Als je hem maar niet wastquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef mercurial3 het volgende:
heb zin om een regular ralf drygreycast te kopen, omg die dingen zijn de shit![]()
moet nog ff sparenheb net allerlei dingen gekogt en heb nog maar 50 eurie
![]()
waarom niet nu ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Morgen plaats ik wel wat foto's van m'n Regular Ralf Dry Greycast![]()
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maandquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Stansfield het volgende:
In mei kan ik mijn even steven wassen dus dan zal ik wel wat voor en na foto's maken.
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maand
Moet veel doen voor school enzo, maarja..quote:
Ik ga mn ES juist op 60 graden wassen, heb er inmiddels ook al wat vlekken opgekregen die er ook alweer uit zijn gelukkig. Alleen als ik em dan gewassen heb zal ik em wel ff goed moeten uitrekken etc etc, maar das nog allemaal toekomstmuziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb daarstraks een regular ralf gekocht, vind hem erg mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind de pre-washes ook niet echt zo boeiend.. heb er 3..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |