abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 16:11:08 #1
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41453318

Nudie is the ”naked truth about denim”. Denim has the ability to age beautifully – formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim its character. The more you wear your jeans the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing.

Nudie sites:
www.mynudies.com
http://www.nudiejeans.com

Vervolg van:
Nudie Jeans
Nudie Jeans #2
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_41453609
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:09 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Hmm, zou goed kunnen inderdaad. De verkoopster wist ook niet zeker of je 'm het beste wel of niet kunt wassen. Maar goed, hij is vet, en dat telt.
Klopt, en houdt altijd in je achterhoofd: Van wassen wordt een jeans er niet mooier op
pi_41453997
Ik heb deze maandag mijn eerste Nudie Jeans gekocht! De vrouwelijke versie van Super Slim Kim..ik wilde eigenlijk Denimbirds maar dat is gestopt met produceren ofzo

Maar goed, foto's:

Ben er erg blij mee!
in je oogbal!
pi_41454017
Welk model is dat in de OP derde plaatje?

[ Bericht 6% gewijzigd door D-MIXXX op 03-09-2006 18:32:47 ]
  zondag 3 september 2006 @ 16:45:53 #5
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_41454155
ik vind dat er in dit topic meer foto's moeten!

ik heb alleen zelf geen nudies. dus verwacht van mij geen foto's
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 3 september 2006 @ 16:59:27 #6
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_41454575
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:40 schreef thispicture het volgende:
Ik heb deze maandag mijn eerste Nudie Jeans gekocht! De vrouwelijke versie van Super Slim Kim..ik wilde eigenlijk Denimbirds maar dat is gestopt met produceren ofzo

Maar goed, foto's:
[afbeelding]

Ben er erg blij mee!
Beetje X-benen??
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_41454606
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Beetje X-benen??
Nee Ik zat een beetje moeilijk te doen voor die spiegel.
Maar ik heb gewoon rechte benen.
in je oogbal!
pi_41454607
quote:
Op zondag 3 september 2006 16:45 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind dat er in dit topic meer foto's moeten!

ik heb alleen zelf geen nudies. dus verwacht van mij geen foto's
true:

Mijn Slim Jim
  zondag 3 september 2006 @ 17:02:04 #9
154193 TheYoung1
pi_41454635
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:00 schreef thispicture het volgende:

[..]

Nee Ik zat een beetje moeilijk te doen voor die spiegel.
Maar ik heb gewoon rechte benen.
Laat zien dan....
Patat, dat is het!!
pi_41454976
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.

En ze zien er goed uit!
Ik heb gister deze gehaald, de RR Dry Greycast.

pi_41455529
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
thispicture zijn ze Dry? Als dat zo is moet je ze niet wassen de eerste 6 (of meer) maanden.

En ze zien er goed uit!
Ik heb gister deze gehaald, de RR Dry Greycast.

[afbeelding]
Ik ook. Een zeer mooie broek
  zondag 3 september 2006 @ 17:42:26 #12
154193 TheYoung1
pi_41455721
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Op zondag 3 september 2006 17:13 schreef Obnx het volgende:
WTF?!?! Zes maanden niet wassen maar je draagt ze wel in die tijd???
Wauw, zal er een lekker odeur achter je aan dampen dan....gatver..

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 03-09-2006 17:44:32 (gefixt) ]
Patat, dat is het!!
pi_41456860
Ik draag mijn RR nu al ongeveer 6 weken zonder wassen, voornamelijk op mijn werk omdat ik daar niet zo heel fris hoef te ruiken Weet alleen niet welk type RR het is, hij is veel lichter/valer dan de Dry greycasts die ik hier voorbij zie komen. De eerste slijtplekken beginnen er op te komen, en ook veranderd 'ie hier en daar van kleur Ben er blij mee, hij zit goddelijk
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_41458793
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt

Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_41459231
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ik draag mijn RR nu al ongeveer 6 weken zonder wassen, voornamelijk op mijn werk omdat ik daar niet zo heel fris hoef te ruiken Weet alleen niet welk type RR het is, hij is veel lichter/valer dan de Dry greycasts die ik hier voorbij zie komen. De eerste slijtplekken beginnen er op te komen, en ook veranderd 'ie hier en daar van kleur Ben er blij mee, hij zit goddelijk
Als je geen Dry denim hebt zal er weinig veranderen hoor. Dan heeft het geen zin om hem niet te wassen. Kenmerk van een Dry denim is dat hij nogal stug is, effen en donker van kleur. Als je het hebt over die jeans op de foto, die had je dus gewoon mogen wassen, daar verandert echt niks aan.
pi_41459672
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Casparovvv het volgende:
Wat foto's van mijn broek. Jammer dat je de vuile/verkleurde plekken niet goed ziet, dat is wat die broek zo tof maakt

[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06350/nudieclose.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06350/nudie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Waarom was je een pre-washed broek niet voor 6 weken?
pi_41459765
quote:
Op zondag 3 september 2006 20:12 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Pardon??Snotaap????
Domme puber.
Als jij het normaal vind om ruim een half jaar met een ongewassen broek rond te lopen ben je lekker stinkend bezig, dom wicht.
En mn leeftijd qualificeert mij allang niet meer als snotaap. Blaag dat ge weest. Net bij mamma van de borst af en dan al praatjes....Ga eerst zelfstandig leren plassen voor je mij probeert af te zeiken, nozem.
@the casparovv. Ga hier aub niet op in. Don't feed the troll, jeweet
pi_41461022
Hier wat extra info over dry denim, dit stukje komt van de nudie site.

Dry denim
Dry, dark unwashed denim, is the strongest and most durable alternative, and will also give the most personal result. Use your dry jeans as much as possible before the first wash. Six months is a good start. A pair of jeans is like a second skin where the indigo and denim are living materials. Jeans is all about passion and deep relationship – the more you wear and treat your jeans, the more beautiful they get. Your everyday life gives the denim its unique character, formed by you into a second skin – personal and naked. As long as they are dry (dark and stiff) they have a surface, almost like they are water resistant. You should not try to clean local spots as it removes the indigo and you will get a bleach spot for a long time. The longer you can keep them unwashed, the morebeautiful they will get.

Washing your dry jeans
Turn well worn dry jeans inside out otherwise they might get unwanted crinkles from the machine.
Use washing powder with little or no bleach. Wash in 60 degrees to get a better fading effect of the indigo and the natural worn in effects also get more evident.
You can wash in 40 degrees if you prefer to get a darker cast.
Turn them back to normal and shake them flat, otherwise they might get unwanted stay press effect. When they are still damp you can stretch the inseam as much as needed. Let them dry naturally by hanging, not folded.
If you prefer to keep the dry look (dark and slightly greycasted) you can have them dry cleaned which only removes the dirt but does not affect the indigo fading process as water is not added.

6 maanden gedragen, voor het wassen:

6 maanden gedragen, na het wassen:
  zondag 3 september 2006 @ 21:16:34 #19
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41461970

let niet op m'n kont, die ziet er echt lelijk uit op de onderste doordat
de broek nog een beetje stijf is
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 3 september 2006 @ 21:20:42 #20
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_41462135
-edt: doe normaal, verder het andere kinderachtige gescheld verwijderd

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 04-09-2006 07:52:37 ]
pi_41462406
Welk model gsbrder.

Ik zit er trouwens aan te denken een zwarte Thin Finn te kopen. Maar waar verkopen ze die?
pi_41462557
Een dry denim mag je gewoon wassen, alleen verandert hij daarna niet door het dragen
Een dry denim kan je ook dragen zonder te wassen, dan krijg je strepen en slijtplekken, als je hem dan na 6 maanden of langer wast wordt hij iets lichter en worden de strepen en slijtplekken duidelijker.
De meeste Nudies zijn al gewassen dus dit heeft totaal geen zin om te dragen zonder te wassen. Het is niet zo dat als je een Nudie koopt je hem niet mag wassen.
GSbrder heeft dus een drydenim, daarom is ie ook stijf
Casparovvv loopt al 6 maanden voor niks te stinken .
Je kan een dry denim wel gewoon naar de stomerij brengen als hij echt gaat stinken, dat verandert niks aan het slijtageproces.
  zondag 3 september 2006 @ 21:30:50 #23
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41462579
het is een Regular Ralph Dry Greycast
enige nudie-retailer die ik zo gauw weet is de M@W, maar ik weet niet of ze daar de thin finn black hebben, in nijmegen hadden ze alleen de 'populaire' types, en weinig verschillende wassingen
pi_41462686
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef dialMforMonkey het volgende:
Welk model gsbrder.

Ik zit er trouwens aan te denken een zwarte Thin Finn te kopen. Maar waar verkopen ze die?
Ik zou Spoiled in de Leidsestraat proberen. Die heeft een aantal mooie Nudies, ook andere merken trouwens, veel selvage.
  zondag 3 september 2006 @ 21:34:08 #25
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_41462743
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:30 schreef itsontoday het volgende:
Je kan een dry denim wel gewoon naar de stomerij brengen als hij echt gaat stinken, dat verandert niks aan het slijtageproces.
--> tip uit vorig topic -->
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef P-azz het volgende:

[..]

dan nog een tip, hang um in de douche terwijl je zelf gaat douchen. Deur dicht, raam dicht en je broekje wordt 4 free gestoomd! Werkt echt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')