Klopt, en houdt altijd in je achterhoofd: Van wassen wordt een jeans er niet mooier opquote:Op zondag 3 september 2006 16:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hmm, zou goed kunnen inderdaad. De verkoopster wist ook niet zeker of je 'm het beste wel of niet kunt wassen.Maar goed, hij is vet, en dat telt.
Beetje X-benen??quote:Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef thispicture het volgende:
Ik heb deze maandag mijn eerste Nudie Jeans gekocht! De vrouwelijke versie van Super Slim Kim..ik wilde eigenlijk Denimbirds maar dat is gestopt met produceren ofzo![]()
Maar goed, foto's:
[afbeelding]
Ben er erg blij mee!![]()
Neequote:
true:quote:Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind dat er in dit topic meer foto's moeten!
ik heb alleen zelf geen nudies. dus verwacht van mij geen foto's![]()
Laat zien dan....quote:Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef thispicture het volgende:
[..]
NeeIk zat een beetje moeilijk te doen voor die spiegel.
Maar ik heb gewoon rechte benen.
Ik ook. Een zeer mooie broekquote:Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.
En ze zien er goed uit!![]()
Ik heb gister deze gehaald, de RR Dry Greycast.
[afbeelding]
WTF?!?! Zes maanden niet wassen maar je draagt ze wel in die tijd???quote:Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.
Als je geen Dry denim hebt zal er weinig veranderen hoor. Dan heeft het geen zin om hem niet te wassen. Kenmerk van een Dry denim is dat hij nogal stug is, effen en donker van kleur. Als je het hebt over die jeans op de foto, die had je dus gewoon mogen wassen, daar verandert echt niks aan.quote:Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ik draag mijn RR nu al ongeveer 6 weken zonder wassen, voornamelijk op mijn werk omdat ik daar niet zo heel fris hoef te ruikenWeet alleen niet welk type RR het is, hij is veel lichter/valer dan de Dry greycasts die ik hier voorbij zie komen. De eerste slijtplekken beginnen er op te komen, en ook veranderd 'ie hier en daar van kleur
Ben er blij mee, hij zit goddelijk
Waarom was je een pre-washed broek niet voor 6 weken?quote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06350/nudieclose.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06350/nudie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
@the casparovv. Ga hier aub niet op in. Don't feed the troll, jeweetquote:Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pardon??Snotaap????
Domme puber.
Als jij het normaal vind om ruim een half jaar met een ongewassen broek rond te lopen ben je lekker stinkend bezig, dom wicht.
En mn leeftijd qualificeert mij allang niet meer als snotaap. Blaag dat ge weest. Net bij mamma van de borst af en dan al praatjes....Ga eerst zelfstandig leren plassen voor je mij probeert af te zeiken, nozem.
Ik zou Spoiled in de Leidsestraat proberen. Die heeft een aantal mooie Nudies, ook andere merken trouwens, veel selvage.quote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef dialMforMonkey het volgende:
Welk model gsbrder.
Ik zit er trouwens aan te denken een zwarte Thin Finn te kopen. Maar waar verkopen ze die?
--> tip uit vorig topic -->quote:Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:
Je kan een dry denim wel gewoon naar de stomerij brengen als hij echt gaat stinken, dat verandert niks aan het slijtageproces.
quote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef P-azz het volgende:
[..]
dan nog een tip, hang um in de douche terwijl je zelf gaat douchen. Deur dicht, raam dicht en je broekje wordt 4 free gestoomd! Werkt echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |