Ik heb hem pas sinds 21 oktober.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
nice, hoeveel maanden niet gewassen?
Constant als elke dag dezelfde broek aan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik draag die van mij nu..1.5 maanden constant? 1x een andere broek gedragen
Welke heb je dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:32 schreef Yabadab het volgende:
ik heb er ook een![]()
![]()
.
maar ik was hem wel regelmatig![]()
Dat klinkt ontzettend goor en sneu.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Constant als elke dag dezelfde broek aan?
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
Het slibt gelijk weer vol met mensen die HET niet snappen. Waarom reageren jullie nog steeds na 4 delen? Ik heb een diesel gekocht in augustus 2005 en pas 1 keer gewassen
[afbeelding]quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?
De sporen die je lichaam en slijtage achterlaten op je broek, in plaats van de slijtage vande waatrommel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wat is er zo 'gaaf' aan het kopen van een broek en deze vervolgens niet meer wassen?
Ik ga heen waar ik heen wil. Als je daar problemen mee hebt ga je maar naar het Fabeltjeskrantforum.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
De sporen die je lichaam en slijtage achterlaten op je broek, in plaats van de slijtage vande waatrommel.
En nu je niet weer laten zien. Er is ook een gewoon Jeans topic, ga daar maar heen !![]()
Denk je nou eigenlijk niet dat dit meer een marketingstunt is om te kijken of mensen er in meegaan? Want erg fris is het niet, een broek niet wassen; je laat gemiddeld 8 tot 25 scheten per dag...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nudie is the ”naked truth about denim”. Denim has the ability to age beautifully – formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim its character. The more you wear your jeans the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing.
Nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Denk je nou eigenlijk niet dat dit meer een marketingstunt is om te kijken of mensen er in meegaan? Want erg fris is het niet, een broek niet wassen; je laat gemiddeld 8 tot 25 scheten per dag...
Volgens mij stinkt jou broek alsof er een bok op gejonkt heeft !quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
ja zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nudie is the ”naked truth about denim”. Denim has the ability to age beautifully – formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim its character. The more you wear your jeans the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:31 schreef GotC het volgende:
Oh nee ik snap natuurlijk niet dat iemand 't lekker vindt om een broek een half jaar niet te wassen. Ik draag deze broeken ook en was ze gewoon na 1 of 2 keer gedragen te hebben en zien er ook nog mooi (net) uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef One_conundrum het volgende:
Het slibt gelijk weer vol met mensen die HET niet snappen. Waarom reageren jullie nog steeds na 4 delen? Ik heb een diesel gekocht in augustus 2005 en pas 1 keer gewassen
Is dat niet inconsequent dan? Niet wassen maar wel naar de stomerij brengen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Nee.
Ja dus? Je kunt hem laten luchten of laten stomen etc.
Zorg eerst maar eens dat er wat duidelijks staat ja, dan kun je verder piepen over 'gezeik'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef mbargo het volgende:
Kan er IETS worden gedaan aan dat gezeik over niet wassen. Het verpest zo'n topic. Elk deel is 50% uitleg over het niet wassen. Misschien moet er iets in het begin.
ja maar als je gewoon in de openingspost uitlegt waarom je hem niet moet wassen is het duidelijk voor iedereen. Nu moet dat elke keer opnieuw worden gedaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:02 schreef JAY-T het volgende:
Lijkt me idd handig om het in de openingspost te zetten
Maja, Nudie staat oa. bekend om die dry modellen, en wat er allemaal bij komt kijken.. Dus deze discussies kun je moeilijk uit de weg gaan..
Ja is goed, als je de topics hieronder even door leest wordt het je wel duidelijk:quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat er wat duidelijks staat ja, dan kun je verder piepen over 'gezeik'.
Kijk maar es rond in andere reeksen en zie wat mensen daar voor kunstige OP's in elkaar knutselen... dat zou hier ook niet misstaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef mbargo het volgende:
[..]
Ja is goed, als je de topics hieronder even door leest wordt het je wel duidelijk:
Nudie Jeans
Nudie Jeans #2
Nudie Jeans #3
Wij echte Nudie liefhebbersquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef dialMforMonkey het volgende:
Aight, zullen we afspreken dat wij, Nudie liefhebbers in hart en nieren, niet meer ingaan op dit soort opmerkingen? Om het topic een beetje schoon te houden.
Anders open een topic in lifestyle of mischien klaagbaak over het wel of niet wassen van een broek.
capiche?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:32 schreef SONIC het volgende:
[..]
Volgens mij stinkt jou broek alsof er een bok op gejonkt heeft !
Of heb ik het mis.
Merk je bijvoorbeeld dat er geen mensen meer naast je zitten in de tram of trein ?
Of dat er nooit iemand achter je staat bij een loket of zo ?
Raar vindt ik dat altijd. Dat mensen zonder na te denken mee gaan in een hype.
Nee, niet constant. Niet te vaak tijdens m'n werk enzo, maar ik doe m zeker wel 1x per dag aan. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Constant als elke dag dezelfde broek aan?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:55 schreef dialMforMonkey het volgende:
Aight, zullen we afspreken dat wij, Nudie liefhebbers in hart en nieren, niet meer ingaan op dit soort opmerkingen? Om het topic een beetje schoon te houden.
Anders open een topic in lifestyle of mischien klaagbaak over het wel of niet wassen van een broek.
capiche?
Over een tijdje pas, heb m pas een maand..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef roburt het volgende:
nudiie is overhyped![]()
(en vies)
GotC doe eens foto
kan niet geloven dat die broek er zo anders uitziet.
Ja maat van me had er 1 gekocht te klein.. half jaar in kast toen mocht ik em kopen voor 15 euro.. regular ralf indigo threat embo.. kost toch nog 140 euro in de winkel (bij tatio in tilburg)quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef D-MIXXX het volgende:
15 euro? hoe dat?
lucky bastardquote:Op zondag 5 november 2006 13:02 schreef gfo het volgende:
[..]
Ja maat van me had er 1 gekocht te klein.. half jaar in kast toen mocht ik em kopen voor 15 euro.. regular ralf indigo threat embo.. kost toch nog 140 euro in de winkel (bij tatio in tilburg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |