Als ie een AJ was geweest en een maat kleiner dan voor mij ook...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das een fast Freddy.. Kan ik toch niks mee. Als het een AJ was geweest was het een buy geweest.
Het is wel mijn maat maar model heb ik niks mee. Veel te wijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als ie een AJ was geweest en een maat kleiner dan voor mij ook...
Maar wanneer komt nudie nu uit met nieuwe vette denim? Het enige wat ze doen is allle fatsoenlijke fits en denims eruit gooien en skinny's erbij te verzinnen
Loose fit. Erg loose.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
Wat is de FF precies voor fit? Sowieso niet mijn maat, maar just curious.
Het is een hele mooie prijs idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:01 schreef BigSmurf het volgende:
Hmm okee, niet mijn ding dan. Wel een mooie deal!
Nicequote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
En om in de goede deals te blijven ik heb een RRDS voor 84 euro![]()
Voor mij een indigo dyed pre wash RR. Mooi broekje was dat.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik ben er ook heel blij mee. De RRDS is de de broek waar het bij mij allemaal mee begon.
Nu moet ik alleen nog wachten totdat ik hem binnen heb..
Jop uit Engelandquote:Op zondag 24 juli 2011 21:02 schreef BigSmurf het volgende:
Nice bok, van eBay opgepikt?![]()
Deze is ook wel nice om in de gaten te houden: http://cgi.ebay.nl/NUDIE-(...)79e9be#ht_802wt_1139
Chill man!quote:Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jop uit Engeland
Die wil ik ook jammer dat het niet mijn maat is zeg..schijnt echt mooie denim te zijn
quote:
Dus ik voer direct het maximum in?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef BigSmurf het volgende:
Autobid, zie hier.
http://pages.ebay.com/help/buy/automatic-bidding.html
Ik kijk over een paar dagen weer. Het is niet dat ik em echt nodig heb natuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef bokkepoot het volgende:
Voor mijn RRDS voerde ik eerst het hoogste bod + nog iets en daarna hoeveel ik er maximaal voor wou betalen als volgende bod.
Je kunt ook een sniper gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |