Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
M@W heeft 2 broeken voor 100 euro, waaronder een paar Nudies.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?
Grim Tim heeft een iets smallere leg openingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Captainp00face het volgende:
/bump
Hoe is de fit van een Grim Tim als je die vergelijkt met die van een Slim Jim?
Dank!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Grim Tim heeft een iets smallere leg opening.
Straight Svenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef BigSmurf het volgende:
Die Tape Ted is de zoveelste tight/skinny fit van Nudie die echt nergens op slaat.
Alle goeie fits worden eruit gegooid (Regular Ralf, Even Steven), en maken plaats voor van die skintight prutsbroeken die net weer ietsje anders zijn dan de Long John of Thin Finn.
Nudie is helemaal de weg kwijt.
Grim Tim vind ik persoonlijk ook wel een erg geslaagde slim fit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
Straight Sven,Regular Ralf , Average Joe en Even Steven zijn ongeveer de beste fits die je zo'n beetje kan vinden op de dry denim markt..
Denim Guruquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij verkoopt de M@W ook dry versies, in ieder geval op de website.
De pasvorm van een dry is in principe meestal hetzelfde als van een prewash, alleen bij een dry moet je incalculeren dat hij nog een stukje uitrekt. We spreken dan over downsizen, oftewel, als je een maat 30 prewash hebt, dan pak je een maat 29 dry, omdat hij meestal wel een maatje oprekt. Is ook weer afhankelijk van wat je wil (baggy, normale of tighter fit), als je hem wat losser wil kan je hem ook in je normale maat pakken.
Chunky schoenen zijn anders helemaal niet mooi onder een tapered fit. Een select groepje sneakers overigens wel. Allstars of menig andere smalle, low profile sneaker zal inderdaad goed staan. Maar genoeg ook niet. Daar is de leg opening te klein voor.quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een Sharp Bengt gekocht en moet zeggen dat ik dit model mooier vind dan m'n oude vertrouwde AJ's. Sharp Bengt loopt smaller naar beneden waardoor je sneakers er mooier uitkomen terwijl AJ helemaal straight loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |