abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39372664
bendorff. daar haal je dus nudies die je nooit zult vinden bij een man at work. Meestal zijn ze wel wat duurder. maar echt super zaak om alleen al te gaan kijken. www.bendorff.nl/
pi_39384631
Na wat twijfelen gisteren de Slim Jim Black Used gekocht bij MAW. Geen spijt van gekregen , in combinatie met een wit t-shirt met zwarte accenten ziet het er super uit.

@Quintuss: De meeste modellen van Nudie vind je ook bij MAW, alleen heeft bendorff wat meer exclusiever kleding in haar assortiment. Verkocht Bendorff wel die speciale Nudie wassingen trouwens?
@ Darobbers: Waren het "dry" jeans? Zo ja, dan had je ze eigenlijk pas na 6 maanden voor het eerst moeten machine wassen, zo krijg je de beste pasvorm.

En over pasvorm gesproken: Wie weet hoeveel de Slim Jim greycast gaat stretchen? Hij sluit nu eigenlijk bijna perfect aan.
pi_39384754
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef dialMforMonkey het volgende:
En over pasvorm gesproken: Wie weet hoeveel de Slim Jim greycast gaat stretchen? Hij sluit nu eigenlijk bijna perfect aan.
Reken op 1-2 inch, zoveel is mijn RR dry Greycast ongeveer opgerekt.
pi_39385586
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 10:55 schreef berent het volgende:

[..]

Reken op 1-2 inch, zoveel is mijn RR dry Greycast ongeveer opgerekt.
Ah ok, hij zit nog een beetje strak bij mijn bovenbenen dus dat moet geen probleem zijn. Na hoeveel weken zou je een prewash machinewassen?
pi_39388133
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:45 schreef Quintuss het volgende:
bendorff. daar haal je dus nudies die je nooit zult vinden bij een man at work. Meestal zijn ze wel wat duurder. maar echt super zaak om alleen al te gaan kijken. www.bendorff.nl/
Is dit een grote zaak? Ze hebben er wel aardige labels tussenzitten!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 12:32:32 #206
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_39388161
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:31 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Is dit een grote zaak? Ze hebben er wel aardige labels tussenzitten!
Bendorff

Koop eigenlijk alles bij Bendorff Den Haag
Ik ben van pindavlees
pi_39388227
Erg mooie winkel vind ik dat, wel redelijk aan de prijs. Maar zeker goede merken.
pi_39433741
vandaag dag 1 van de koopjes in belgenland, zag in de Bellerose shop Nudie liggen... zou ik, 40% korting... jaaa... dus naar huis met een RR Tear Indigo

grtz
Gent is de max !!
pi_39435874
RR Tear Indigo heb ik laatst ook bij de Man At work meegenomen. vond um niet super maar nam hem toch mee voor 65 euro. en ik moet zeggen, ik heb er echt super veel schik mee. topbroekje!
ik was wel bang dat het gat op mijn bovenbeen zou uitscheuren maar die houd het goed
pi_39452923
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Quintuss het volgende:
RR Tear Indigo heb ik laatst ook bij de Man At work meegenomen. vond um niet super maar nam hem toch mee voor 65 euro. en ik moet zeggen, ik heb er echt super veel schik mee. topbroekje!
ik was wel bang dat het gat op mijn bovenbeen zou uitscheuren maar die houd het goed
bedankt voor de geruststelling , best ook niet teveel wassen zeker

grtz
Gent is de max !!
pi_39471112
quote:
gent - zondag 2 juli 2006 @ 17:59

quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Quintuss het volgende:
bedankt voor de geruststelling , best ook niet teveel wassen zeker

grtz

nee zeker waar. de strepen van de wassing gaan dan waarscheinlijk vervagen. bovendien zitten er al vlekken in als je hem koopt. ik had er gister chocoijsje op geknoeit net boven die vlek beetje erin gevreven en hij valt totaal niet op naast die vlek. ideaal die broek dus voor mij
pi_39505196
ik ga dalijk mijn nudie loose frank dry ''slopen'' met een staalbezem en schuurpapier. ik hoop dat hij mooi word. word ie mooi zet ik er wel een foto van op op dit forum. anders begraaf ik hem in de tuin:P want dan ben ik ook nog altijd van plan. en dan een week laten rotten:P
pi_39509158
En dan?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:36:21 #214
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_39510421
een week :p
mijn stone island dry broek heb ik eerst bewerkt met autowax.. toen in chloor gegooid.. heeft dagen buitne op het dak gelegen.. heb ik door bos gesleept achter me brommer en heb hem ingegraven
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_39511810
quote:
een week :p
mijn stone island dry broek heb ik eerst bewerkt met autowax.. toen in chloor gegooid.. heeft dagen buitne op het dak gelegen.. heb ik door bos gesleept achter me brommer en heb hem ingegraven
dit vraagt om een foto.

mijn nudie is best lachen geworden. ik heb hem eerst bewerkt met schuurpapier. dan hij licht blauw grijzig. daarna heb ik dat nog geaccentueert door met een kwastje en bleek beetje te kleuren lichtjes. echt mooi
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:20:27 #216
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_39511872
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Quintuss het volgende:

[..]

dit vraagt om een foto.

mijn nudie is best lachen geworden. ik heb hem eerst bewerkt met schuurpapier. dan hij licht blauw grijzig. daarna heb ik dat nog geaccentueert door met een kwastje en bleek beetje te kleuren lichtjes. echt mooi
Ook dit vraagt om een foto
Ik ben van pindavlees
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:11:12 #217
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_39526703
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Quintuss het volgende:

[..]

dit vraagt om een foto.

Is een heel topic ook goed?
http://www.mynudies.com/forum/viewtopic.php?t=1539
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:28:47 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39533008
T/M de bewerking met schuurpapier vond ik em nog mooi. Het effect van de autowax vond ik lelijk, evenals de modder. We wachten op een nieuwe foto
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39539195
kun je alleen je internetsite erop zetten? of kun je ook foto's vanaf je computer erop zetten?
zo ja zeg ff hoe dat moet dat zet ik ze er wel op.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:15:12 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39542074
uploaden op www.tinypic.com
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39589750
bij deze de nog beloofde fotos van mijn nudie bewerk expiriment.

http://i6.tinypic.com/1z5i48z.jpg

dit is de achterzak. ik heb hem eerst langs de randen met een schuurpapier afgedaan. je kunt dat ook zien door het slijten van het sticksel aan de zijkant. daarna heb ik een lege labello in de achterzak gedaan. daar vol met een schuurpapier overheen gedaan zodat hij er half doorheen kwam. dan nog met een penseeltje en dik bleek de stukjes tussen de gaten wat lichter gemaakt.

http://i6.tinypic.com/1z5i7ep.jpg

voorkant vind ik minder gelukt. de strepen zijn eigenlijk te licht geworden. ook dit heb ik eerst met schuurpapier gedaan. en daarna met penseeltje ingekleurt. ik denk dat ik nog een keer een grotere wassing maak. zegmaar net als een normale broek. alleen dan lang niet zo licht als die strepen.
ik ben er op een paar plaatens ook vol door de broek heen gegaan. dat vind ik wel mooi gelukt.

http://i6.tinypic.com/1z5iz4p.jpg

dit zijn 2 van mijn broeken die toevallig op mijn kamer nog lagen.
rechtsboven is de danne replica. dit vind ik de beste nudie ooit. die wassing is echt de beste wassing ooit gezien.
de broek onder is echt een aanbeveling. is een tear indigo. man at work 65 euro. totaal geen geld en is super ding!
pi_39599649
zijn die nog steeds bij menatwork dan? dacht dat die dingen alleen uitverkocht waren...
pi_39604303
laatste keer dat ik in den bosch was. week geleden ofzo toen lagen dr nog. maar kan goed zijn dat ze op andere plekken al lang weg zijn. want die actie is al best lang
pi_39760042
Mijn nieuwe slim jims

pi_39760674
van de voortkant ziet het erj tof uit, al steken je schoenen nogal uit
van de zijkant is echt heel raar, net of je geen reet/bovenbenen hebt al valt het nog mee omdat je wat schuin met je schouders/rug staat.
pi_39769045
ik vind het zeker vet zown slim jim. alleen ik wil hem nog meer oversized en dan met doe ik er all stars onder. dit model word het dus helemaal!!!
pi_39769201
Mooie broek qua washing, alleen vind ik het persoonlijk helemaal niks die slim jim.

En ook erg vette fred perry sneakers.
pi_39769729
quote:
Stansfield - woensdag 12 juli 2006 @ 22:18

Mooie broek qua washing, alleen vind ik het persoonlijk helemaal niks die slim jim.

En ook erg vette fred perry sneakers
welk model draag jij dan van nudie? regulair ralf?
pi_39769877
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef Quintuss het volgende:
ik vind het zeker vet zown slim jim. alleen ik wil hem nog meer oversized en dan met doe ik er all stars onder. dit model word het dus helemaal!!!
Quintuss, koop geen oversized slim jim . Ik ben zelf ook geen fan van te strak, maar op aanraden van vrienden en de verkoper heb ik deze 1 maat terug gekocht. Waarom? Omdat de Slim Jim heel erg uitloopt, algemeen zelfs 2 maten. Dit zorgt er voor dat de broek zich precies naar je lichaam vormt, mits je hem in de juiste maat (meestal 1-tje lager dan normaal) koopt.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn Slim Jim Black Washed, die van 30 naar 32 ging. Opzich nog steeds vet, maar toch vrij baggy voor een broek die wat strakker hoort te vallen.
pi_39770137
ja dat is waar ik juist naar toe wil met een slim jim. gewoon beetje oversized en ik draag hem heel laag dan. ik heb die 1 keer zo aangetrokken. heb je echt een hele andere broek als dat je hier ziet.
pi_39770594
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Quintuss het volgende:
ja dat is waar ik juist naar toe wil met een slim jim. gewoon beetje oversized en ik draag hem heel laag dan. ik heb die 1 keer zo aangetrokken. heb je echt een hele andere broek als dat je hier ziet.
Foto's graag. Slim Jim is eigenlijk gewoon een strakkere Regular Ralph.........
Trouwens, stel draagt normaal 32 x 34, en je koopt een Slim Jim in 31 x 34, dan zal hij net zo ver stretchen totdat hij hetzelfde zit als de 32 x 34 zou gaan zitten. Alleen dan wat soepeler door het stretchen. Ik ben bang dat als je de Slim Jim te ruim koopt, het altijd een stijve broek zal blijven....
pi_39770703
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Quintuss het volgende:

[..]

welk model draag jij dan van nudie? regulair ralf?
Meestal wel, heb ook 1 loose frank en 1 baggy bjorn.
pi_39771324
Zijn ze nu nog steeds in de aanbieding bij de MAW ?
pi_39771429
ahaa. ja ik heb ook regulair ralfs. en ik wil binnenkort een keen een glenn of een jim proberen maar dan wel boven oversized. want dat vind ik cool. ik heb mijn ralfs ook beetje oversized en baggy
pi_40646959
damned damned damned! Ik heb nu al een jaar lang de Nudie Regular Ralf GreyCast ( die met karton in de stof verweven ). Na een jaar lang, zonder te hebben gewassen, das nl. het geheim, wazzie zo mooi. Achter bij de knie al die vouwen van het zitten erin, de afdrukken van de sigarettepakjes in de linkerzak. Zo mooooi

HEB MIJN MA HEM PER ONGELUK GEWASSEN!!! AAAAAAAAAHH!

goddaaaamned, ik doe normaal gesproken mijn was zelf! En nu izzie helemaal naar de kloten, Weg effecten
pi_40647516
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef P-azz het volgende:
damned damned damned! Ik heb nu al een jaar lang de Nudie Regular Ralf GreyCast ( die met karton in de stof verweven ). Na een jaar lang, zonder te hebben gewassen, das nl. het geheim, wazzie zo mooi. Achter bij de knie al die vouwen van het zitten erin, de afdrukken van de sigarettepakjes in de linkerzak. Zo mooooi

goddaaaamned, ik doe normaal gesproken mijn was zelf! En nu izzie helemaal naar de kloten, Weg effecten
Een jaar lang niet wassen. Ik heb nudie's, meerdere zelfs maar die gaan eens in de zoveel tijd toch echt de wasmachine in.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_40647583
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Een jaar lang niet wassen. Ik heb nudie's, meerdere zelfs maar die gaan eens in de zoveel tijd toch echt de wasmachine in.
40 graden bonte was of 30 graden handwas?
pi_40647632
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

dude die Greycast hoort nie gewasse te worde , dan is het effect uit de broek!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:39:56 #239
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40654002
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef P-azz het volgende:

Hmnn das klote, maar na een jaar moet je toch wel zeker effecten hebben na het wassen?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40654168
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef P-azz het volgende:

[..]

dude die Greycast hoort nie gewasse te worde , dan is het effect uit de broek!
Na een jaar kan je'm heus wel wassen, je spoelt zo tenminste de ranzigheid er uit. Hij zal na de was alleen iets minder contrast hebben, en wat doffer lijken, maar na een paar weken dragen ziet hij er al weer beter uit dan voor de was. Dus niet zeuren, maar dragen!
pi_40664363
Ik heb mijn nudie nu een jaar, en het lijkt wel of hij uit elkaar gaat vallen (ik was hem wel regelmatig) De hoekjes van mijn kontzakken raken zelfs al een beetje los van de stof
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_40681683
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef berent het volgende:

[..]

Na een jaar kan je'm heus wel wassen, je spoelt zo tenminste de ranzigheid er uit. Hij zal na de was alleen iets minder contrast hebben, en wat doffer lijken, maar na een paar weken dragen ziet hij er al weer beter uit dan voor de was. Dus niet zeuren, maar dragen!
ik loop er al weer een maand of 2 in, maar de ffecten komen helaas niet meer terug
pi_40681742
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:02 schreef P-azz het volgende:

[..]

ik loop er al weer een maand of 2 in, maar de ffecten komen helaas niet meer terug
maarrrr een lieftallige vriendin van mij die bij Men @ Work werkt kon mij gisteren vertellen dat de Regular Ralf GreyCast weer in de schappen ligt. En nu heeft ze er 1 voo rmij achtergehouden! How sweet!
pi_40682991
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef P-azz het volgende:

[..]

maarrrr een lieftallige vriendin van mij die bij Men @ Work werkt kon mij gisteren vertellen dat de Regular Ralf GreyCast weer in de schappen ligt. En nu heeft ze er 1 voo rmij achtergehouden! How sweet!
hoe duur?
pi_40686998
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:39 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

hoe duur?
100 E
pi_41244364
Schopje. Wat is eigenlijk het echte wortelbroek model van nudie? De super slim kim, de slim jim, Straight seven, thinn finn, of die nieuwe tight long john?
pi_41247275
Thin Finn is volgens mij de enige echte wortelbroek van Nudie. Slim Kim is bedoeld als het vrouwenmodel van de Slim Jim en daarom iets strakker.

Mocht mijn Slim Jim ingelopen zijn, wil ik wel overwegen om een Thin Finn aan te schaffen.
pi_41276826
Nudie heeft de mooiste jeans op t moment, heb er zelf ook 2
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:18:28 #249
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41277364
Ik heb in de uitverkoop van de MAW ook nog een Regular Ralf Tear Indigo gekocht

Zoiets, alleen die van is wat donkerder en heeft niet van die opzichtige vlekken
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_41278079
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef taart het volgende:
Nudie heeft de mooiste jeans op t moment, heb er zelf ook 2
En je hebt een Levi's 511
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')