Reken op 1-2 inch, zoveel is mijn RR dry Greycast ongeveer opgerekt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef dialMforMonkey het volgende:
En over pasvorm gesproken: Wie weet hoeveel de Slim Jim greycast gaat stretchen? Hij sluit nu eigenlijk bijna perfect aan.
Ah ok, hij zit nog een beetje strak bij mijn bovenbenen dus dat moet geen probleem zijn. Na hoeveel weken zou je een prewash machinewassen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef berent het volgende:
[..]
Reken op 1-2 inch, zoveel is mijn RR dry Greycast ongeveer opgerekt.
Is dit een grote zaak? Ze hebben er wel aardige labels tussenzitten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Quintuss het volgende:
bendorff. daar haal je dus nudies die je nooit zult vinden bij een man at work. Meestal zijn ze wel wat duurder. maar echt super zaak om alleen al te gaan kijken. www.bendorff.nl/
Bendorffquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:31 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Is dit een grote zaak? Ze hebben er wel aardige labels tussenzitten!
bedankt voor de geruststellingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Quintuss het volgende:
RR Tear Indigo heb ik laatst ook bij de Man At work meegenomen. vond um niet super maar nam hem toch mee voor 65 euro. en ik moet zeggen, ik heb er echt super veel schik mee. topbroekje!
ik was wel bang dat het gat op mijn bovenbeen zou uitscheuren maar die houd het goed![]()
quote:gent - zondag 2 juli 2006 @ 17:59
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Quintuss het volgende:
RR Tear Indigo heb ik laatst ook bij de Man At work meegenomen. vond um niet super maar nam hem toch mee voor 65 euro. en ik moet zeggen, ik heb er echt super veel schik mee. topbroekje!
ik was wel bang dat het gat op mijn bovenbeen zou uitscheuren maar die houd het goed
bedankt voor de geruststelling , best ook niet teveel wassen zeker
grtz
dit vraagt om een foto.quote:een week :p
mijn stone island dry broek heb ik eerst bewerkt met autowax.. toen in chloor gegooid.. heeft dagen buitne op het dak gelegen.. heb ik door bos gesleept achter me brommer en heb hem ingegraven
Ook dit vraagt om een fotoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Quintuss het volgende:
[..]
dit vraagt om een foto.
mijn nudie is best lachen geworden. ik heb hem eerst bewerkt met schuurpapier. dan hij licht blauw grijzig. daarna heb ik dat nog geaccentueert door met een kwastje en bleek beetje te kleuren lichtjes. echt mooi
Is een heel topic ook goed?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Quintuss het volgende:
[..]
dit vraagt om een foto.
mijn nudie is best lachen geworden. ik heb hem eerst bewerkt met schuurpapier. dan hij licht blauw grijzig. daarna heb ik dat nog geaccentueert door met een kwastje en bleek beetje te kleuren lichtjes. echt mooi
welk model draag jij dan van nudie? regulair ralf?quote:Stansfield - woensdag 12 juli 2006 @ 22:18
Mooie broek qua washing, alleen vind ik het persoonlijk helemaal niks die slim jim.
En ook erg vette fred perry sneakers
Quintuss, koop geen oversized slim jimquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Quintuss het volgende:
ik vind het zeker vet zown slim jim. alleen ik wil hem nog meer oversized en dan met doe ik er all stars onder. dit model word het dus helemaal!!!
Foto's graag. Slim Jim is eigenlijk gewoon een strakkere Regular Ralph.........quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Quintuss het volgende:
ja dat is waar ik juist naar toe wil met een slim jim. gewoon beetje oversized en ik draag hem heel laag dan. ik heb die 1 keer zo aangetrokken. heb je echt een hele andere broek als dat je hier ziet.
Meestal wel, heb ook 1 loose frank en 1 baggy bjorn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Quintuss het volgende:
[..]
welk model draag jij dan van nudie? regulair ralf?
Een jaar lang niet wassen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef P-azz het volgende:
damned damned damned! Ik heb nu al een jaar lang de Nudie Regular Ralf GreyCast ( die met karton in de stof verweven ). Na een jaar lang, zonder te hebben gewassen, das nl. het geheim, wazzie zo mooi. Achter bij de knie al die vouwen van het zitten erin, de afdrukken van de sigarettepakjes in de linkerzak. Zo mooooi![]()
HEB MIJN MA HEM PER ONGELUK GEWASSEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAHH!
goddaaaamned, ik doe normaal gesproken mijn was zelf! En nu izzie helemaal naar de kloten, Weg effecten![]()
![]()
![]()
40 graden bonte was of 30 graden handwas?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Een jaar lang niet wassen.Ik heb nudie's, meerdere zelfs maar die gaan eens in de zoveel tijd toch echt de wasmachine in.
dude die Greycast hoort nie gewasse te worde , dan is het effect uit de broek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Een jaar lang niet wassen.Ik heb nudie's, meerdere zelfs maar die gaan eens in de zoveel tijd toch echt de wasmachine in.
Hmnn das klote, maar na een jaar moet je toch wel zeker effecten hebben na het wassen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef P-azz het volgende:
damned damned damned! Ik heb nu al een jaar lang de Nudie Regular Ralf GreyCast ( die met karton in de stof verweven ). Na een jaar lang, zonder te hebben gewassen, das nl. het geheim, wazzie zo mooi. Achter bij de knie al die vouwen van het zitten erin, de afdrukken van de sigarettepakjes in de linkerzak. Zo mooooi![]()
HEB MIJN MA HEM PER ONGELUK GEWASSEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAHH!
goddaaaamned, ik doe normaal gesproken mijn was zelf! En nu izzie helemaal naar de kloten, Weg effecten![]()
![]()
![]()
Na een jaar kan je'm heus wel wassen, je spoelt zo tenminste de ranzigheid er uit. Hij zal na de was alleen iets minder contrast hebben, en wat doffer lijken, maar na een paar weken dragen ziet hij er al weer beter uit dan voor de was. Dus niet zeuren, maar dragen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef P-azz het volgende:
[..]
dude die Greycast hoort nie gewasse te worde , dan is het effect uit de broek!
ik loop er al weer een maand of 2 in, maar de ffecten komen helaas niet meer terugquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef berent het volgende:
[..]
Na een jaar kan je'm heus wel wassen, je spoelt zo tenminste de ranzigheid er uit. Hij zal na de was alleen iets minder contrast hebben, en wat doffer lijken, maar na een paar weken dragen ziet hij er al weer beter uit dan voor de was. Dus niet zeuren, maar dragen!
maarrrr een lieftallige vriendin van mij die bij Men @ Work werkt kon mij gisteren vertellen dat de Regular Ralf GreyCast weer in de schappen ligt. En nu heeft ze er 1 voo rmij achtergehouden! How sweet!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
ik loop er al weer een maand of 2 in, maar de ffecten komen helaas niet meer terug
hoe duur?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef P-azz het volgende:
[..]
maarrrr een lieftallige vriendin van mij die bij Men @ Work werkt kon mij gisteren vertellen dat de Regular Ralf GreyCast weer in de schappen ligt. En nu heeft ze er 1 voo rmij achtergehouden! How sweet!![]()
En je hebt een Levi's 511quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef taart het volgende:
Nudie heeft de mooiste jeans op t moment, heb er zelf ook 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |