Yes sir.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:51 schreef bokkepoot het volgende:
Hehe het is echt raar om na al die tapered fits en straights weer een fatsoenlijke bootcut te dragen
Ik zal wel even kijken 32/34 toch?
Ohwgod, net een Khaki Tight Ash Grey besteld in de Nudieshopquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. Die nieuwe Khakis jeans zijn echt tof. Weet iemand een NL-Webshop, naast Jeans-online die deze al verkoopt
Link naar de khaki's?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwgod, net een Khaki Tight Ash Grey besteld in de NudieshopKon het niet laten.
Die Khaki's zijn er ook in straight hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:07 schreef bokkepoot het volgende:
Die chino's zijn aardig vet ja..Alleen jammer dat ze zo skinny zijn altijd..
Even updated fitpics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het idd, maar heb een beetje het gevoel dat Nudie nu (nog meer) meeloopt met de trends waar ze heel erg op tegen waren langere tijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die Khaki's zijn er ook in straight hoor
Dat wel, maar ik vind het er toch niet echt als een standaard chino uit zien, vooral het tightmodel onderscheid zich wel van de baggy chino's. Ik de broek woensdag/donderdag binnen en zal dan wel even een fitpic makenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het idd, maar heb een beetje het gevoel dat Nudie nu (nog meer) meeloopt met de trends waar ze heel erg op tegen waren langere tijd.
De chino's zien er niet gek uit en post maar even wanneer het binnen is rayman
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
Zoals beloofd de foto's van mn Khaki![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SJquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik draag meestal AJ's maar nu zoek ik een model die wat minder straight is. De broekspijpen heb ik het liefst iets smaller lopend naar onder. Iemand tips?
Mooi zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel fan van Thin Finnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik draag meestal AJ's maar nu zoek ik een model die wat minder straight is. De broekspijpen heb ik het liefst iets smaller lopend naar onder. Iemand tips?
Nice! Hoe zit het met de maatvoering van de khaki's? Komen die een beetje overeen met de jeans van Nudie? Zit eraan te denken om er ook een te bestellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laag kruis vind ik meestal niet zo mooi. Je kan niet dragen bij een nette outfit, eigenlijk alleen bij 'hippe' of uitgaansoutfits.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooi zeg. Welke heb je nou precies? Tight Ash Grey dus.
[..]
Ik ben wel fan van Thin Finn. En het is misschien een beetje vloeken in de kerk, maar Levi 519 is ook een erg mooi model
.
De maatvoering is hetzelfde als een normale nudie. Het tight-model wat ik heb is kwa pasvorm hetzelfde als een tight long John.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Nice! Hoe zit het met de maatvoering van de khaki's? Komen die een beetje overeen met de jeans van Nudie? Zit eraan te denken om er ook een te bestellen.
Dude, hoe smal zijn jouw bovenbenen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Laag kruis vind ik meestal niet zo mooi. Je kan niet dragen bij een nette outfit, eigenlijk alleen bij 'hippe' of uitgaansoutfits.
Grim Tim Dry Red Selvage toch maar bestelt in 29 zojuist. Hopelijk valt hij goed, maar als hij iets te los zit is het geen probleem (dan ga ik wel wat harder mijn beenspieren trainen bij het fitness)
Mha redelijk normaal hoor, maar ik las op veel plekken dat hij wat groter uitvalt en hij moet natuurlijk nog uitrekken. Met dat in het achterhand kan het zomaar 2/3 maten groter zijn dan normaal. Ik draag mijn broeken gewoon graag slimquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dude, hoe smal zijn jouw bovenbenen?
Trouwens, broeken met een laag kruis kan je makkelijk "net" dragen. Maar moet wel bekennen dat het van de broek zelf afhangt (uiterlijk van topblock). Ikzelf heb bijvoorbeeld een pantalon met een wat lager kruis (ja, idd geen jeans) en dat staat prima met een paar mooie stappers eronder en een mooi overhemdje aan.
Ik heb twee prewash GT's geprobeerd, maar in maat 30 zitten die gewoon superstrak om mijn kuiten, terwijl ik gewoon normale of misschien dunner dan gemiddelde benen heb. Ik zou zeker niet teveel downsizen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha redelijk normaal hoor, maar ik las op veel plekken dat hij wat groter uitvalt en hij moet natuurlijk nog uitrekken. Met dat in het achterhand kan het zomaar 2/3 maten groter zijn dan normaal. Ik draag mijn broeken gewoon graag slim
Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
M@W heeft 2 broeken voor 100 euro, waaronder een paar Nudies.
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welke Nudies precies? Of weet je dat niet?
Grim Tim heeft een iets smallere leg openingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:57 schreef Captainp00face het volgende:
/bump
Hoe is de fit van een Grim Tim als je die vergelijkt met die van een Slim Jim?
Dank!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:04 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Grim Tim heeft een iets smallere leg opening.
Straight Svenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef BigSmurf het volgende:
Die Tape Ted is de zoveelste tight/skinny fit van Nudie die echt nergens op slaat.
Alle goeie fits worden eruit gegooid (Regular Ralf, Even Steven), en maken plaats voor van die skintight prutsbroeken die net weer ietsje anders zijn dan de Long John of Thin Finn.
Nudie is helemaal de weg kwijt.
Grim Tim vind ik persoonlijk ook wel een erg geslaagde slim fit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef bokkepoot het volgende:
Straight Sven,Regular Ralf , Average Joe en Even Steven zijn ongeveer de beste fits die je zo'n beetje kan vinden op de dry denim markt..
Denim Guruquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef BigSmurf het volgende:
Volgens mij verkoopt de M@W ook dry versies, in ieder geval op de website.
De pasvorm van een dry is in principe meestal hetzelfde als van een prewash, alleen bij een dry moet je incalculeren dat hij nog een stukje uitrekt. We spreken dan over downsizen, oftewel, als je een maat 30 prewash hebt, dan pak je een maat 29 dry, omdat hij meestal wel een maatje oprekt. Is ook weer afhankelijk van wat je wil (baggy, normale of tighter fit), als je hem wat losser wil kan je hem ook in je normale maat pakken.
Chunky schoenen zijn anders helemaal niet mooi onder een tapered fit. Een select groepje sneakers overigens wel. Allstars of menig andere smalle, low profile sneaker zal inderdaad goed staan. Maar genoeg ook niet. Daar is de leg opening te klein voor.quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een Sharp Bengt gekocht en moet zeggen dat ik dit model mooier vind dan m'n oude vertrouwde AJ's. Sharp Bengt loopt smaller naar beneden waardoor je sneakers er mooier uitkomen terwijl AJ helemaal straight loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |