vet! heolang heb je hem al?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:03 schreef gfo het volgende:
tvp voor mij.. ik zal wel eens eventjes een foto maken van hoe mijn grecast er nu uit ziet
edit:
feuteu van 2 weken geleden
[afbeelding]
en als je het niet eens bent met het dragenzonder wassen stuur je maar een pm ipv topic te verneuqen![]()
ehh deze heb ik nu 70 dagenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:29 schreef jovink het volgende:
[..]
vet! heolang heb je hem al?
die van mij ziet er nog zowat het zelfde uit allee nachter iets valer...
Niet alle nudies moet je niet wassen. Er zijn ook Nudie jeans die je gewoon kan wassen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:26 schreef Jape het volgende:
Ik ben zo'n modebarbaar die helemaal niet wist dat je je Nudies niet hoort te wassen etc.
Ik heb een Regular Ralf, begin vorig jaar gekocht (lichte kleur). Vind het een erg relaxte broek, maar heb hem wel net zo behandeld als andere spijkerbroeken
Wil er eigenlijk nog wel eentje bij, maatje 32/34. Het model bevalt me, alleen nu in een donkere wassing. Hebben ze nog ergens voor een normale prijs?
Oh gelukkig, zag me al met een smerige broek lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:35 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet alle nudies moet je niet wassen. Er zijn ook Nudie jeans die je gewoon kan wassen.
Je moet dus goed opletten welk model je koopt,
Heb je dat rondje zelf gemaakt door iets in je kontzak te stoppen??quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Luie-princes het volgende:
Mijn RRDG na ongeveer 2 maandjes.
Waarvan ik hem ongeveer anderhalf maand zowat elke dag heb gedragen.
[afbeelding]
Ja, ik heb er een potje vaseline in zitten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heb je dat rondje zelf gemaakt door iets in je kontzak te stoppen??
Ja weet ik. Snus ofzo is dat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Stansfield het volgende:
Moet eigenlijk een potje pruimtabak zijn he, om het echte nudie effect te krijgen. Maar wel stoer gedaan.
helaas is dat niet legaal in te voerenquote:
Als je dat stijve uit je broek wilt dan moet je hem gewoon veel dragen.. of zon broek niet kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:37 schreef ioko het volgende:
Stel nu dat je (heaven forbid) een dry broek toch willen wassen, maar dan zo minimaal mogelijk, wat zijn dan de tips? Ik vind het namelijk gewoon ranzig, en ik wil het stijfsel uit de broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |