Organic Ecru Embo al heel wat jaartjes meedraait.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vind die blauwe kleur van de organic ecru embo juist best mooi, alleen de fade vind ik niet zo mooi. terwijl van de Dry dark heb ik niet echt veel foto's waar hij al behoorlijk is gefade kunnen vinden
Alleen de dry dark vind ik beter kunnen in het begin bij nettere gelegenheden![]()
Wie legt het uit jongens aan de nummer zoveelste.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef kovenant het volgende:
waarom bestaan er jeans die je niet moet wassen ?
hoe was je dat ding dan ?
stomerij of lekker ranzig mos erop laten groeien ?
Waarom bestaan er dan jeans die je wel moet wassen? Daar gaat ie alleen maar kapot van...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:54 schreef kovenant het volgende:
waarom bestaan er jeans die je niet moet wassen ?
hoe was je dat ding dan ?
stomerij of lekker ranzig mos erop laten groeien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |