Ik heb hem pas sinds 21 oktober.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
nice, hoeveel maanden niet gewassen?
Constant als elke dag dezelfde broek aan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik draag die van mij nu..1.5 maanden constant? 1x een andere broek gedragen
Welke heb je dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:32 schreef Yabadab het volgende:
ik heb er ook een![]()
![]()
.
maar ik was hem wel regelmatig![]()
Dat klinkt ontzettend goor en sneu.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Constant als elke dag dezelfde broek aan?
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
Het slibt gelijk weer vol met mensen die HET niet snappen. Waarom reageren jullie nog steeds na 4 delen? Ik heb een diesel gekocht in augustus 2005 en pas 1 keer gewassen
[afbeelding]quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?
De sporen die je lichaam en slijtage achterlaten op je broek, in plaats van de slijtage vande waatrommel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?
Ik ga heen waar ik heen wil. Als je daar problemen mee hebt ga je maar naar het Fabeltjeskrantforum.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De sporen die je lichaam en slijtage achterlaten op je broek, in plaats van de slijtage vande waatrommel.
En nu je niet weer laten zien. Er is ook een gewoon Jeans topic, ga daar maar heen !![]()
Denk je nou eigenlijk niet dat dit meer een marketingstunt is om te kijken of mensen er in meegaan? Want erg fris is het niet, een broek niet wassen; je laat gemiddeld 8 tot 25 scheten per dag...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nudie is the ”naked truth about denim”. Denim has the ability to age beautifully – formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim its character. The more you wear your jeans the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing.
Nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Denk je nou eigenlijk niet dat dit meer een marketingstunt is om te kijken of mensen er in meegaan? Want erg fris is het niet, een broek niet wassen; je laat gemiddeld 8 tot 25 scheten per dag...
Volgens mij stinkt jou broek alsof er een bok op gejonkt heeft !quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
ja zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nudie is the ”naked truth about denim”. Denim has the ability to age beautifully – formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim its character. The more you wear your jeans the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |