Als je hem maar niet wastquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef mercurial3 het volgende:
heb zin om een regular ralf drygreycast te kopen, omg die dingen zijn de shit![]()
moet nog ff sparenheb net allerlei dingen gekogt en heb nog maar 50 eurie
![]()
waarom niet nu ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:56 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Morgen plaats ik wel wat foto's van m'n Regular Ralf Dry Greycast![]()
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maandquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef Stansfield het volgende:
In mei kan ik mijn even steven wassen dus dan zal ik wel wat voor en na foto's maken.
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hoe lang heb je em al? Ik heb de mijne nu bijna net een maand
Moet veel doen voor school enzo, maarja..quote:
Ik ga mn ES juist op 60 graden wassen, heb er inmiddels ook al wat vlekken opgekregen die er ook alweer uit zijn gelukkig. Alleen als ik em dan gewassen heb zal ik em wel ff goed moeten uitrekken etc etc, maar das nog allemaal toekomstmuziekquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In mei heb ik hem 6 maanden. Heb hem in december gekocht. Dan was ik hem op 30 graden zodat hij mooi donker blijft.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb daarstraks een regular ralf gekocht, vind hem erg mooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind de pre-washes ook niet echt zo boeiend.. heb er 3..quote:
pff, als ik dat eerder had geweten he!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef jovink het volgende:
[..]
pff vind ik bets wel veel eigenlijk mijn dry ziet dr na 1 keer wassen ofzo ook zo uit
ach ja wordt dat de volgende nudiequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
pff, als ik dat eerder had geweten he!![]()
nee je moet hem niet kleiner kopen je moet hem kopen zoals je normaal ook hebt.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:44 schreef beschuit het volgende:
als je een dry koopt moet je hem kleiner kopen dan normaal; ze worden een stuk wijder namelijk. Lengte moet je dan wel weer wat mee uitkijken al kun je hem na het wassen wel weer uitrekken. Maar ik heb ook een 34 lengte dry die wat langer is dan bijv. een Take Two 34 lengte
Jep vind ik ook, heb ik meegemaakt met mn huidige ES, hij zat in het begin een beetje strak, maar then again de hele broek zat als een houten plank omdat het een dry is. Nu zit ie inmiddels een STUK losser en zakt zelfs af.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
[..]
nee je moet hem niet kleiner kopen je moet hem kopen zoals je normaal ook hebt.
deze maat zal in het begin te str k zitten maar na een week of 2/3 losser worden
asl jem wast wordt ie ook korterquote:Op woensdag 11 april 2007 18:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jep vind ik ook, heb ik meegemaakt met mn huidige ES, hij zat in het begin een beetje strak, maar then again de hele broek zat als een houten plank omdat het een dry is. Nu zit ie inmiddels een STUK losser en zakt zelfs af.Alleen de lengte is wel lang, wat wel weer mooi over mn schoenen valt.
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef mercurial3 het volgende:
jovink nudie master
heb jij nog niet vette pics van je collectie of die je draagt ofzow?
maandje of 2 ligt eraan hoe intensief je hem draagt ik heb m meestal 2/3 dagen inde week aanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:01 schreef Viaviqra het volgende:
Ik heb altijd m'n portemonnee bij me. Hoelang gaat het duren voordat je iets van die slijtplekken ziet op de kontzak?
Ik ben van plan de broek 4 of misschien zelfs 5 dagen in de week te dragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef jovink het volgende:
[..]
maandje of 2 ligt eraan hoe intensief je hem draagt ik heb m meestal 2/3 dagen inde week aan
good boy, maar ik houd van n beetje afwisseling vandaarquote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Viaviqra het volgende:
[..]
Ik ben van plan de broek 4 of misschien zelfs 5 dagen in de week te dragen.
Ik zie de slijtplekken vanzelf wel een keer komen![]()
daar maak je hier geen vrienden mee hoor. En hoezo een tvp?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef mercurial3 het volgende:
me2 k draag ook veel levi's en g star
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef mercurial3 het volgende:
ga eerst wat aan je kapsel doen voordat je commentaar geeft, kk debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |