Ja dat zijn paar van mijn broeken..had er meer maar 2 zijn echt zo kapot dat ik ze weg heb gegooidquote:Op zondag 30 april 2006 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
En dat zijn jou broeken?
Gewoon vaker wassen en niet al te hoge temperatuur.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Molluck het volgende:
Dan heb jij vast wel ervaring met het wassen van Dry Jeans.
Ik heb die van mij bijna 7 maanden gedragen, maar na het wassen was het effect niet heel erg groot. Is dat normaal en wordt het contrast groter als ik hem nog eens was?
Op welke temperatuur gewassen? Wat voor wasprogramma?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Molluck het volgende:
Dan heb jij vast wel ervaring met het wassen van Dry Jeans.
Ik heb die van mij bijna 7 maanden gedragen, maar na het wassen was het effect niet heel erg groot. Is dat normaal en wordt het contrast groter als ik hem nog eens was?
Pfff, waarom op 60 graden, 40 graden is meer dan genoeg.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:04 schreef Molluck het volgende:
60 graden wel, op middellang programma.
Ik draag hem inmiddels al weer een maand of 3/4 dus misschien moet ik het nog eens proberen...
Zodat je het komend jaar elke dag dezelfde ongewassen broek kan dragen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef Stansfield het volgende:
Ik moet ook maar eens een dry nudie gaan kopen.
Ze liggen regelmatig in de aanbieding, je hebt dan weliswaar minder keus en zijn vaak minder nieuwe modellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:42 schreef KonnieKipke het volgende:
ik heb alleen maar nudies. Jammer dat die dingen alleen 130-150 euro kosten :/
En daar een gedeelte van niet overal aanbiedenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef Stansfield het volgende:
Maar niet zoals diesel ofzo waar je een hele lijst van A tot Z in verschillende modellen hebt.
Men @ work heeft nu 2 modellen in de opruiming. Maar of je daar grotere maten tussen vindt....quote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord. In welke toko's haal je die broeken dan? En hebben ze ook grotere maten?
Eentje is niet echt mooi dat is met een heel klein ribstofje. Weet even niet hoe die heet. Die andere was wel super mooi. Alleen die hadden ze volgens mij alleen nog in kindermaatjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:33 schreef Scummy het volgende:
[..]
Men @ work heeft nu 2 modellen in de opruiming. Maar of je daar grotere maten tussen vindt....
Op www.nudiejeans.com kan je een store locator vinden
hmm, ik heb er toch 2 regular ralphes gekocht die erg stoer zijn. Maarja, in de opruiming is het altijd maar geluk hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Eentje is niet echt mooi dat is met een heel klein ribstofje. Weet even niet hoe die heet. Die andere was wel super mooi. Alleen die hadden ze volgens mij alleen nog in kindermaatjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |