[img] url [/img]quote:Op zondag 29 februari 2004 14:29 schreef amornl87 het volgende:
plaatjes lukken niet excuses
het is een best bekend merk..staat nog niks over.. informeren... discusseren..quote:Op zondag 29 februari 2004 14:43 schreef godard_k het volgende:
Wat een leerzaam topic is dit? .. Wat wil je nou pcies TS ?![]()
die met deze schoenen:quote:
Vind die wel mooiquote:
quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
45,- euro inderdaad, da's dus 100 gulden voor een t-shirtquote:Op zondag 29 februari 2004 17:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind die wel mooi![]()
zal wel 50 euro kosten![]()
Offtopic dusquote:Op zondag 29 februari 2004 19:24 schreef Rosnesda het volgende:
Ik ben best blij met mijn NudiesFijne spijkerbroeken.
http://www.nudiejeans.com/site/storefinder.phpquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:02 schreef Madeliev het volgende:
pfff ik weet niet eens waar je die dingen koopt!
niks mis met bowling schoenen.. heb zelf ook hele fijne Sketcher'squote:Op zondag 29 februari 2004 17:53 schreef SuperUli het volgende:
[..]. Ga je bowlen?
.
Kolere, wat een lelijke schoenen.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik ook!quote:Op maandag 1 maart 2004 08:50 schreef arj1o1 het volgende:
nudie regular ralf![]()
nu aan![]()
Hey J2B,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef J2B het volgende:
[..]
niks mis met bowling schoenen.. heb zelf ook hele fijne Sketcher's![]()
ontopic: nudie heeft zeker mooie kleding vind ik. nog steeds jammer dat je voor die mooie kleding altijd grof geld moet neertellen, maar ja..heb zelf ook aantal shits/broeken van Nudie..
[afbeelding]
loose frank dry, mn favoriete broek atm!(beetje vaag staat ie op die pic.. :/ )
WHHAAAA!!!!!!!!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat doe ik ook met mijn levi's 501 shrink-to-fit (gekocht in New York voor slechts 25 euro).quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:48 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Hey J2B,
Weetje wel dat je die broek niet mag wassen?
Hij staat ook in het boekje..
De bedoeling van die broek is dat de verf die er opzit sneller slijt dan de broek!
Daardoor krijg je vage plekken op de delen die je het meeste gebruikt (denk aan zakken, kont, bovenbenen)
Als je hem gaat wassen, word die over de gehele broek vaal!!
Ik ken iemand die hem aan een touw de heledag in de branding van de zee heeft neergelegd!! Die ziet er nu super uit
Een collega van mij heeft die Nudie net met een schuurapparaat bewerkt!!
Dus de 1e 6 maanden niet wassen (alleen uithangen in de douw!)
Succes (ga hem zelf ook kopen!)
RESPECT!!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:13 schreef brampie het volgende:
[..]
dat doe ik ook met mijn levi's 501 shrink-to-fit (gekocht in New York voor slechts 25 euro).
deze jeans heb ik een half jaar gedragen en daarna ben ik ermee in de zee gaan zwemmen, een uur lang en dan laten drogen op je lijf. Daarna gewoon weer lang dragen en heel af en toe in een bad met zout water leggen. Ziet er nu ook super uit met vage plekken op bovenbenen, een portemonnee'litteken' in de linkerachterzak en mooie draagstrepen rondom kruis en voorkant. Iedere keer weer een feest om aan te hebben.
quote:kultivate - maandag 21 juni 2004 @ 00:57
Weet iemand misschien een site waar alle prijzen van alle modellen van nudie staan? Ik heb wel op score.nl gekeken maar daar staan maar een paar modellen. Op nudie.com zag ik veel meer modellen en daar van staat nergens de prijs vernoemd. Omdat die nog wel verschillen was ik dus benieuwd hoe duur alle modellen dus zijn.
@Black-hole.. is die broek net zo licht als op de foto? ik heb diverse fotows gezien op websites, en de kleuren verschillen enorm (bij hetzelfde type broek , en soort broek) hoeveel heb je voor die broek moetne neertellenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Echt een heerlijke broek die superlekker zit. Op dei site staan nog een hoop andere shirts, straks nog maar een keer langs de score denk ik zo.
best wel stoere schoen eigenlijkquote:Op zondag 29 februari 2004 15:29 schreef amornl87 het volgende:
[..]
die met deze schoenen:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |