die heb ik ook, ook in de uitverkoop van MAW maar dan 3 maand geledenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef Molluck het volgende:
Ik heb in de uitverkoop van de MAW ook nog een Regular Ralf Tear Indigo gekocht
[afbeelding]
Zoiets, alleen die van is wat donkerder en heeft niet van die opzichtige vlekken
Ja ik heb hem ook al een maand hoor, maar ik zag dit topic weer dus vandaar dat ik nu ff reageerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef taart het volgende:
[..]
die heb ik ook, ook in de uitverkoop van MAW maar dan 3 maand geleden
Koop een Slim Jimquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:08 schreef Obnx het volgende:
Hopelijk volgende week de RR Dry Grecast kopen...
100 euri voor een Regular Ralf, je kan jiezen voor een echte selvage die zijn duurder, je kan ook een Greycast nemen die zijn ook wel chillquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef GSbrder het volgende:
ik ben van plan ook zo'n te chille nudie te kopen, maar dan dry...
Heeft iemand tips voor mij?
ik wil graag vanaf straight sven of wijder, slimmer staat mij gewoon niet...
Ik ben een beetje te laat vrees ik (opruiming voorbij) maar welke prijs kan
ik verwachten voor bijv. een RRDS?
TOPBROEKEN![]()
amsterdam, men@work op zeker!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ja gezeik
Bij mij in de winkel hebben ze de lage geschrapt![]()
Wie weet in de omgeving waar die nog wel liggen (Haarlem?)
Boot cut is dat?![]()
oohh.. 100 euro is wel te doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef P-azz het volgende:
[..]
100 euri voor een Regular Ralf, je kan jiezen voor een echte selvage die zijn duurder, je kan ook een Greycast nemen die zijn ook wel chill
valt mee he! dus kope!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
oohh.. 100 euro is wel te doen![]()
ik dacht dat die broeken 200 waren ofzo![]()
Die heb je ook!quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
oohh.. 100 euro is wel te doen![]()
ik dacht dat die broeken 200 waren ofzo![]()
Sir, yes sirquote:
Welke winkel in de kalvertoren verkoopt nudies dan??quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef P-azz het volgende:
[..]
en de kalvertoren is ook een winkel die ze nog wel heeft
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die heb je ook!
Mijn duurste is 220![]()
en P-azz tnx!![]()
Zal ik eens langs lopen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:04 schreef GSbrder het volgende:
okeey, advies opgevolgd en nu een
nudie regular ralph dry greycast rijker![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:10 schreef Obnx het volgende:
Ik heb vandaag ook een RR Dry Greycast gehaald![]()
![]()
bij de M@W in nijmegen geen uitverkoop meer, maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:42 schreef Hammet het volgende:
Ik ga volgende week maar eens kijken voor zo'n broekje bij de MAW in R'dam. Voor de uitverkoop ben ik zeker al weken te laat?
dat komt door de statch. iets wat ze op die broek smeren. Om hem helemaal je eigen te maken moet je principieel je gsm of pakje peuken of kleingeld in dezelfde zak stoppen., Na een tijdje zul je zien dat die lijnen in die broek gaan zitten! En eigenlijk niet wassen, of amper. Stel het iig zolang mogelijk uit!quote:Op zondag 3 september 2006 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
bij de M@W in nijmegen geen uitverkoop meer, maar
100 ¤ is toch niet zo veel![]()
btw.. die dingen zijn stijffff
maar wel chillibilli
Jep, mijn Slim Jim voelde ook als een stuk karton aan in het begin. Maar hij begint langzaam zachter te worden.quote:Op zondag 3 september 2006 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
bij de M@W in nijmegen geen uitverkoop meer, maar
100 ¤ is toch niet zo veel![]()
btw.. die dingen zijn stijffff
maar wel chillibilli
hahaha.. okeeyquote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef P-azz het volgende:
[..]
dat komt door de statch. iets wat ze op die broek smeren. Om hem helemaal je eigen te maken moet je principieel je gsm of pakje peuken of kleingeld in dezelfde zak stoppen., Na een tijdje zul je zien dat die lijnen in die broek gaan zitten! En eigenlijk niet wassen, of amper. Stel het iig zolang mogelijk uit!
dan nog een tip, hang um in de douche terwijl je zelf gaat douchen. Deur dicht, raam dicht en je broekje wordt 4 free gestoomd! Werkt echt!quote:Op zondag 3 september 2006 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
hahaha.. okeey... dankje voor de tip... Ik heb sowieso altijd mp3speler in linkerzak, gsm in rechterzak, portomonnee in rechterkontzak en pakje kauwgom in linkerkontzak
![]()
Ik dacht m 6 maanden niet te wassen, maar dat gaat mij iets te veel meuren (vooral met dit weer) dus stoom ik m wel een paar x![]()
jaa, dat hoorde ik ook van verkoopster in de M@Wquote:Op zondag 3 september 2006 14:35 schreef P-azz het volgende:
[..]
dan nog een tip, hang um in de douche terwijl je zelf gaat douchen. Deur dicht, raam dicht en je broekje wordt 4 free gestoomd! Werkt echt!
met je Het grote rubberen eendjes topic!quote:Op zondag 3 september 2006 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
jaa, dat hoorde ik ook van verkoopster in de M@W![]()
zal ik wel een x doen als ik lekker ga badderen
kan je beter in hoken onniedaaan?quote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef jovink het volgende:
wat een stront broek die dry geval, ,,, i kheb m gepast chez le maw maar dat loopt toch voor geen meter??
zag er zeker leuk uit maar het loopt echt kut en dan ook nog een half jaar niet wassen...
dan ben ik toch maar voor een replaytje gegaan
hahahaha, ja,quote:Op zondag 3 september 2006 14:57 schreef jovink het volgende:
wat een stront broek die dry geval, ,,, i kheb m gepast chez le maw maar dat loopt toch voor geen meter??
zag er zeker leuk uit maar het loopt echt kut en dan ook nog een half jaar niet wassen...
dan ben ik toch maar voor een replaytje gegaan
Ja, dat principe zie je tegenwoordig bij een heleboel merken, Jack&Jones en zelfs de H&M hebben nu Dry Jeansquote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben laatst effe van m'n geloof afgestapt en heb i.p.v. een Nudie een Replay gekocht. Ook een soort 'dry'. Dat zijn die ongewassen jeans toch, hè?
Hij is behoorlijk donker, indigo. Ook lekker stijf en er zitten best vette 'kreukels' in onderaan de pijp en bij de bovenbenen. Ik vraag me af... zouden die ook zo blijven na een tijdje dragen en eventueel een keer wassen?
Ga 'm nog lang niet wassen overigens hoor...
Jep die blijven, en waarschijnlijk is het geen raw denim.quote:Op zondag 3 september 2006 15:44 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ben laatst effe van m'n geloof afgestapt en heb i.p.v. een Nudie een Replay gekocht. Ook een soort 'dry'. Dat zijn die ongewassen jeans toch, hè?
Hij is behoorlijk donker, indigo. Ook lekker stijf en er zitten best vette 'kreukels' in onderaan de pijp en bij de bovenbenen. Ik vraag me af... zouden die ook zo blijven na een tijdje dragen en eventueel een keer wassen?
Ga 'm nog lang niet wassen overigens hoor...
Hedde toevallig plaatjes van Nudie Dry Jeans die al een hele tijd gedragen zijn en ook een paar keer gewassen? Of op dat Nudie forum misschien?quote:Op zondag 3 september 2006 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, dat principe zie je tegenwoordig bij een heleboel merken, Jack&Jones en zelfs de H&M hebben nu Dry Jeans![]()
Het werkt hetzelfde als bij Nudie...
Ah, tof.quote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Jep die blijven, en waarschijnlijk is het geen raw denim.
http://www.mynudies.com/quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hedde toevallig plaatjes van Nudie Dry Jeans die al een hele tijd gedragen zijn en ook een paar keer gewassen? Of op dat Nudie forum misschien?
dry, waarschijnlijk heeft die replay gewoon een donkere wassing. Omdat dry denim nu in is, zie je tegenwoordig veel "namaaks"quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ah, tof.
En wat is 'raw denim'?
aj dat maar weetquote:
Hmm, zou goed kunnen inderdaad. De verkoopster wist ook niet zeker of je 'm het beste wel of niet kunt wassen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:57 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
dry, waarschijnlijk heeft die replay gewoon een donkere wassing. Omdat dry denim nu in is, zie je tegenwoordig veel "namaaks"
Klopt, en houdt altijd in je achterhoofd: Van wassen wordt een jeans er niet mooier opquote:Op zondag 3 september 2006 16:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hmm, zou goed kunnen inderdaad. De verkoopster wist ook niet zeker of je 'm het beste wel of niet kunt wassen.Maar goed, hij is vet, en dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |